Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2021, 15:21 uur
Scorpion_21 schreef:
Verschillende media berichten in toenemende mate de laatste weken over Marco B. die tijdens een barbecue verschillende kandidaten van The Voice Kids onzedelijk zou hebben betast
(quote)
Verschillende media berichten in toenemende mate de laatste weken over Marco B. die tijdens een barbecue verschillende kandidaten van The Voice Kids onzedelijk zou hebben betast
Okay, zijn dit ook serieuze media dan? Want bij de NOS heb ik daar iig niets van meegekregen.
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:22 uur
Onweerwolf schreef:
Okay, zijn dit ook serieuze media dan? Want bij de NOS heb ik daar iig niets van meegekregen.
(quote)
Tis begonnen bij t minst serieuze medium van allemaal, Roddelpraat van Dennis Schouten en ADHD-Roos maar door verschillende andere media (zoals Boulevard) daarna met eigen bronnen overgenomen. Marco schijnt met een verklaring te komen binnenkort. Ondertussen wel allerlei Marco-events gecancelled.
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:24 uur
Het staat wel op ons eigen MovieMeter! Maar zodra ik de naam Jan Roos las, nam ik het al meteen een stuk minder serieus.
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:25 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Ach wat is serieus....
Hier wordt er in ieder geval over bericht. Vorige week werd nog overal geroepen dat deze single er aan kwam en nu zijn er volgens een nerveuze Emma wel wat opnames geweest maar was dat niet zo serieus ofzo. Daaronder een stukje over het vermeende gedrag van Marco B.
Duet Emma Heesters en Marco Borsato komt voorlopig niet uit | RTL Boulevard - rtlboulevard.nl
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:25 uur
Is ook niet direct volledig ontkracht door z'n management, dus dan ben je volgens een deel van Nederland 100% schuldig.
2
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2021, 15:26 uur
Het klinkt wel weer een beetje vaag hoor. Op een BBQ, zo van, ik ben 30 jaar extreem succesvol en dat gooi ik nu gewoon in een middag weg want ik ga even iets onvergefelijks doen op een wijze waarvan ik 100% zeker weet dat het uit gaat komen. 
Maar goed, kinderkaart gespeeld dus dan moet je minimaal dood.

0
geplaatst: 8 december 2021, 15:27 uur
Dat van Emma snap ik wel. Al bij de minste aantijgingen, waar of niet, van vermeende pedofilie, wil je daar niet meer mee geassocieerd worden. Zelfs al is het niet waar, dan zit er toch al een vieze smaak aan.
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:27 uur
Onweerwolf schreef:
Benieuwd wanneer de eerste pedojagers op z'n oprit gespot worden...
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2021, 15:29 uur

Ik heb trouwens 4 telegram accounts genaamd Desktop, Laptop, Opnamestation & Foon en die hebben onderling een chatgroepje.

0
geplaatst: 8 december 2021, 15:31 uur
Arrie schreef:
Dat van Emma snap ik wel. Al bij de minste aantijgingen, waar of niet, van vermeende pedofilie, wil je daar niet meer mee geassocieerd worden. Zelfs al is het niet waar, dan zit er toch al een vieze smaak aan.
Nu is pedofilie wel een stap verder natuurlijk maar aantijgingen van vreemd gaan met jongere dames hangen al heel lang rond Borsato. Leontien wilde natuurlijk ook een tijdje de bordjes niet meer omdraaien thuis.
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:37 uur
Het vreemdgaan heeft ie toegegeven, maar tieners is echt wel een heel wat anders dan jongere vrouwen. Iris Hond mag dan wel twintig jaar jonger zijn, ze is alsnog gewoon een volwassen vrouw. Ik lees dat er geruchten zijn over Maan, maar dat lijken toch echt alleen geruchten te zijn, nooit bevestigd door Maan, en ontkracht door Marco zelf. En ook zij was al volwassen, mocht dit echt gebeurd zijn, dus je kan dat toch niet zo makkelijk vergelijken met meisjes van 13-15.
Wie weet is het allemaal waar hoor, maar er worden wel al erg snel conclusies getrokken zonder enige vorm van bewijs, puur op basis van geruchten die vanuit RTL Boulevard etc komen.
Wie weet is het allemaal waar hoor, maar er worden wel al erg snel conclusies getrokken zonder enige vorm van bewijs, puur op basis van geruchten die vanuit RTL Boulevard etc komen.
2
Onweerwolf
geplaatst: 8 december 2021, 15:39 uur
Ik wacht iig wel tot 'ie is veroordeeld voor ik mijn Marco Borsato MP3's ga verbranden.
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:41 uur
Ik vermoed dat er best veel beroemde artiesten van vroeger seks hebben gehad met minderjarige meisjes (ook jonger dan 16, lang ook niet altijd met volledige instemming) zonder dat dat hun carrière geschaad heeft. Borsato is gewoon in de verkeerde tijd geboren (of de juiste, het is maar hoe je het ziet).
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:41 uur
Arrie schreef:
Het vreemdgaan heeft ie toegegeven, maar tieners is echt wel een heel wat anders dan jongere vrouwen. Iris Hond mag dan wel twintig jaar jonger zijn, ze is alsnog gewoon een volwassen vrouw. Ik lees dat er geruchten zijn over Maan, maar dat lijken toch echt alleen geruchten te zijn, nooit bevestigd door Maan, en ontkracht door Marco zelf. En ook zij was al volwassen, mocht dit echt gebeurd zijn, dus je kan dat toch niet zo makkelijk vergelijken met meisjes van 13-15.
Ik heb het over jongere dames en niet over 13-15 jarige. Dat is in mijn beleving heel anders dus die vergelijking maak ik zeker niet. Jongere dames/vrouwen zijn ouder dan tieners in mijn beleving.
0
geplaatst: 8 december 2021, 15:43 uur
vigil schreef:
Ik heb het over jongere dames en niet over 13-15 jarige. Dat is in mijn beleving heel anders dus die vergelijking maak ik zeker niet
(quote)
Ik heb het over jongere dames en niet over 13-15 jarige. Dat is in mijn beleving heel anders dus die vergelijking maak ik zeker niet
Snap ik. Maar dat is gewoon een eigen keuze van Marco en deze vrouwen. Ik zie niet waarom dat relevant is.
1
geplaatst: 8 december 2021, 15:44 uur
Onweerwolf schreef:
Ik wacht iig wel tot 'ie is veroordeeld voor ik mijn Marco Borsato MP3's ga verbranden.
Marco Borsato MP3's zou ik al direct verbranden zodra die per ongeluk op mijn pc terechtkomen. Maar daar heeft dit verhaal weinig mee te maken.
0
geplaatst: 8 december 2021, 16:59 uur
En dat zonder mijn stem! (Mijn interesse in deze lijst is gedaald tot een absoluut nulpunt.)
1
geplaatst: 8 december 2021, 17:05 uur
Maar ik snap dan niet dat een Cowboy Like Me van Taylor er ook in komt? Why? Geen single, bij lange na niet één van de populairste tracks van het album. Ook geen bekende song. Als ik dan zie wat eruit vliegt vind ik het opmerkelijk dat een Cowboy Like Me meer stemmen zou hebben gekregen.
0
geplaatst: 8 december 2021, 17:11 uur
Ja vind ik ook heel opmerkelijk, waarom dat nummer in de keuzelijst staat is me ook een raadsel
0
geplaatst: 8 december 2021, 17:31 uur
laxus11 schreef:
Mijn gok is dat ie redelijk veel geraaid is op R2
Mijn gok is dat ie redelijk veel geraaid is op R2
Kan m ook niet vinden op de 'wat is er op de radio' gegevens.
0
geplaatst: 8 december 2021, 17:34 uur
0
geplaatst: 8 december 2021, 17:55 uur
Teunnis schreef:
En dat zonder mijn stem! (Mijn interesse in deze lijst is gedaald tot een absoluut nulpunt.)
en ook zonder de mijne, want het leek me een weggegooide stem...(quote)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.