MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / MuMeAfrekening 2018 (voor persoonlijke hitlijsten)

zoeken in:
123poetertjes schreef:
(quote)
Zou je denken? x

Komt goed x

Arrie schreef:
(quote)

Komt goed x
Kom Whatsappgroepschat x

123poetertjes schreef:
(quote)
Kom Whatsappgroepschat x

Haha, die Geert weet niet wat 'ie leest morgenochtend. Hebben er nog meer MuMe'ers WhatsApp?

123poetertjes schreef:
(quote)
Wel een goede reden om L&R dus ook mooi niet te draaien. Jez heeft haar Kölnshow tijdelijk afgeblazen en kan atm even de tering krijgen doei #riphomies4jezza

Als poeter zegt dat Jerry de tering kan krijgen, dan schrap ik haar rap van de playlist. Zo ben ik.

jordidj1 schreef:
(quote)

Haha, die Geert weet niet wat 'ie leest morgenochtend. Hebben er nog meer MuMe'ers WhatsApp?

Haha ik was m'n volledige pauze aan het bijlezen

kaj_666 schreef:
(quote)

Als poeter zegt dat Jerry de tering kan krijgen, dan schrap ik haar rap van de playlist. Zo ben ik.
Het is al goed, ik luister nu naar haar nieuwe single en kan gewoon niet boos op haar blijven

Zo, de uitzending is begonnen! www.orinocoradio.nl/luister

Kom chat x

ik luister mee, nice

Lekker hoor om DE lijst in de juiste volgorde te horen.

tot hoe laat duurt het schatjes?

we zijn al klaar

Arrie schreef:
we zijn al klaar

Ik ben chat. Kom chat x

jordidj1 schreef:
(quote)

Ik ben chat. Kom chat x

ja hallo ik heb er 4 uur gezeten, ik ga nu slapen x

Arrie schreef:
(quote)

ja hallo ik heb er 4 uur gezeten, ik ga nu slapen x

Oke krijg de tering

Was mooi avondje. Ik heb wel eens beter voorbereide uitzendingen gedaan en ik was wel eens in betere DJ-vorm, maar ach. Stuk of 45 liedjes gedraaid. Zonder Jezza, maar die schijnt de tering te hebben, dus die kon vanavond niet. Ik gooi morgen of zo wel een linkje hier voor de onfortuinlijken die het spektakel gemist hebben

Heb je nog een linkje kaj_666? Ik was helaas verhinderd vorige week.

Gretz schreef:
Heb je nog een linkje kaj_666? Ik was helaas verhinderd vorige week.

Ow ja.. Zal ik zo als ik thuis ben even uploaden!

kaj_666 schreef:
(quote)

Ow ja.. Zal ik zo als ik thuis ben even uploaden!

Ok, dat is even een gevalletje jammer, ik zie dat hij mijn uitzending helemaal niet heeft opgenomen... Vinkje stond uit Helaas, tenzij een van de mensen die geluisterd hebben iets hebben opgenomen (ik zou er niet te hard op hopen..) is de uitzending voorgoed in de krochten van het wereldwijde web verdwenen

Dim
Schrale troost voor Gretz: zaterdag aanstaande zendt Orinoco de 56 beste nummers van 2018 uit volgens de forumstemmers van Wall Of Sound: de Steunfondslijst.

Dim
De stream loopt nu!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.