MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / ZXZW / Incubate - Tilburg

zoeken in:
Dit is het enigste moment van het jaar dat ik echt blij ben dat ik in oisterwijk woon *emomodus aan*.

Maar goed met deze lineup ben ik ook zeker weer van de partij.

Mijn mustsee list so far:
-Shikari
-The ex(die zie ik nog 3 keer dit jaar ofzo, maar goed lijkt me geweldig)
-Part chimp
-de neu coverband of course
-Lucky Dragons
-Black Mountain
-Action Beat
-Final
-Six Organs
-Citay
-Skull Defects
-Richard Youngs
-Dan Deacon
-Damien Jurado
-Maths
-Daniel Francis Doyle
-Imaad Wasif

En denk nog een hele zooi meer

boomkat
Hoe bedoel je Neu coverband?

Peter Brotzman , Stanley Brinks(oud herman düne) en maar kijken als women live beter is hopelijk.

boomkat
Lees ook dit:

Freschard grew up in a farm in French Burgundy. Aged 18 she moved to Paris, where she baked pies and cakes in a café. There, a local musician and regular customer called André Herman Düne wrote a few songs for her to sing.

Nog meer Dune adapten . Ik hoop dat de rest van die gasten misschien ook wel ff mee tourt. Tilburg is niet zo ver van Parijs .

En Peter Brotzman idd . Zal wel Paradox worden, heerlijk.

boomkat

Voel ik me daar even in de luren gelegd .

boomkat schreef:
(quote)

Voel ik me daar even in de luren gelegd .

Nergens voor nodig. Het is gewoon de frontman van NEU! met een geweldige band om zich heen die nummers van NEU! speelt. Daarom spelen ze ook niet onder de naam NEU! en die indruk wekken ze ook nergens. Waarom zou je je daardoor in de luren gelegd moeten voelen? Ik snap dat gezeik over 'coverband' niet. Dat mensen als Steve Shelley hier hun medewerling aan verlenen zegt m.i. genoeg.

Ik heb ze op Primavera gezien en daar waren ze geweldig!

boomkat schreef:
Lees ook dit:

(quote)

Nog meer Dune adapten . Ik hoop dat de rest van die gasten misschien ook wel ff mee tourt. Tilburg is niet zo ver van Parijs .

En Peter Brotzman idd . Zal wel Paradox worden, heerlijk.

Jeeh! Nog meer dune is altijd mooi , ja hopelijk band zelf hier ook nog heen.

Cygnus schreef:
(quote)

Nergens voor nodig. Het is gewoon de frontman van NEU! met een geweldige band om zich heen die nummers van NEU! speelt. Daarom spelen ze ook niet onder de naam NEU!. Waarom zou je je daardoor in de luren gelegd moeten voelen? Ik snap dat gezeik over 'coverband' niet. Ik heb ze op Primavera gezien en daar waren ze geweldig!

Gezeik gezeik...het is gewoon een coverband, maar wel een geweldige wat ik er van gezien heb op youtube.

Sietse
het is idd tot op een bepaalde hoogte een coverband, maar dan wel een met een origineel lid van de band die ze coveren in de line-up.
Heeft idd niets met gezeik te maken. De band speelt covers dus is een coverband.

lambf
Ik durf niet meer

Neu! coverband klinkt wel onnodig denigrerend.

Je noemt The Fall, Smashing Pumpkins, Oasis, etc. toch ook geen coverbands omdat op 1 of 2 mensen na de hele line-up is vervangen?

Sietse
maar ze heten geen neu!, dat is het hele punt...

boomkat
Zola Jesus .

boomkat schreef:
Zola Jesus .

Weet het, zo tof. Zie ik mevrouw twee keer dit jaar denk.

Benno
Hoera, ik heb een ticket (passepartout)

Nu nog een slaapplaats...

boomkat
Geen Ducktails!

Waarom niet?

Denk iets logistiek ofzo want hun optreden in Amsterdam gaat zover ik zie gewoon door.

Erg jammer wel, wordt dan maar een dagje naar Amsterdam.

Kut overlaps:

Dan deacon-Richard Youngs
Brotzman-Six organs
black mountian-hytal

.....

Gallow
Dan deacon < Richard Youngs
Brotzman < Six organs
black mountian > hyetal

Sietse
Einde Richard Youngs valt samen met begin Skull Defects...nou ja, geen probleem lijkt me zo...dan maar wat minder Skull Defects.
En tussen cheapmachines en Six Organs wordt het rennen denk ik zo...15 min van V39 naar de Pauluskerk...
ach je, dat komt wel goed denk ik zo...gewoon de fiets mee

boomkat
D-ark schreef:
Kut overlaps:

Dan deacon-Richard Youngs
Brotzman-Six organs

. Godver. En Skull Defects ook nog ... yay. Echt wat een scheise.

boomkat
D-ark schreef:
Denk iets logistiek ofzo want hun optreden in Amsterdam gaat zover ik zie gewoon door.

Erg jammer wel, wordt dan maar een dagje naar Amsterdam.

Dat zou logistiek (Tilburg-A'dam) toch geen probleem moeten zijn . Deze 'verklaring' kreeg ik van incubatetilburg op last.fm ''Maar de band besloot iets anders te doen''. Dat meen je toch niet.

.

Benno
Volgens mij kom ik de Pauluskerk bijna niet meer uit.... zijn er ook slaapplaatsen in de kerk?

Sietse schreef:
het is idd tot op een bepaalde hoogte een coverband, maar dan wel een met een origineel lid van de band die ze coveren in de line-up.
Heeft idd niets met gezeik te maken. De band speelt covers dus is een coverband.

Volgens mij kun je een nummer niet coveren als je 'm zelf hebt geschreven. Ongeacht onder welke naam je tourt of met wie je speelt. De band speelt naast werk van Neu! ook nummers van Harmonia en Rother solo, vandaar dat ze een andere naam hebben gebruikt. Maar een Neu! coverband is het dus sowieso niet.

Gallow schreef:
Dan deacon < Richard Youngs
Brotzman < Six organs
black mountian > hyetal

Eind oordeel is ook zo, Skull Defects wordt rennen of gewoon fiets meesjouwen.

Niemand die voor Serena Maneesh gaat?

Cygnus schreef:

Serena Maneesh probeer ik nog te halen na youngs(gaat met gemak lukken) , was vergeten dat dat op een zaterdag viel dus laat de skull defects maar vallen

Benno
Cygnus schreef:

Ik heb ze al eens live gezien en toen vond ik het maar een rechttoe-rechtaan rockshow zonder scherpe randjes. Dus vandaar dat ik er niet heenga.

Gallow schreef:

Brotzman < Six organs

Die heb ik beiden 2 keer live gezien.. en hoewel six organs 2 keer erg goed was, kan ik toch iedereen aanraden naar brotzmann te gaan. Wat die live neerzet daar kunnen zeer weinig artiesten aan tippen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:19 uur

geplaatst: vandaag om 20:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.