Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2021, 15:22 uur
Pfff wat is dit voor ingekorte versie van Happier Than Ever?
2
geplaatst: 25 december 2021, 15:25 uur
Er is kennelijk een radio edit van Happier Than Ever die in plaats van 5 minuten, 3 minuten duurt. Boooo. 

2
geplaatst: 25 december 2021, 15:54 uur
catdog schreef:
Kerstbrood is inmiddels alweer op zn retour door Twarres. En bedankt.
Kerstbrood is inmiddels alweer op zn retour door Twarres. En bedankt.
Toch wel de Nederlandse Sigur Rós met dat fantasietaaltje.
1
geplaatst: 25 december 2021, 16:15 uur
Damn Those Eyes had nog enigszins een redelijk nummer kunnen zijn als Dinand niet klonk alsof hij een grote boodschap moest afleveren.
5
geplaatst: 25 december 2021, 16:19 uur
En natuurlijk gaat Ruud de Wild weer eens wat anders doen als er een nummer van 18,5 minuten langskomt. Maar ach, tis beter dan die opmerking van Jeroen van Inkel bij Miles Davis.
Over Close to the Edge gesproken, eindelijk draaien ze hem helemaal i.p.v. die vreselijke Radio 2 edit.
Over Close to the Edge gesproken, eindelijk draaien ze hem helemaal i.p.v. die vreselijke Radio 2 edit.
0
geplaatst: 25 december 2021, 16:51 uur
Heerlijk dat Little Talks na een jaar afwezigheid weer terug is!! Terechte moderne vergreen 

1
geplaatst: 25 december 2021, 18:31 uur
ONS SYBJE!!
https://i.vgy.me/5BE2Pl.jpg
https://i.vgy.me/f1A9z6.jpg
"Misschien wel leuk om eventjes te horen dat de eerste regel van het liedje van de Kast ook een soort van plagiaat is op het liedje Basket Case van de Groene Dag Goden."
https://i.vgy.me/5BE2Pl.jpg
https://i.vgy.me/f1A9z6.jpg
3
geplaatst: 25 december 2021, 19:40 uur
vigil schreef:
Oei... De Waarheid van Marco B.
Oei... De Waarheid van Marco B.
Classic
(hoe vertel je iemand dat je carrière voorbij is) https://i.vgy.me/sp0nrL.png
0
geplaatst: 25 december 2021, 19:48 uur
starbright boy schreef:
Best een gek fenomeen. Alle nummers die ooit bij de eerste 100 stonden staan nog steeds in de lijst.
1757 White Flag - Dido
En zal dat oersaaie nummer van Dido de eerste ex-top 100-plaat worden die echt gaat sneuvelen?
Best een gek fenomeen. Alle nummers die ooit bij de eerste 100 stonden staan nog steeds in de lijst.
1757 White Flag - Dido
En zal dat oersaaie nummer van Dido de eerste ex-top 100-plaat worden die echt gaat sneuvelen?
Zwaar onderschatte Dido als je het mij vraagt. Zou ik met alle plezier terug zien in de Top 100, veegt de vloer aan met >80% wat in die regionen staat

2
geplaatst: 25 december 2021, 19:50 uur
Gretz schreef:
Zwaar onderschatte Dido als je het mij vraagt. Zou ik met alle plezier terug zien in de Top 100, veegt de vloer aan met >80% wat in die regionen staat
(quote)
Ik weet dat jij een kunst hebt gemaakt in overdrijven maar Dido staat hier goed
.Aardig popnummer maar niet zo heel bijzonder
0
geplaatst: 25 december 2021, 20:18 uur
laxus11 schreef:
.Aardig popnummer maar niet zo heel bijzonder
(quote)
.Aardig popnummer maar niet zo heel bijzonder Nja, je maakt mij niet wijs waarom de bekendste nummers van bijvoorbeeld een Fleetwood Mac meer eeuwigheidswaarde hebben dan Dido's grootste hit

0
geplaatst: 25 december 2021, 20:32 uur
Gretz schreef:
Nja, je maakt mij niet wijs waarom de bekendste nummers van bijvoorbeeld een Fleetwood Mac meer eeuwigheidswaarde hebben dan Dido's grootste hit
(quote)
Nja, je maakt mij niet wijs waarom de bekendste nummers van bijvoorbeeld een Fleetwood Mac meer eeuwigheidswaarde hebben dan Dido's grootste hit
Hier ga ik niet eens op antwoorden

Overigens vind ik White Flag wel gewioon prima
0
geplaatst: 25 december 2021, 20:49 uur
Gretz schreef:
(quote)
Thank You zal ook nog wel komen toch?
1
geplaatst: 25 december 2021, 20:59 uur
Helaas.
Ik verlang terug naar de goede ouwe tijd doen onze Dido er nog in stond met White Flag, Life for Rent, Don't Leave Home en Thank You
0
geplaatst: 25 december 2021, 21:11 uur
Raar en ook wel jammer want dat vind ik best een mooi liedje.
Ik denk omdat ze al een paar jaar van de radar is. Dan wordt je blijkbaar snel vergeten door het grote publiek. Het Melua-effect.
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 25 december 2021, 21:14 uur
Gretz schreef:
Helaas.
Ik verlang terug naar de goede ouwe tijd doen onze Dido er nog in stond met White Flag, Life for Rent, Don't Leave Home en Thank You
(quote)
Helaas.
Gretz die verlangt naar de goede ouwe tijd die in dit geval zeker niet beter was. Het zijn verwarrende tijden....
En Dido vergelijken met Fleetwood Mac is net zoiets als Claudia de Breij vergelijken met Eefje de Visser
3
geplaatst: 25 december 2021, 21:38 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.