MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Het MuMe Top 1000 Project - Discussietopic

zoeken in:
EttaJamesBrown van Teenage Fanclub zou ik eerder Bandwagonesque verwachten

ranja schreef:
EttaJamesBrown van Teenage Fanclub zou ik eerder Bandwagonesque verwachten

Die had ik op plek 140.

chevy93 welke albums uit de reguliere top 250 hebben deze lijst nou niet gehaald?

Uhmm, destijds waren het er vijf of zes. Probleem is een beetje dat het aan de onderkant steeds verandert en ik niet precies meer weet welke albums het waren. In ieder geval is Made in Japan de hoogste die het niet gehaald heeft. The Wild Hunt heeft het ook niet gehaald. En ik zie dat The Division Bell nu ook zelfs in de top 250 staat.

Maar zal even snel de volledige lijst erlangs halen.

edit: ik zie dat 10,000 Days van Tool net één plekje hoger staat dan Made in Japan inmiddels.

edit2: zie: Het MuMe Top 1000 Project - Uitslag

Dank je wel voor de organisatie. Misschien doe ik volgende keer ook wel wat meer mee, maar dan moet ik eerst wat meer gevarieerder luisteren! Ik kan deze lijst deels gebruiken voor wat meer inspiratie.

Leuk dat Cocteau Twins 2 albums in de lijst heeft staan, net zoals eentje voor La Femme, Panda Bear, Beach House en Grimes!

Nog maar even hier plaatsen ook, wie weet bereik ik nog iemand die niet in het MuMeLadder topic, Radio 2 top 2000 topic etc actief is en hier wel...

...er kan nog steeds gestemd worden op de finale van de MuMeLadder 2018, de top 2000 van MusicMeter.
Als je wilt weten hoe dat werkt stuur mij dan een pm en je krijgt alle informatie of kijk even naar mijn post deze ochtend hier waarin alle uitleg ook staat.

Deadline is a.s. vrijdagavond.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:03 uur

geplaatst: vandaag om 20:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.