Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2021, 11:26 uur
catdog schreef:
Hierbij nog een laatste update van alles wat er nieuw is. Alles lijkt nu gevonden te zijn.
Black Pumas - Colors
Diesel - Sausolito Summernight
Earth, Wind & Fire - Let's Groove
Miles Davis - So What
Roxy Music - More than This
Ryan Paris - Dolce Vita
Hierbij nog een laatste update van alles wat er nieuw is. Alles lijkt nu gevonden te zijn.
Black Pumas - Colors
Diesel - Sausolito Summernight
Earth, Wind & Fire - Let's Groove
Miles Davis - So What
Roxy Music - More than This
Ryan Paris - Dolce Vita
Toch wel weer wat leuke binnenkomers/herintreders; wel m.n. zonde van Atmosphere (geen van allen op gestemd overigens). Van mijn stemlijstje lijken alleen Pixies en Curtis Mayfield de lijst te hebben gehaald.
0
geplaatst: 9 december 2021, 11:43 uur
Het blijft toch wonderbaarlijk waarom sommige oude nummers opeens nieuw binnenkomen. Soms is het verklaarbaar, zoals afscheid van de band (Golden Earring) of gebruik in een reclame (Ryan Paris), maar waarom die nummers van bv. Hollies, Meat Loaf, Julien Clerc, Diesel, Boney M en Tom Jones opeens (weer) in de lijst staan?
0
geplaatst: 9 december 2021, 11:51 uur
Titmeister schreef:
Het blijft toch wonderbaarlijk waarom sommige oude nummers opeens nieuw binnenkomen. Soms is het verklaarbaar, zoals afscheid van de band (Golden Earring) of gebruik in een reclame (Ryan Paris), maar waarom die nummers van bv. Hollies, Meat Loaf, Julien Clerc, Diesel, Boney M en Tom Jones opeens (weer) in de lijst staan?
Boney M zoals jordi aanhaalt door de remix inderdaad. Meat Loaf zal wel (eveneens als de Celine Dion binnenkomst) met het overlijden van Jim Steinman te maken hebben. En zo'n nummer van Tom Jones blijft er altijd in in menig TV programma dus die kan ook een keertje zijn blijven hangen.
0
geplaatst: 9 december 2021, 12:38 uur
jordidj1 schreef:
Boney M zal wel door die remix komen
Is net als EWF ontzettend populair op TikTok.
Na de DAB hebben we ook al enkele jaren nu de TikTok-bonus
0
geplaatst: 9 december 2021, 12:48 uur
jordidj1 schreef:
Was al een tijdje razend populair op TikTok, waarna de remix ook een hit werd.
0
geplaatst: 9 december 2021, 12:53 uur
catdog schreef:
Boney M zoals jordi aanhaalt door de remix inderdaad. Meat Loaf zal wel (eveneens als de Celine Dion binnenkomst) met het overlijden van Jim Steinman te maken hebben. En zo'n nummer van Tom Jones blijft er altijd in in menig TV programma dus die kan ook een keertje zijn blijven hangen.
(quote)
Daarnaast heeft Diesel als eens eerder de lijst verlaten om het jaar erna weer een herintrede te doen. Hollies kan ik inderdaad niet plaatsen. Die band zat al jaren in een dalende lijn (zoals vrijwel alle 60's bands), en hield nog 2 noteringen over van de 10+ die ze ooit hadden. Dit nummer stond er ook nooit eerder in. Goed nummer, dat zeker!
0
wavanbuuren
geplaatst: 9 december 2021, 12:54 uur
Poek schreef:
Of je kent het niet wegens desinteresse? Black pumas bv, ken je die? Of het nummer uit 2017 dat zowel in de MuMeladder als de top 2000 (van 2020) in de top 100 staat?
(quote)
Of je kent het niet wegens desinteresse? Black pumas bv, ken je die? Of het nummer uit 2017 dat zowel in de MuMeladder als de top 2000 (van 2020) in de top 100 staat?
Met de interesse zit het wel goed denk ik. Goed liedje Colors inderdaad.
Die andere is dat Kiwanuka? Best oke.
Stenders heeft er hard voor gewerkt om hem in de top 100 te krijgen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 december 2021, 15:13 uur
Onweerwolf schreef:
En? Is Borsato al opgepakt?
Deze twee 'journalisten' zijn wel echt een sieraad voor de maatschappij.En? Is Borsato al opgepakt?
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 december 2021, 15:17 uur
Jan Roos, dat was toch ook zo'n GeenStijl prutsertje die een paar jaar geleden een politieke partij wilde oprichten maar waar niemand, terecht, op zat te wachten? Iets met een referendum voor elk agendapunt ofzo? :'-)
edit; volgens mij had ik hem zelfs in die tamagotchi app van Lubach toen.
edit; volgens mij had ik hem zelfs in die tamagotchi app van Lubach toen.

0
geplaatst: 14 december 2021, 14:55 uur
Onweerwolf schreef:
Inmiddels een officiele aangifte. Op nu.nl las ik dat de moeder van het vermeende slachtoffer al twee jaar terug een dagboek had gevonden waarin het onzedelijke gedrag werd beschreven, dat Borsato er toen ook mee is geconfronteerd en dat hij toen in therapie is gegaan. Mocht dit allemaal waar zijn, dan zou er toch sterk bewijs zijn. We gaan het zien...
5
geplaatst: 14 december 2021, 14:58 uur
Marco blijft voorlopig even Binnen totdat De Waarheid naar buiten komt 

3
geplaatst: 14 december 2021, 16:27 uur
Hoe vertel ik Marco dat het leven dat hij leefde binnenkort verdwijnt? 

0
geplaatst: 14 december 2021, 16:29 uur
Voor jou zet ik mijn masker af, voor jou speel ik geen spel 

2
geplaatst: 14 december 2021, 16:31 uur
Jammer dat Rob Stenders niet meer bij Radio 2 zit, kon hij door alle Borsato-nummers heen praten. Nu moeten de andere radio2-jockeys dat maar doen.
3
geplaatst: 14 december 2021, 16:45 uur
Geeft ook wel een hele andere lading aan het nummer Dochters. Zou het in de Speeltuin zijn geweest?
1
geplaatst: 14 december 2021, 18:15 uur
Ik zie dat het War Child verhaal waar hij toch veel mee bezig was ook voorbij is
3
geplaatst: 14 december 2021, 18:16 uur
herman schreef:
Jammer dat Rob Stenders niet meer bij Radio 2 zit, kon hij door alle Borsato-nummers heen praten. Nu moeten de andere radio2-jockeys dat maar doen.
Gijs praat sowieso veel te veel dus voor hem lijkt me dit geen probleem.
0
geplaatst: 14 december 2021, 18:22 uur
Eerst maar eens afwachten of de aangifte terecht is gedaan.
War Child is Marco zelf mee gestopt (kon uiteraard ook eigenlijk niet anders).
War Child is Marco zelf mee gestopt (kon uiteraard ook eigenlijk niet anders).
7
Onweerwolf
geplaatst: 14 december 2021, 18:55 uur
cosmic kid schreef:
Mag het weer over de Top 2000 gaan?
Mag het weer over de Top 2000 gaan?
Dat zou ik ook zeggen als ik 446 Marco Borsato scrobbles had.

2
geplaatst: 14 december 2021, 19:25 uur
Volgens mij zijn zojuist alle Top 2000 noteringen van Borsato gewoon voorbij gekomen 

1
geplaatst: 14 december 2021, 19:35 uur
Kunnen ze die ook wel skippen tijdens de top2000. Meer tijd voor bijvoorbeeld de albumversie van In-A-Gadda-Da-Vida.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.