MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Weet nog niet of ik ga

WTF> Ben je ziek?

Onweerwolf schreef:
(quote)

WTF> Ben je ziek?

Nee, niemand wil mee en ik twijfel of 1 uur dan de moeite is. Maar kan misschien nog kaarten voor het uur erna met Engelbewaarder kopen

Juul1998B schreef:
(quote)

Prachtig. Je hebt je account al sinds 2006 en je eerste bericht is deze.
Het zit je hoog, en dan heb ik het niet over de zeespiegel.
En ja, ik verdrink nog liever dan dat ik daar naar verhuis dan
We willen je hier ook helemaal niet hebben joh!

Gretz schreef:
(quote)

Nee, niemand wil mee en ik twijfel of 1 uur dan de moeite is. Maar kan misschien nog kaarten voor het uur erna met Engelbewaarder kopen

Denk dat mensen dan bang zijn met jou tijdens Engelbewaarder in de playbackplek terecht te komen

FADE TO BLACK

#durftevragen

Boys & girls: stel je gaat vannacht van 4:05 tot 5:55 naar het café, hoe zorg je dan dat je 23:33 minuten Echoes overleeft zonder in slaap te vallen? https://www.forumsmileys.nlhttps://www.forumsmileys.nl
Ik vraag dit voor een vriend

Door niet je ogen dicht te doen Gretz

SanderT schreef:
(quote)

Denk dat mensen dan bang zijn met jou tijdens Engelbewaarder in de playbackplek terecht te komen

Hahahaha ik zou om 5u gewoon in het café kunnen blijven hangen en die spot dan als eerste claimen

Gretz schreef:
#durftevragen

Boys & girls: stel je gaat vannacht van 4:05 tot 5:55 naar het café, hoe zorg je dan dat je 23:33 minuten Echoes overleeft zonder in slaap te vallen? (afbeelding)(afbeelding)
Ik vraag dit voor een vriend

Echoes is de laatste plaat voor 6:00 zo te zien, niemand zal je verbieden eerder weg te gaan denk ik?

Of wél in slaap vallen zodat je "per ongeluk" nog een extra uurtje kunt blijven hangen

♡♥︎♡♥︎♡♥︎
DOOOOO YOUUUU
DOOOO YOUUU HAVE TO LET A LINGER
♡♥︎♡♥︎♡♥︎
I’M SUCH A FOOOOOOL FOR YOUUUU
@JOHNNYMARR
♡♥︎♡♥︎♡♥︎

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8BTUv8-NkFLv_i6lLwpo05DjBOUL6xYRlsQ&s

DE STRAATGEEST

Gearriveerd in Hillywood

Staat dit nummer er nou 2x in?

Outlaw104 schreef:
Staat dit nummer er nou 2x in?

Jup

Zo nog even blijven plakken om hopelijk de laatste Top 2000-sjaal te kunnen scoren
(afbeelding)

Hilarische anekdote van TANNAZ bij Wonderwall

♡♥︎♡♥︎♡♥︎
Tracy godin

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.