MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Dit vinden mijn dochters nu al Gerdamuziek!

Generatiekloof: mijn kinderen vroegen of ik het mooie Bridge Over Troubled Water wilde afzetten, deze ellende vinden ze dan weer wel leuk...

MarkS73 schreef:
Generatiekloof: mijn kinderen vroegen of ik het mooie Bridge Over Troubled Water wilde afzetten, deze ellende vinden ze dan weer wel leuk...

Daar gaat iets mis...

Ik snap best dat het verhaal van Avicii treurig is, maar zo bijzonder is zijn muziek ook weer niet. Het was echt geen stem van een generatie ofzo.

Slowgaze wat vond je ook alweer van Son Mieux?

Ik vind het meer een soort Oasis van de Temu.

staralfur schreef:
(quote)

Daar gaat iets mis...

De Beatles die zo komen vinden ze gelukkig nog wel leuk..., het is niet helemaal hopeloos..

Slowgaze schreef:
(quote)

Gerapporteerd.
Dat vind ik nou jammer, want ik deed nog een handreiking door te zeggen dat Dire Straits wat overgewaardeerd worden. Nu krijg je een Flamethrower van me.

Son Mieux, is dat de nieuwe Chef'Special?

Joren999 schreef:
Ik snap best dat het verhaal van Avicii treurig is, maar zo bijzonder is zijn muziek ook weer niet. Het was echt geen stem van een generatie ofzo.

Nou ben ik niet per se fan van de muziek van Avicii, maar zijn invloed op de mainstream-pop is onmiskenbaar. De helft van de huidige Top 40 is schatplichtig aan hem.

Dit is een beetje de 21e-eeuwse Wonderwall. Dat bedoel ik niet als compliment overigens.

Son Mieux > Meau > nagels op een schoolbord. Zeer nipt…

Son Mieux vind ik wel iets beter dan Sjef!Spesjel, maar veel is het ook weer niet.

Zo'n 13 in een dozijn lied op 88.

Leuk nummer voor op plek 1983.

Titmeister schreef:
(quote)

Nou ben ik niet per se fan van de muziek van Avicii, maar zijn invloed op de mainstream-pop is onmiskenbaar. De helft van de huidige Top 40 is schatplichtig aan hem.

Dit is een beetje de 21e-eeuwse Wonderwall. Dat bedoel ik niet als compliment overigens.
Oh echt? Dat gevoel heb ik totaal niet. Komt misschien ook dat ik al die EDM meuk eigenlijk direct vergeet en daar zal het wel te horen zijn idd.

Geen idee wat dit is, en ook geen idee waarom het zo hoog staat. Bleke middelmaat. Ik gok iets Nederlands.

Ook de CSN versie had niet misstaan. Mijn favoriete Leo Blokhuis moment is dat hij die versie aan Sir Paul liet horen en die hem nog nooit gehoord had.

GrafGantz schreef:
Geen idee wat dit is, en ook geen idee waarom het zo hoog staat. Bleke middelmaat. Ik gok iets Nederlands.
Beatles of zoiets...

Joren999 schreef:
(quote)
Oh echt? Dat gevoel heb ik totaal niet. Komt misschien ook dat ik al die EDM meuk eigenlijk direct vergeet en daar zal het wel te horen zijn idd.

Tsja, die EDM is idd volslagen inwisselbaar, maar die stijl is voor het eerst in de mainstream gekomen met Avicii.

Dat gefluit is toch het leukst aan dit nummer.

Wat een draak is Angie toch. Niet elk liefdesliedje hoeft in de top 2000 hoor.

Draak gaat wat ver, maar heb nooit begrepen waarom dat hier zo populair is, nee.

Fathead schreef:
(quote)
Beatles of zoiets...

Zo dan, je hebt zowel lolbroek als je grapjas aan vandaag.

Joren999 schreef:

Nou, wel enorm populair toch toen?

Dat wel, maar dat er meerdere documentaires verschijnen verbaast me. Heeft waarschijnlijk met mijn steen te maken.

Machtig mooi

In your head, in your head!
Iconisch.

Na A Forest de hoogst genoteerde bij een gecombineerde Top 2000/Ladder 2000?

https://i1.sndcdn.com/artworks-vQ7iM6aNIygWhr61-zdE6Ew-t500x500.jpg

Hier heb ik wat op gedanst! En nu weer. I don’t care..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.