Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2021, 19:22 uur
Dat pianostukje uit Uncertain Smile is toch zo'n creative commons sample'tje dat je overal rechtenvrij kunt gebruiken?
0
geplaatst: 26 december 2021, 19:26 uur
Ja, daar is niks aan id. Dat die Tools Roland met de eer gaat strijken ook joh pfff....
1
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2021, 19:37 uur
Is volgens mij ook gejat van een bluesnummer uit 1926.
4
geplaatst: 26 december 2021, 19:41 uur
luigifort schreef:
Ja, daar is niks aan id. Dat die Tools Roland met de eer gaat strijken ook joh pfff....
Hoog tijd dat die eens gaat stoppen als muzikant, wellicht kan hij nog ergens als presentator aan de slag ofzo
1
geplaatst: 26 december 2021, 19:48 uur
harm1985 schreef:
Hoe hoog staat de teller in de categorie 'waarom staat dit er in hemelsnaam wel in en Eefje de Visser niet?!?'
Hoe hoog staat de teller in de categorie 'waarom staat dit er in hemelsnaam wel in en Eefje de Visser niet?!?'
Ik heb me dit jaar vooralsnog keurig ingehouden
zowel MuMe, Twitter als FOK! is al volledig op de hoogte van m’n mening over de belangrijkste omissies 
2
geplaatst: 26 december 2021, 19:53 uur
Radiohead is veel te moeilijk voor een quiz met semi-bekende Nederlanders!
1
geplaatst: 26 december 2021, 20:02 uur
vigil schreef:
Hoog tijd dat die eens gaat stoppen als muzikant, wellicht kan hij nog ergens als presentator aan de slag ofzo
(quote)
Als ie daar maar niet achter een piano gaat zitten

0
geplaatst: 26 december 2021, 21:22 uur
Genoot best wel van t blokje Prodigy-Eminem-Avicii. Jammer wat er dan weer op moet volgen maar Stevie komt eraan!
1
geplaatst: 26 december 2021, 21:24 uur
catdog schreef:
Genoot best wel van t blokje Prodigy-Eminem-Avicii. Jammer wat er dan weer op moet volgen maar Stevie komt eraan!
Helemaal mee eens, volumeknop-open-blokje.
0
geplaatst: 26 december 2021, 21:32 uur
Borsato was nog tot daar aan toe, Ramses Shaffy is echt het dieptepunt dit uur. Wat een bohémien, wat een bon vivant, wat een verschrikking.
1
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2021, 21:32 uur
Ik denk dat ik persoonlijk ook liever de klamme handen van Marco op mijn billen zou voelen dan die van Ramses, inderdaad.
5
geplaatst: 26 december 2021, 21:47 uur
Fathead schreef:
Borsato was nog tot daar aan toe, Ramses Shaffy is echt het dieptepunt dit uur. Wat een bohémien, wat een bon vivant, wat een verschrikking.
Nee joh Sammy is juist een heerlijk nummer

6
geplaatst: 26 december 2021, 22:52 uur
Dat mensen zo'n hekel hebben aan Ramses en 'm zelfs minder achten dan Borsato 

2
geplaatst: 26 december 2021, 22:56 uur
Man man man, draaien ze de korte versie van Living In Another World....... 
Gelukkig maakt Roy Orbison veel goed!

Gelukkig maakt Roy Orbison veel goed!
0
geplaatst: 27 december 2021, 00:06 uur
Het is tijd....de hoogste tijd om richting mandje te gaan inderdaad 

0
geplaatst: 27 december 2021, 08:51 uur
Mijn hemel, hoe vaak staat Golden Earring er wel niet in...
1
geplaatst: 27 december 2021, 08:52 uur
2
geplaatst: 27 december 2021, 10:10 uur
Mag je gewoon van de daken schreeuwen hoor Lex.
Twee keer niet op tijd m'n wekker kunnen zetten voor TayTay

1
geplaatst: 27 december 2021, 10:12 uur
Even een shoutout naar Jan-Willem en Jeroen, die maken wat mij betreft erg leuke radio 

1
geplaatst: 27 december 2021, 10:16 uur
Je mag die nummers ook via cd, of Spotify, of zo afspelen, hoor. Op willekeurig welk tijdstip. Dat kan tegenwoordig allemaal maar zo 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.