Muziek / Toplijsten en favorieten / Open Your Heart to Madonna: aERo's top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2017, 16:40 uur
Fijn nummer ( erg sferisch ) en ik hou niet van Celine Dion.
0
geplaatst: 11 augustus 2017, 16:52 uur
Mooie eindsprint! Als Live to Tell, Frozen en You'll See nog komen is mijn vrijdag geslaagd 

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 16:58 uur
luigifort schreef:
Zeikplaat
Zeikplaat
Bestaat er ook een vind-ik-niet leuk knop? Geweldig nummer, één van de absolute hoogtepunten op RoL.
1
geplaatst: 11 augustus 2017, 16:59 uur
Hopelijk leven we dan nog om het na te kunnen vertellen.
En die mag nu wel op 1 trouwens

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 17:09 uur
Ah, The Power of Goodbye, heel mooi, leuk dat ie zo hoog staat.
Mijn interesse voor Madonna kwam vooral door de cd GHV2 die m'n zus had, dit nummer sloeg op jonge leeftijd (9? 10?) meteen aan.
Mijn interesse voor Madonna kwam vooral door de cd GHV2 die m'n zus had, dit nummer sloeg op jonge leeftijd (9? 10?) meteen aan.
1
geplaatst: 11 augustus 2017, 17:43 uur
Heb de volgorde, met buitenlating van Oh Father, nog goed. Staat die dan zo hoog? Of mis ik (weer) een échte knaller?
3
geplaatst: 11 augustus 2017, 17:53 uur
0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:13 uur
Helaas verre van mijn Madonna favoriet. In tegenstelling tot het te gekke Into The Groove en ook fijne Open Your Heart.
Frozen bovenaan, Like a Prayer en Live To Tell erachteraan en dan missen we alleen nog....... ??
Toch Oh Father dan? Doe ik die op vier.
Frozen bovenaan, Like a Prayer en Live To Tell erachteraan en dan missen we alleen nog....... ??
1
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:27 uur
catdog schreef:
Heb de volgorde, met buitenlating van Oh Father, nog goed. Staat die dan zo hoog? Of mis ik (weer) een échte knaller?
Er gaat dus één grote hit niet bij zitten, en het lijkt me nu wel duidelijk welke. pureshores mag met de eer gaan strijken

Ongetwijfeld de grote favoriet van luigifort

2
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:29 uur
True Blue is heerlijk, zou bij mij de top 10 wel halen
Beter dan het merendeel van ROL

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:33 uur
laxus11 schreef:
Luigifort had daar een term voor bedacht

Ik kan niks met dat nummer.
Dwejkk_ schreef:

Ik word oud potverdeurie.....
0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:48 uur
Edgar18 schreef:
Helaas verre van mijn Madonna favoriet. In tegenstelling tot het te gekke Into The Groove en ook fijne Open Your Heart.
Ben bang dat we Give It 2 Me moeten missen

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:51 uur
Volgens mij staat die nog steeds op 10. Ik kan het mis hebben, maar dat durf ik niet meer te vragen (want ik heb immers de lijst samengesteld)

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:52 uur
aERodynamIC schreef:
Er gaat dus één grote hit niet bij zitten, en het lijkt me nu wel duidelijk welke. pureshores mag met de eer gaan strijken
(embed)
(quote)

(embed)
Heerlijk nummer..hoort gewoon in de lijst!
0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:53 uur
luigifort schreef:
Zeikplaat.
Misschien is de opticien nog open vanavond?!

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:56 uur
Heb me naar aanleiding van dit topic eindelijk eens gewaagd aan Confessions On A Dance Floor. Lekkere plaat vol sterke producties inderdaad, kon er wel vier sterren aan kwijt (dezelfde score als RoL, al zit die dichter tegen een 4.5 dan Confessions). Naast de stuk voor stuk geweldige singles vond ik vooral Isaac een topper, mag die niet op 4? 

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 18:57 uur
Was True Blue zo'n grote hit? Ik snap wel dat je die eruit laat.
1
geplaatst: 11 augustus 2017, 19:20 uur
Jupiter schreef:
Mooie eindsprint! Als Live to Tell, Frozen en You'll See nog komen is mijn vrijdag geslaagd
Die laatste had ik ook graag hier ergens gehoopt, maar die is in het begin al geweest.Mooie eindsprint! Als Live to Tell, Frozen en You'll See nog komen is mijn vrijdag geslaagd
1
geplaatst: 11 augustus 2017, 19:26 uur
Ik snap het ook niet, ik vind True Blue net één van haar leukste 80s-hits.
1
Onweerwolf
geplaatst: 11 augustus 2017, 20:50 uur
True Blue vind ik niet een van haar beste hits maar geheel niet in de top 100 is wel een tikje zielig. 

0
geplaatst: 11 augustus 2017, 23:12 uur
vigil schreef:
Nee dat snap ik niet, niet op 100 Madonna nummers
Nee dat snap ik niet, niet op 100 Madonna nummers
Maar jij snapt wel meer niet. Zag ik net ook al in jouw topic.
1
geplaatst: 11 augustus 2017, 23:21 uur
04. Like a Prayer
Tot de deur dichtvalt mag Prince even 'soleren'. Dat wist niemand totdat Patrick Leonard het in een interview in 2014 vertelde.
Toen de single uitkwam in 1989 was dat nogal een happening. Madonna was een megaster en ieder zat op het puntje van zijn stoel voor de buis om die nieuws single te gaan zien en horen want naar verluidt zou het nogal controversieel zijn.
Een geweldig nummer natuurlijk en voor mij absoluut één van de hoogtepunten in haar oeuvre. Heerlijk met dat gospelkoor.
En nu vraag ik gewoon helemaal niks, want dan gaan jullie elkaar toch maar weer hartjes zitten geven (kleffe bende hier).
U ziet morgen vanzelf wat mijn top 3 is en wat u daarvan vindt.... ach ja...... zet lekker True Blue op of zo
Tot de deur dichtvalt mag Prince even 'soleren'. Dat wist niemand totdat Patrick Leonard het in een interview in 2014 vertelde.
Toen de single uitkwam in 1989 was dat nogal een happening. Madonna was een megaster en ieder zat op het puntje van zijn stoel voor de buis om die nieuws single te gaan zien en horen want naar verluidt zou het nogal controversieel zijn.
Een geweldig nummer natuurlijk en voor mij absoluut één van de hoogtepunten in haar oeuvre. Heerlijk met dat gospelkoor.
En nu vraag ik gewoon helemaal niks, want dan gaan jullie elkaar toch maar weer hartjes zitten geven (kleffe bende hier).
U ziet morgen vanzelf wat mijn top 3 is en wat u daarvan vindt.... ach ja...... zet lekker True Blue op of zo

* denotes required fields.