MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Daft Punk gaat per jaar frisser klinken.

En we zijn begonnen aan de top 2000 matige Queen liedjes

Onweerwolf schreef:
Dat Dua Lipa is echt grenzeloos veel slechter dan al die artiesten die jullie hier afbranden.

"Dat Dua Lipa"?

Onweerwolf
Ik zie trouwens dat het land van Lamme Frans na vorig jaar de grootste daler te zijn geweest nu keihard uit de lijst is gevallen. Wat heeft die vent zijn eigen carrière als muzikant heerlijk om zeep geholpen met z'n complotgeleuter zeg.

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

"Dat Dua Lipa"?

Dat, die, zouteloze pop met 13 in het dozijn zangeresje.

Dua Lipa een 13 in het dozijn zangeresje noemen. Grap van de dag.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Dat, die, zouteloze pop met 13 in het dozijn zangeresje.

Ah ok.. Denk al, Dua Lipa is geen artiestennaam of zo maar zo heet ze gewoon.

Overigens is Dua Lipa natuurlijk fantastisch, maar dat mag jij uiteraard gerust met me oneens zijn

Countrymeisje Ilse (immer gretig én tevreden) next

catdog schreef:
Dua Lipa een 13 in het dozijn zangeresje noemen. Grap van de dag.

Onweerwolf zou misschien eens moeten toegeven dat hij niet zoveel kaas heeft gegeten van mainstream popzangeressen.

Ik ga ook niet m'n licht schijnen over obscure Noorse black metal bands.

Alles best, maar kom chat x

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Onweerwolf zou misschien eens moeten toegeven dat hij niet zoveel kaas heeft gegeten van mainstream popzangeressen.

Waarom zou ik iets verkondingen dat totale bullshit is?

Mooie, klassieke "jij vindt de muziek die ik mooi vind niet mooi dus snap je de muziek niet". :'-)

#teamonweerwolf

Onweerwolf schreef:
Ik zie trouwens dat het land van Lamme Frans na vorig jaar de grootste daler te zijn geweest nu keihard uit de lijst is gevallen. Wat heeft die vent zijn eigen carrière als muzikant heerlijk om zeep geholpen met z'n complotgeleuter zeg.
Maar wie moet dan nu de vaandeldrager van de hiphop zijn, nu zowel Lange Frans als Marco Borsato van hun voetstuk zijn gevallen?

Joren999 schreef:
(quote)
Maar wie moet dan nu de vaandeldrager van de hiphop zijn, nu zowel Lange Frans als Marco Borsato van hun voetstuk zijn gevallen?

Lil' Kleine?

Onweerwolf
Joren999 schreef:
(quote)

Ali B natuurlijk.

Ik ken wel 4136 betere Nederlandse rappers, maar laten we sowieso back by dope demand in de lijst krijgen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ali B natuurlijk.
Die is alleen maar bekend omdat ie meedeed met grootmeester Borsato. Leverde natuurlijk wel het nummer van het decennium op, helaas uit de lijst.

Onweerwolf
Joren999 schreef:
(quote)
Die is alleen maar bekend omdat ie meedeed met grootmeester Borsato. Leverde natuurlijk wel het nummer van het decennium op, helaas uit de lijst.

Ja, schandalig, niemand denkt meer aan de oorlogskinderen.

Behalve Marco natuurlijk.

Laten we dan allemaal even 2 vingers in de lucht doen, dan laten we weten dat ook wij nog aan ze denken.

Niet 3 vingers, dan heb je het over stamppot.

Joren999 schreef:
(quote)

*** dan kan ik m'n Het Land Van...-wanstaltige songteksten-plaatjes niet posten

Onweerwolf
Zou Gretz zich wel eens afvragen hoe erg het is op de Balkan of is zuidoost Europa niet mainstream genoeg?

Apache

Gretz schreef:
(quote)

*** dan kan ik m'n Het Land Van...-wanstaltige songteksten-plaatjes niet posten
Van mij mag je nog steeds hoor, kan er altijd wel om lachen.

Gezellig meezingen met de fantasieloos van een school shooter.

Haha hier ook ja. Maar wel bewust van wat er gezongen wordt.

Van Okkervil River is deze leuker.

Onweerwolf schreef:
Zou Gretz zich wel eens afvragen hoe erg het is op de Balkan of is zuidoost Europa niet mainstream genoeg?

Heel zelden, als ik geen Annemieke -gifjes aan het maken ben

https://media.giphy.com/media/kpuqj2eWyMY1iL1Jac/giphy.gif

Dim
Joren999 schreef:
Alles best, maar kom chat x

Die chat waar alles wat nieuw (en dat is een ruim begrip) is, wordt afgeserveerd?

Ja dat is waar, ik ben er ook weer weg nadat mensen beweerden dat Creed meer talent in hun kleine teen had dan Dua Lipa.

Onweerwolf
Joren999 schreef:
Ja dat is waar, ik ben er ook weer weg nadat mensen beweerden dat Creed meer talent in hun kleine teen had dan Dua Lipa.

Creed is intens kut maar die bewering klopt natuurlijk wel.

Nooit gedacht dat Dua Lipa zo polariserend was. Ben niet per se een groot fan maar een aantal aardige liedjes heeft ze echt wel.

Deze Chef'Special is nu eigenlijk ook niet zo slecht als ik dacht. Zolang je niet naar de tekst luistert, want die gaat dan weer nergens over.

Ooit vonden we dat Caro Emerald in de top 100 hoorde met dit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.