MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:

Johnny Marr schreef:
(quote)

Waarom niet?

Maar, waarom niet?

harm1985 schreef:
Weer Gifjes-materiaal voor Gretz dit. Emmely dansend op The Cure.

Vannacht even naar kijken x

Weer een banger van Muse Juul1998B, melden!

Onweerwolf
Weer een nare, overbodige Muse.

harm1985 schreef:
De Huub grapjes in de chat op NPO1 extra worden ook wel erg flauw inmiddels. Is dat nou een jaarlijks terugkerend ding, dat ik vergeten ben, of heb ik iets gemist dit jaar? Gretz

ja, blijkbaar een terugkerend ding, al jaren. Maar moet je bekennen dat ik elke editie minder oog heb voor die sms'jes, het grootste deel gaat niet eens over de muziek. Als er echt iets memorabels wordt verzonden krijg ik het later alsnog wel mee

12 Muse noteringen in totaal, en we hebben er pas 3 gehad. Dat worden nog zware tijden. En het is ook niet zo dat die andere 9 midden in de nacht komen.

Genieten jongens!

Love is our resistance

Joren999 schreef:
Een beetje laat, maar deze Meau was echt niet te doen. Dat heb jij gedaan kan ik nog wel hebben maar dit was echt het niveau 'Hoe overleef ik mijn eerste vriendje'. Ik reed pardoes bijna de weg af.

Jouw hart is waarschijnlijk van steen Joren. Nummer gaat over de (mogelijk ernstige) gevolgen van sexting, wanneer die beelden in het bezit komen van mensen voor wie het niet bedoeld is. Ik vind dat Meau er een prachtig, emotioneel nummer van heeft gemaakt.

ABDrums schreef:
Weer een banger van Muse Juul1998B, melden!

Hele dikke banger, damn.

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Jouw hart is waarschijnlijk van steen Joren. Nummer gaat over de gevolgen van sexting, wanneer die beelden in het bezit komen van mensen voor wie het niet bedoeld is. Ik vind dat Meau er een prachtig, emotioneel nummer van heeft gemaakt.

Bij sexting moet ik altijd aan JM denken.

Rolling Stones back2back. De Grootsten der Grootsten. Méér Stones, veel meer.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Bij sexting moet ik altijd aan JM denken.

Doen die Vlamingen dat ook anders dan wij Nederlanders? Jij schijnt daar meer van te weten.

Onweerwolf
ABDrums schreef:
(quote)

Doen die Vlamingen dat ook anders dan wij Nederlanders? Jij schijnt daar meer van te weten.

Iedereen doet het anders dan hoe jullie dat in Friesland doen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Iedereen doet het anders dan hoe jullie dat in Friesland doen.

Dat krijg ik tegenwoordig in Groningen ook veelvuldig te horen ja. De details laat ik in het midden.

Onweerwolf
ABDrums schreef:
(quote)

Dat krijg ik tegenwoordig in Groningen ook veelvuldig te horen ja. De details laat ik in het midden.

Ja, dat is 'een stukje van ons'.

Weer even on-topic, deze van Anouk doet mij vrij weinig. Matige plaat.

Layne Staley beste grungezanger, ja?

Wat die mooiboy boven mij zegt.

Big in Japan ontdekt via dit compilatie-album (was te jong om de OS van 1998 live te volgen)

https://ibb.co/35cWCCyQ

Dit is wel een banger van Triesto

En ook BIG IN JAPAN

Femke GODIN

trebremmit schreef:
Dit is wel een banger van Triesto

bagger*

Zeiknummer deze van adele zeg, damn

Dit hoor ik voor het eerst

Olivia queen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:53 uur

geplaatst: vandaag om 17:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.