Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 (2017): 10s
zoeken in:
1
geplaatst: 31 juli 2017, 07:31 uur
Weer The Suburbs op 1. Dat terwijl Everything Now beter is 
Had Cohen en Bonobo ook hoger verwacht.
Chevy bedankt voor de organisatie!

Had Cohen en Bonobo ook hoger verwacht.
Chevy bedankt voor de organisatie!
0
geplaatst: 31 juli 2017, 08:23 uur
Mooi werk weer, chevy.
Had Sun Kil Moon en Julia Holter eigenlijk wel minstens in de top 100 verwacht.
Had Sun Kil Moon en Julia Holter eigenlijk wel minstens in de top 100 verwacht.
0
geplaatst: 31 juli 2017, 09:13 uur
Dat was ook mijn eerste indruk. Maar hoe meer ik er van hoorde, hoe erger ik ze ging vinden.

0
geplaatst: 31 juli 2017, 09:49 uur
herman schreef:
Dat was ook mijn eerste indruk. Maar hoe meer ik er van hoorde, hoe erger ik ze ging vinden.
(quote)
Ow dat kan, maar een hele analyse op 1 willekeurig filmpje vind ik gewoon wat kort door de bocht
1
geplaatst: 31 juli 2017, 09:55 uur
trebremmit schreef:
Een mij totaal onbekende is the slow show, echt nog nooit van gehoord.
Ah, bij die albums moeten wij dus zijn voor onbezorgde slowchat

0
geplaatst: 31 juli 2017, 09:59 uur
trebremmit schreef:
Goed dat ik ze vorig jaar heb leren kennen (mede dankzij MuMe).
Mooie eindlijst en terechte nr.1, sommige albums moet ik nog beluisteren (Car Seat Headrest, Spinvis).
Tenslotte een pluim voor de organisatie door Chevy.
3
geplaatst: 31 juli 2017, 10:13 uur
Prachtige nummer 1 en sowieso veel mooie albums in de lijst. Wel een beetje jammer van 2 keer The National in de top 5. Dat moet onderhand toch wel de meest overschatte band van MusicMeter zijn, al verbaas ik me ook over de plotselinge populariteit van Spinvis.
Dank Chevy voor al het telwerk!
Dank Chevy voor al het telwerk!
0
Franck Maudit
geplaatst: 31 juli 2017, 11:57 uur
Tegenvallende top-10 maar desalniettemin een mooie lijst.
Heb gisteren toch 3,5 uur kunnen luisteren. Altijd fijn, nice job chevy93
Heb gisteren toch 3,5 uur kunnen luisteren. Altijd fijn, nice job chevy93

0
geplaatst: 31 juli 2017, 15:32 uur
Bedankt Chevy!
Zeer mooie lijst. Zie volgend jaar The National nog wel met een derde album in de top 20 kruipen als ze het torenhoge niveau van Guilty Party en The System kunnen vasthouden op Sleep Well Beast
Zeer mooie lijst. Zie volgend jaar The National nog wel met een derde album in de top 20 kruipen als ze het torenhoge niveau van Guilty Party en The System kunnen vasthouden op Sleep Well Beast

0
geplaatst: 31 juli 2017, 19:49 uur
Eerst en vooral bedankt Chevy voor mij te taggen. Ik bezoek weinig het forum, maar door het getag kon toch mee stemmen voor deze prachtige lijst! Helaas had ik gisteren weinig tijd, maar toch eventjes live geluisterd 

0
geplaatst: 31 juli 2017, 21:29 uur
Waar ik de afgelopen jaren telkens maar twee albums uit mijn lijst in de top 50 terug zag komen zijn dat er dit jaar drie. Toch een stukje progressie.
Een mooie lijst met veel mooie muziek en veel dat ik nog niet ken. En zoals altijd Chevy, thanks voor de organisatie en de moeite en energie die je er weer insteekt. Heb helaas de uitzending niet kunnen volgen door andere verplichtingen. Probeer die van het eindspel nog mee te pakken.
Een mooie lijst met veel mooie muziek en veel dat ik nog niet ken. En zoals altijd Chevy, thanks voor de organisatie en de moeite en energie die je er weer insteekt. Heb helaas de uitzending niet kunnen volgen door andere verplichtingen. Probeer die van het eindspel nog mee te pakken.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 1 augustus 2017, 19:53 uur
Gretz
De 10s kunnen zich nu ook echt meten met de andere decennia als je het mij vraagt. Hopelijk gaat dat ook het geval zijn in het eindspel.
De 10s kunnen zich nu ook echt meten met de andere decennia als je het mij vraagt. Hopelijk gaat dat ook het geval zijn in het eindspel.
Dacht het wel. Hele mooie eindlijst en leuk om te zien dat ik 7 top 10 albums fysiek in huis heb.
Wederom een puik staaltje werk van Chevy. Leuk topic en zeer fraaie eindpresentatie.
0
geplaatst: 1 augustus 2017, 21:46 uur
Doodzonde dat er geen album van Coldplay in de Top-100 staat. Wel mooi dat 'Hand Cannot Erase' van Steven Wilson (naar 13) en 'Lost in the Dream' van The War on Drugs (naar
stijgende zijn.
stijgende zijn.
0
geplaatst: 2 augustus 2017, 11:44 uur
adri1982 schreef:
Doodzonde dat er geen album van Coldplay in de Top-100 staat.
Ik zie het probleem niet zo.
0
geplaatst: 2 augustus 2017, 14:22 uur
Ik ook niet. Laat de koude plee van de jaren '10 maar achterwege.
0
geplaatst: 2 augustus 2017, 18:19 uur
adri1982 schreef:
Ik zou me god niet weten met welk album

0
geplaatst: 3 augustus 2017, 20:09 uur
'Ghost Stories' bijvoorbeeld, of 'A Head Full of Dreams'. Daarnaast heb ik ook op 'Mylo Xyloto' gestemd.
0
geplaatst: 25 augustus 2017, 07:46 uur
Hm, ik zie nu pas dat ik deze Top 40 over de 10's helemaal vergeten ben. Zal wel komen omdat ie geplaatst is in de 4-Daagse week van Nijmegen. Volgende keer beter zal ik maar zeggen.
De nummer 1 is geen verrassing en dat kan ook gezegd worden van de nummer 2. Beiden niet in mijn top 20, maar ik denk niet dat mijn deelname iets in de stand gewijzigd zou hebben.
De nummer 1 is geen verrassing en dat kan ook gezegd worden van de nummer 2. Beiden niet in mijn top 20, maar ik denk niet dat mijn deelname iets in de stand gewijzigd zou hebben.
* denotes required fields.