Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste nummer wanneer...
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2006, 03:14 uur
Ik heb maar één keer een kater gehad en begon de dag toen met een festival Metropolis. De eerste band aldaar was... ik weet het niet meer. The Cribs ofzo?
Ik denk dat ik voor rustgevende muziek ga.
Ik denk dat ik voor rustgevende muziek ga.
0
geplaatst: 11 februari 2006, 12:37 uur
Pff dan is muziek wel het laatste waar in aan denk. Maar als ik dan toch iets moet draaien, dan wel iets rustigs.
Paul Simon ofzo
Paul Simon ofzo
0
JonnieBrasco
geplaatst: 11 februari 2006, 12:39 uur
Mijn doorbreek-je-kater nummer heet Bliss (Muse).
0
geplaatst: 11 februari 2006, 19:28 uur
Dan wil ik graag hele heftige muziek. Aangezien ik de wereld dan meestal verdoofd aanschouw moet ik een klap in het gezicht krijgen om weer enigzins in de realiteit terug te keren. Ik kies daarom voor:
The Chemical Brothers - Block Rockin' Beats.
Overigens hoop ik niet dat ik dit nummer morgen nodig heb, maar de voortekenen beloven niet veel goeds. Proost allen!
The Chemical Brothers - Block Rockin' Beats.
Overigens hoop ik niet dat ik dit nummer morgen nodig heb, maar de voortekenen beloven niet veel goeds. Proost allen!
0
geplaatst: 11 februari 2006, 19:52 uur
Eén van mijn superpowers is dat ik nooit een kater heb na een avondje keihard zuipen. Een beetje brak misschien maar hoofdpijn enzo komt bij mij niet voor.
Voor op de brakke morgen, als het maar rustig is iets in de trant van Miles Davis - So What.
Voor op de brakke morgen, als het maar rustig is iets in de trant van Miles Davis - So What.
0
geplaatst: 11 februari 2006, 21:41 uur
Marillion - Torch Song
('If you maintain this life style, you won't reach thirty')
('If you maintain this life style, you won't reach thirty')
0
moviefreak#1
geplaatst: 11 februari 2006, 23:54 uur
La Grange van ZZ Top. Het maakt niet hoe groot de kater is, dit nummer is het antwoord op alle katers 
Alleen krijg ik dan meestal wel weer zin om weer helemaal opnieuw te beginnen
Als je maar plezier hebt

Alleen krijg ik dan meestal wel weer zin om weer helemaal opnieuw te beginnen

Als je maar plezier hebt

0
dutch2
geplaatst: 12 februari 2006, 00:15 uur
Susanne Vega - Stay Awake
of
Fred Eaglesmith - Sleepy John
of
Fred Eaglesmith - Sleepy John
0
geplaatst: 12 februari 2006, 00:22 uur
Brian Eno - An Ending (Ascent)
Ik kan me geen beter nummer indenken.
Ik kan me geen beter nummer indenken.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 00:27 uur
Eva Cassidy - Over the Rainbow
Soms als ik niet kan slapen zet ik dat nummer op (en ook de cd Songbird eigenlijk) en val ik als een blok in slaap
Soms als ik niet kan slapen zet ik dat nummer op (en ook de cd Songbird eigenlijk) en val ik als een blok in slaap

0
geplaatst: 12 februari 2006, 01:13 uur
Ik kan niet slapen met muziek op, tenzij ik echt helemaal total loss ben. 
De enige keer dat het me is gelukt, was met Dark Side Of The Moon van Pink Floyd.

De enige keer dat het me is gelukt, was met Dark Side Of The Moon van Pink Floyd.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 10:23 uur
SelmaDuim schreef:
Het beste nummer om bij in slaap te vallen...
Het beste nummer om bij in slaap te vallen...
Hip Hop werkt bij mij vaak goed om in slaap te vallen. Maar goed ik ben ook al eens met Cannibal Corpse in slaap gevallen.
0
slaemperayreon
geplaatst: 12 februari 2006, 12:12 uur
Miles Davis doet het altijd prima bij mij om vredig in te doezelen 

0
geplaatst: 12 februari 2006, 12:21 uur
Emiliana Torrini is prima muziek om bij in slaap te vallen. Heerlijk rustgevend.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 12:31 uur
gemaster schreef:
Geen kater, maar wel een totaal verdoofde staat. De Jump/Techno stond gisteren wel erg hard en aangezien ik redelijk dicht bij de speakers stond is het leven nu 1 grote piep.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 12:32 uur
Het beste nummer om bij in slaap te vallen is:
Radiohead - Everything In It's Right Place
Radiohead - Everything In It's Right Place
0
geplaatst: 12 februari 2006, 12:47 uur
Ik ook niet. Ik word er altijd wakker van als de muziek afgelopen is of als er een uithaal in zit.
Pete Philly & Perquisite - Insomnia
Heeft zn titel niet mee maar het is een heerlijk loom nummer.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 13:27 uur
Ik doe altijd me mp3 speler aan bij het slapen. En ik slaap eigenlijk overal bij in slaap. Om even een voorbeeld te noemen, bij "Exodus - Tempo of the damned" haal ik het supernummer Blacklist niet eens meer. Heel erg jammer 

0
geplaatst: 12 februari 2006, 14:27 uur
Ik kan onmogelijk in slaap vallen als er muziek op staat. De t.v. werkt beter.
* denotes required fields.