Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2024, 15:37 uur
Slowgaze schreef:
Dit is echt de kutste Marco Borsato die ik ooit heb gehoord. Alsof je AI Céline Dion, The Kelly Family en John Miles samen een baby laat krijgen.
Dit is echt de kutste Marco Borsato die ik ooit heb gehoord. Alsof je AI Céline Dion, The Kelly Family en John Miles samen een baby laat krijgen.
En die dan laat meedoen aan The Voice?
1
geplaatst: 27 december 2024, 15:38 uur
Johnny Marr schreef:
Nope, meteen afgezet. Zum kotzen. Ik luister wel af en toe online mee dus ik mag hier posten. Goed hé?
(quote)
Nope, meteen afgezet. Zum kotzen. Ik luister wel af en toe online mee dus ik mag hier posten. Goed hé?
Als je maar wel weet hoe de DJ's heten

0
geplaatst: 27 december 2024, 15:41 uur
Johnny Marr schreef:
(quote)
Waterdichte beredenering, kudos
0
geplaatst: 27 december 2024, 15:42 uur
Zou wel zeggen dat Helene immers de #1 Schlagergodin is, staat zoveel hoger dan Marianne
0
geplaatst: 27 december 2024, 15:43 uur
Ik heb me altijd geërgerd aan die half fluisterende tweede stem bij de coupletten van Girl. Verder wel OK nummer, voor Anouk.
0
geplaatst: 27 december 2024, 15:47 uur
Van deze plaat van Macklermore & Ryan Lewis staat er toch 1 nummer in de Top 2000, van Good Kid, m.A.A.d. City 0. Terecht dus dat de Grammy naar die eerste ging.
0
geplaatst: 27 december 2024, 15:51 uur
Ik zie dat ik Stand by Me gemist heb. Daalt ook al, zoals zo enorm veel soul daalt dit jaar.
0
geplaatst: 27 december 2024, 15:53 uur
Het enige leuke aan Rammstein is, is dat Frans Bauer fan van ze is.
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2024, 15:56 uur
Gretz schreef:
Zou wel zeggen dat Helene immers de #1 Schlagergodin is, staat zoveel hoger dan Marianne
(quote)
Ik bedoelde specifiek van de toffe schlager.
SB weet ook wel hoe die vork steelt.
2
geplaatst: 27 december 2024, 16:08 uur
Pfft. Pittig begin van het uur zo, met Karin Bloemen en S&F.
0
geplaatst: 27 december 2024, 16:14 uur
Vas-y is me een partijtje matig zeg. En dan die simpele Franse zinnetjes ertussendoor... 

0
geplaatst: 27 december 2024, 16:15 uur
Ik hoor dit voor het eerst. Ik had prima m'n hele resterende leven zonder gekund.
0
geplaatst: 27 december 2024, 16:16 uur
Suzan en Freek zijn toch een stel? Dan klinkt een tekst als 'we zouden altijd samen blijven' niet heel geloofwaardig.
1
geplaatst: 27 december 2024, 16:17 uur
Porcupine Head schreef:
Vas-y is me een partijtje matig zeg. En dan die simpele Franse zinnetjes ertussendoor...
Het betekent ga maar, in de titel speciaal vertaald voor hun fans. Zodat ze het ook begrijpen.
2
geplaatst: 27 december 2024, 16:18 uur
Huh, ik dacht dat dit een mij onbekende triphopklassieker was, blijkt het gewoon Earth & Fire te zijn. Jerney Kaagman heeft het recht niet om zo belachelijk cool te zijn.
0
geplaatst: 27 december 2024, 16:18 uur
harm1985 schreef:
Het betekent ga maar, in de titel speciaal vertaald voor hun fans. Zodat ze het ook begrijpen.
Ga maar rap de lijst uit, zou ik zeggen.(quote)
1
geplaatst: 27 december 2024, 16:19 uur
Tijdje niet meer gehoord maar blijft verdomd lekker deze E&F
0
geplaatst: 27 december 2024, 16:20 uur
Slowgaze schreef:
Huh, ik dacht dat dit een mij onbekende triphopklassieker was, blijkt het gewoon Earth & Fire te zijn. Jerney Kaagman heeft het recht niet om zo belachelijk cool te zijn.
Ik had hetzelfde idee!Huh, ik dacht dat dit een mij onbekende triphopklassieker was, blijkt het gewoon Earth & Fire te zijn. Jerney Kaagman heeft het recht niet om zo belachelijk cool te zijn.
4
geplaatst: 27 december 2024, 16:21 uur
harm1985 schreef:
Suzan en Freek zijn toch een stel? Dan klinkt een tekst als 'we zouden altijd samen blijven' niet heel geloofwaardig.
Maar wie is er nou vreemdgegaan met Claude: Freek, of toch Suzan?
0
geplaatst: 27 december 2024, 16:26 uur
Ik dacht het ook, maar ik vond het juist leuk toen het E&F bleek te zijn
———————————-
Dat is nou eenmaal de moeilijkheid als je een duo bent in muziek
———————-
Ik vind dat lied van Karin Bloemen een mooie tekst hebben
———————————-
Dat is nou eenmaal de moeilijkheid als je een duo bent in muziek
———————-
Ik vind dat lied van Karin Bloemen een mooie tekst hebben
1
geplaatst: 27 december 2024, 16:29 uur
Het helpt als je liedjes schrijft vanuit je eigen belevingswereld, zoals Taylor Swift, of Eefje de Visser.
2
geplaatst: 27 december 2024, 16:34 uur
Boomers: muziek van nu is kut, muziek van vroeger über alles
Muziek van vroeger: Paul McCartney met een kikkerkoor
Muziek van vroeger: Paul McCartney met een kikkerkoor
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.