MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
De mooiste Cure

Pfff wat is dit voor ingekorte versie van Happier Than Ever?

Er is kennelijk een radio edit van Happier Than Ever die in plaats van 5 minuten, 3 minuten duurt. Boooo.

catdog schreef:
Kerstbrood is inmiddels alweer op zn retour door Twarres. En bedankt.

Toch wel de Nederlandse Sigur Rós met dat fantasietaaltje.

Zappa wel helemaal voorbij gekomen

Damn Those Eyes had nog enigszins een redelijk nummer kunnen zijn als Dinand niet klonk alsof hij een grote boodschap moest afleveren.

En natuurlijk gaat Ruud de Wild weer eens wat anders doen als er een nummer van 18,5 minuten langskomt. Maar ach, tis beter dan die opmerking van Jeroen van Inkel bij Miles Davis.

Over Close to the Edge gesproken, eindelijk draaien ze hem helemaal i.p.v. die vreselijke Radio 2 edit.

Ik verlang ineens terug naar Damn Those Eyes

Pa Olvidarte

Heerlijk dat Little Talks na een jaar afwezigheid weer terug is!! Terechte moderne vergreen

Ja Little Talks was leuk om weer eens te horen!

ONS SYBJE!!

"Misschien wel leuk om eventjes te horen dat de eerste regel van het liedje van de Kast ook een soort van plagiaat is op het liedje Basket Case van de Groene Dag Goden."

https://i.vgy.me/5BE2Pl.jpg

https://i.vgy.me/f1A9z6.jpg

Oei... De Waarheid van Marco B.

vigil schreef:
Oei... De Waarheid van Marco B.

Classic (hoe vertel je iemand dat je carrière voorbij is)

https://i.vgy.me/sp0nrL.png

WEST END GIRLS

starbright boy schreef:
Best een gek fenomeen. Alle nummers die ooit bij de eerste 100 stonden staan nog steeds in de lijst.

1757 White Flag - Dido

En zal dat oersaaie nummer van Dido de eerste ex-top 100-plaat worden die echt gaat sneuvelen?

Zwaar onderschatte Dido als je het mij vraagt. Zou ik met alle plezier terug zien in de Top 100, veegt de vloer aan met >80% wat in die regionen staat

Gretz schreef:
(quote)

Zwaar onderschatte Dido als je het mij vraagt. Zou ik met alle plezier terug zien in de Top 100, veegt de vloer aan met >80% wat in die regionen staat

Ik weet dat jij een kunst hebt gemaakt in overdrijven maar Dido staat hier goed .Aardig popnummer maar niet zo heel bijzonder

laxus11 schreef:
(quote)

Ik weet dat jij een kunst hebt gemaakt in overdrijven maar Dido staat hier goed .Aardig popnummer maar niet zo heel bijzonder

Nja, je maakt mij niet wijs waarom de bekendste nummers van bijvoorbeeld een Fleetwood Mac meer eeuwigheidswaarde hebben dan Dido's grootste hit

Nu overdrijf je wel een beetje hoor

Gretz schreef:
(quote)

Nja, je maakt mij niet wijs waarom de bekendste nummers van bijvoorbeeld een Fleetwood Mac meer eeuwigheidswaarde hebben dan Dido's grootste hit

Hier ga ik niet eens op antwoorden

Overigens vind ik White Flag wel gewioon prima

Gretz schreef:
(quote)

Thank You zal ook nog wel komen toch?

The Cross

vigil schreef:
(quote)

Die staat er al lang niet meer in

Alleen Stan nog

Swedish House Mafia nieuw binnen, hoe dan?

vigil schreef:
(quote)

Helaas.

Ik verlang terug naar de goede ouwe tijd doen onze Dido er nog in stond met White Flag, Life for Rent, Don't Leave Home en Thank You

Gretz schreef:
(quote)

Helaas.

Raar en ook wel jammer want dat vind ik best een mooi liedje.

Ik denk omdat ze al een paar jaar van de radar is. Dan wordt je blijkbaar snel vergeten door het grote publiek. Het Melua-effect.

cosmic kid (moderator)
Gretz schreef:
(quote)

Helaas.

Ik verlang terug naar de goede ouwe tijd doen onze Dido er nog in stond met White Flag, Life for Rent, Don't Leave Home en Thank You

Gretz die verlangt naar de goede ouwe tijd die in dit geval zeker niet beter was. Het zijn verwarrende tijden....

En Dido vergelijken met Fleetwood Mac is net zoiets als Claudia de Breij vergelijken met Eefje de Visser

Common People

Jaaaaa Pulp

johan de witt schreef:
Common People

Are you sure?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.