MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:

Sting schreef:

Edit : Amy Winehouse....dat is ok , wel pas op nr.72...enfin

Krijgen we al heimwee naar de tijd dat deze grande dame nog écht hoog stond? Of Adele?
https://i.imgflip.com/220wjj.jpg

jordidj1 schreef:
(quote)

Ik blijf elk jaar trouw stemmen

Ik ook!

Shoot Your Shot
Divine

Native Love (Step By Step)
Divine

Follow Me
Amanda Lear

Eenzame Kerst
Andre Hazes

Alleen Naar De Kermis
Thijs Boontjes Dans en Show Orkest

Kerstmis Met Joe
Daniel Lohues

Zoek Je Zelf
Van Kooten & De Bie (Simplisties Verbond)

Utereg me stadje
Herman Berkien

Duet
Brigitte Kaandorp & Herman Finkers

Oude Maasweg
The Amazing Stroopwafels

Toveren
Herman van Veen

Bim Bam
Andre van Duin

Pizza Lied
Andre van Duin

Rosamunde
Dennie Christian

Atemlos Durch Die Nacht (Albumversie)
Helene Fischer

Fell In Love With An Alien
Kelly Family

Bakske Vol Met Stro
Urbanus

De Nederlandse Sterre Die Strale Overal
Rubberen Robbie

Kleine Jodeljongen
Manke Nelis

Ik Verscheurde Je Foto
Koos Alberts

Mon Amour
BZN

Banjo Man
BZN

Sweet Silver Annie
BZN

Never Gonna Give You Up
Rick Astley

Gretz schreef:
(afbeelding)
Waarschijnlijk heb ik het vorig jaar ook al gedacht en ga ik het volgend jaar ook weer denken, maar Oôs Joôs is dus niet de lokale Frieslandse onzin?

Slowgaze schreef:
(quote)

Hoezo anno 2025? Altijd al objectief kut geweest.
Het anno 2025 slaat op de versie van de lijst, dat zegt niets over sinds wanneer iets op de lijst iets Objectief Kut is. Dat kan al langer zo zijn, maar ook in toekomstige edities weer anders liggen.

Joren999 schreef:
(quote)
Waarschijnlijk heb ik het vorig jaar ook al gedacht en ga ik het volgend jaar ook weer denken, maar Oôs Joôs is dus niet de lokale Frieslandse onzin?

Bij Oôs Joôs aan Friesland denken is objectief kut.

Gretz schreef:
(quote)

Krijgen we al heimwee naar de tijd dat deze grande dame nog écht hoog stond? Of Adele?
Dat was altijd nog beter dan Miss Montreal, dat vond ik nog wel een pak erger.

Poek schreef:
(quote)

Genoteerd.

Poek schreef:

Als Fries ben ik het hier volkomen mee eens.

Hoeveel extra stemmen zouden er op nummers als De Waarheid en Rood zijn binnengekomen dankzij figuren als Krol en Karskens? Zullen er imo echt maar een paar duizend zijn geweest, maar dat zorgt dus wel voor die megastijgingen.

[url=https://ibb.co/cKjXGLgz[/url]

Onweerwolf schreef:
(quote)

Hoe kun je het überhaupt vragen? Wat anders dan [gretz]Het Donkerheidje[/gretz]?

Ken Burzum niet goed genoeg voor een oordeel #sorrynotsorry

Wacht, Hoe het Danst is ook onderdeel van die stijging? Okee, brand die hele boel maar plat, dat nummer is in zichzelf al erger dan alle dialectpop bij elkaar. Straks vertel je me dat 7 Years ook nog steeds de lijst bevuilt...

Onweerwolf
jordidj1 schreef:
(quote)

Ik blijf elk jaar trouw stemmen

Noemde jij haar nou gisteravond in de chat een vet varken of heb ik dat gedroomd?

Gretz schreef:
(quote)

Lijkt me nochtans echt iets voor jou

Joren999 schreef:
Wacht, Hoe het Danst is ook onderdeel van die stijging? Okee, brand die hele boel maar plat, dat nummer is in zichzelf al erger dan alle dialectpop bij elkaar. Straks vertel je me dat 7 Years ook nog steeds de lijst bevuilt...

Hij lag er 5 jaar geleden bijna uit, maar is sindsdien aan een opmars bezig: dit jaar op plaats 1441.

Onweerwolf
Joren999 schreef:
(quote)
Dat was altijd nog beter dan Miss Montreal, dat vond ik nog wel een pak erger.

(quote)

Genoteerd.

Miss Montreal. Die heeft alleen succes omdat men haar sympathiek vindt vanwege haar handicap

Onweerwolf
Sorry, uitdaging, handicaps zijn objectief kut.

Titmeister schreef:
Hij lag er 5 jaar geleden bijna uit, maar is sindsdien aan een opmars bezig: dit jaar op plaats 1441.

Jammer dat we toen net niet hard genoeg ons best hebben gedaan. Zit je er nu mee met je goede gedrag.

LUKAAAAS GRAHAAAAMMMM

Dat niet iedereen doorheeft wat voor een mislukte egotrip dat is, is wel één van de mysteries van de 21e eeuw.

Onweerwolf
Joren999 schreef:

Die is inderdaad wel dusdanig verschrikkelijk dat als Marco wèl veroordeeld was de rechter dit vermoedelijk had meegewogen in de bepaling van de strafmaat.

ABDrums schreef:
(quote)

Jammer dat we toen net niet hard genoeg ons best hebben gedaan. Zit je er nu mee met je goede gedrag.

Maurice de Hond heeft gepeild onder de stemmers op dat nummer, en 97% daarvan heeft voor 7 Years gekozen om Joren te kutten.

Joren999 schreef:
Hoe het Danst

Hoe wat danst?

Titmeister schreef:
(quote)

Maurice de Hond heeft gepeild onder de stemmers op dat nummer, en 97% daarvan heeft voor 7 Years gekozen om Joren te kutten.

Onweerwolf
Joren999 schreef:
LUKAAAAS GRAHAAAAMMMM

Dat niet iedereen doorheeft wat voor een mislukte egotrip dat is, is wel één van de mysteries van de 21e eeuw.

Is dat die van 'once i was bladiebla years old'? Dat vind ik wel een lief liedje. ❤️

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Niet goed genoeg? Alleen de hits?

Onweerwolf schreef:

Wie heeft er nou nog nooit dronken Dunkelheit-karaoke gedaan?

Onweerwolf schreef:

Varg zet menig hitlijst in vuur en vlam.

Edgar18 schreef:
Vorig jaar plek zes toch? Dan ga ik voor >1994 plekken. Top honderd gaat ie sowieso uit.
Tis plek 509 geworden. Exemplarisch voor het hoe sentiment van het moment de lijst beheerst. Jammer dat het tot zo'n vergaarbak van emoties is verworden. En daar zijn de noteringen van Marco B. (vrijgesproken is iets anders dan onschuldig) ook weer een treffend voorbeeld van.

Onweerwolf
Edgar18 schreef:
vrijgesproken is iets anders dan onschuldig

Nee, dat is nou juist exact hetzelfde.

Onweerwolf schreef:
Snel, je kan je post nog weghalen voordat iemand het leest.

Onweerwolf schreef:

Pijnlijke constatering. Inderdaad snel verwijderen, dit is een feitelijke onjuistheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.