Muziek / Toplijsten en favorieten / MuMeAfrekening 2018 (voor persoonlijke hitlijsten)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2019, 01:27 uur
Haha, die Geert weet niet wat 'ie leest morgenochtend. Hebben er nog meer MuMe'ers WhatsApp?
1
geplaatst: 10 januari 2019, 11:00 uur
123poetertjes schreef:
(quote)
Wel een goede reden om L&R dus ook mooi niet te draaien. Jez heeft haar Kölnshow tijdelijk afgeblazen en kan atm even de tering krijgen doei #riphomies4jezza Als poeter zegt dat Jerry de tering kan krijgen, dan schrap ik haar rap van de playlist. Zo ben ik.
2
geplaatst: 10 januari 2019, 11:17 uur
jordidj1 schreef:
Haha, die Geert weet niet wat 'ie leest morgenochtend. Hebben er nog meer MuMe'ers WhatsApp?
(quote)
Haha ik was m'n volledige pauze aan het bijlezen

0
geplaatst: 10 januari 2019, 14:14 uur
kaj_666 schreef:
Als poeter zegt dat Jerry de tering kan krijgen, dan schrap ik haar rap van de playlist. Zo ben ik.
Het is al goed, ik luister nu naar haar nieuwe single en kan gewoon niet boos op haar blijven (quote)
Als poeter zegt dat Jerry de tering kan krijgen, dan schrap ik haar rap van de playlist. Zo ben ik.

0
geplaatst: 11 januari 2019, 00:06 uur
0
geplaatst: 11 januari 2019, 00:08 uur
4
geplaatst: 11 januari 2019, 00:10 uur
Was mooi avondje. Ik heb wel eens beter voorbereide uitzendingen gedaan en ik was wel eens in betere DJ-vorm, maar ach. Stuk of 45 liedjes gedraaid. Zonder Jezza, maar die schijnt de tering te hebben, dus die kon vanavond niet. Ik gooi morgen of zo wel een linkje hier voor de onfortuinlijken die het spektakel gemist hebben
1
geplaatst: 18 januari 2019, 13:08 uur
Heb je nog een linkje kaj_666? Ik was helaas verhinderd vorige week.
0
geplaatst: 20 januari 2019, 17:03 uur
Ok, dat is even een gevalletje jammer, ik zie dat hij mijn uitzending helemaal niet heeft opgenomen... Vinkje stond uit
Helaas, tenzij een van de mensen die geluisterd hebben iets hebben opgenomen (ik zou er niet te hard op hopen..) is de uitzending voorgoed in de krochten van het wereldwijde web verdwenen 
1
geplaatst: 23 januari 2019, 22:14 uur
Schrale troost voor Gretz: zaterdag aanstaande zendt Orinoco de 56 beste nummers van 2018 uit volgens de forumstemmers van Wall Of Sound: de Steunfondslijst.
* denotes required fields.