MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
harm1985 schreef:
(quote)

Dat voornemen had ik vorig jaar. Dit jaar heel veel Dire Straits geluisterd, staan dus hoog in mijn Spotify wrapped. Geen spijt van. Zou me wel focussen op de albums voor Brothers in Arms.

Leuke band voor tijdens de wandelingen. Zal er ergens in 2025 mee beginnen, even de bands afmaken waar ik nu mee ben begonnen.

Kondoro0614 schreef:
even de bands afmaken.

Drastisch...

♡♥︎♡♥︎♡♥︎
De Wapenbroedertjes

Hou op met me JM!!

Gretz, nou heb je de docu over het beste nummer uit de top 2000 gemist!

Poek schreef:

Hij kijkt de A Gogo terug, net als ik morgen

Poek schreef:

Dat kan niet, over Tinseltown hebben ze jaren geleden al een mini docu gemaakt

Het Novemberbuitje!

Mijn moeder's expliciete wens is dat we dit nummer op haar uitvaart draaien. Het is dan de bedoeling dat de dragers van de kist net zo lang met dat ding in hun klauwen staan totdat het nummer afgelopen is. Ze heeft wel humor.

Ik wil graag dat men dat doet met John Cage's 4'33". En er zwaait wat als ze ook maar een seconde te laat zijn met de kist neerzetten dan!

Voor mezelf zat ik meer te denken aan Autobahn (album versie).

Niets blijft voor eeuwig, zelfs koude novemberregen

Vloer me Onweerwolf!!

Gretz die GnR waardeert, ik heb weer hoop in deze wereld

Joren999 schreef:
Gretz die GnR waardeert, ik heb weer hoop in deze wereld

Waarschijnlijk is ie al heel erg dronken.

Ja, dat is mijn vermoeden ook. Maar dronken mensen vertellen altijd de waarheid toch?

A drunk mind speaks a sober heart.

Stemplaatje hoor, De Swingende Sultans

Hoewel ik al jaren uitsluitend naar de liveversie luister en dat nummer van voor tot achter kan dromen (incluis de verschillen in nadruk die Knopfler in zijn uitspraak zangtechnisch legt), kan ik de studioversie ook zeer goed pruimen.

Ik kan zelfs deze goed hebben en ik heb geen druppel alcohol op. Wat is er aan de hand? Straks bevalt Di-rect nog!

❤️❤️

Comfortably Numb kan ook nooit meer stuk.

Ik heb al de nodige alcohol achter de kiezen, maar deze van Disturbed blijft om te

Germ (crew)
Dit is toch gewoon verschrikkelijk, hoe komt dit zo populair?

Hierbij verlies je inderdaad wel de hoop in de mensheid.

Tsja Disturbed.......

Die hele band is om te kotsen. Dit is waarschijnlijk hun beste nummer, omdat de compositie van zichzelf in orde is. Ik heb geen behoefte om dit daadwerkelijk uit te zoeken.

Wenste Dat Je Hier Was

Na 2 draakjes in de vorm van Disturbed en Di-Rect nu eindelijk weer kwaliteit van zowel Pink Floyd als Metallica. Alvast de beste wensen voor 2025 aan alle bezoekers van dit forum !

Zo'n prachtig mooi nummer. Eentje die ik elke keer als ik hem hoor ik max. Volume draai.

Kan iemand die Van Inkel met die gitaar voor zijn hoofd slaan?

Ik zit hier met een bevriende logopedist en die zit zichzelf echt op te vreten bij Pearl Jam.

Bericht van m'n vrouw: "More Queen? What the fuck's the matter with you people?".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.