menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
avatar van Gretz
Onweerwolf schreef:
(quote)


Juist een van de beste Nederlandstalige nummers ooit.

Eerste albums van V&K blijven hier ook wel een guilty pleasure hoor. Niks mis mee op z'n tijd ☺️

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
vigil schreef:
Heel part 1 van Tubular Bells
Ik zit hier gewoon naar een cd van Jan de Wilde te luisteren (die staat er ook niet in zeker?), maar toch blij even te lezen dat "dat stomme nummer waar jij elk jaar op stemt" (dixit mijn lieve zus) integraal gedraaid wordt.

avatar van Joren999
Begin van volgende uur is niet heel best, dus ik doe er maar direct 17 minuten Porcupine Tree (Anesthetize) achteraan

avatar van vigil
Casartelli schreef:
(quote)
Ik zit hier gewoon naar een cd van Jan de Wilde te luisteren (die staat er ook niet in zeker?), maar toch blij even te lezen dat "dat stomme nummer waar jij elk jaar op stemt" (dixit mijn lieve zus) integraal gedraaid wordt.

En nu Strange Machines! Tja daar kan onze Jan toch niet helemaal tegenop vrees ik.

avatar van vigil
Gretz schreef:
(quote)

Vind Mike niet leuk
(afbeelding)

Maar waarom moet daar dan een plaatje bij van Draak Buitenhuis

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
vigil schreef:
En nu Strange Machines! Tja daar kan onze Jan toch niet helemaal tegenop vrees ik.
Mijn lijstje wordt er even rap doorheen gejast. Niettemin

Jullie doen lustig aan
partnerruil en promiscuïteit
maar wie biedt zulkdanig
weidse perspectieven als een geit
zo’n lief en teder beestje, zo’n
slim en lekker stuk
vraagt nooit om alimentatie als
het huwelijk mislukt.
Wat betreft de bioscopen: om
de een, twee, drie vier jaar
komt pater Octaaf, scheutist,
met dia’s van de evenaar,
en soms staan daar zwarte
dames op in naturistenstaat,
hier in Aaigem weten we wel
hoe het in de wereld gaat !


Daar steekt zo'n I wanna do centuries in a lifetime toch wat bleekjes bij af

avatar van Slowgaze
Shout! Ik moet daarbij altijd denken aan de terugreis van een schoolreisje met Duits. Dit nummer kwam op de radio en een metalhead, progger Barney Rubble en de newwavenerd die ik destijds was zongen heel hard mee; waarschijnlijk deden ook nog wat docenten mee. Blijkbaar hadden we iets gevonden wat we allemaal heel erg goed vonden.

avatar van Onweerwolf
Slowgaze schreef:
Shout! Ik moet daarbij altijd denken aan de terugreis van een schoolreisje met Duits. Dit nummer kwam op de radio en een metalhead, progger Barney Rubble en de newwavenerd die ik destijds was zongen heel hard mee; waarschijnlijk deden ook nog wat docenten mee. Blijkbaar hadden we iets gevonden wat we allemaal heel erg goed vonden.


Zaten er nog wat lekkere milfjes tussen die docenten dan?

avatar van Ralph.
Is er nog een top 2000 chat dit jaar?

avatar van laxus11
Red Eyes

avatar van Dirruk
A Tribe Called Quest

avatar van royh
Me zojuist weer eens geërgerd dat Shout al na 3 minuten wordt weggedraaid om vervolgens wat berichtjes te kunnen voorlezen. Blijkbaar is het wel mogelijk om 25 minuten van het overigens prachtige Tubular Bells te draaien. Ik denk dat de verhoudingen soms behoorlijk zoek zijn in de gedraaide versies.

avatar van Dirruk
Vinden jullie ook niet dat Frank Sinatra heel anders klinkt dan normaal op Thats Life?

avatar van Gretz
Wanneer de grafstem van Axl Rose weer eens uit de ether schalt



avatar van Slowgaze
Onweerwolf schreef:
Zaten er nog wat lekkere milfjes tussen die docenten dan?

Mevrouw Van der Zanden.


avatar van staralfur
Sound And Vision

avatar van Frenkie!
Eighty One Eighty Two Eighty Three Eighty Four!!!

avatar van Onweerwolf


Da's toevallig. Daar zitten vooral Orinoco en MM figuren.

avatar van staralfur
Dancing in the Street

(eerder "dancing in de miezer regen" maar dat mag de pret niet drukken)


avatar van Poek
Wie van jullie is stiekem Sigmund?

http://www.sigmund.nl/strips/sig211228.gif

En waarom gaat de telling de verkeerde kant op?

avatar van itchy
Is het een grapje, dat rapje van Snelle?
Hiervoor zou je toch de hiphop-politie belle,
Kom snel popo voor deze charlatan
En neem mee die hele nep-rataplan

[autotune]: die Snelle kennie reppen
Hij zegt gewoon een rijmpie op
En loopt die shit te neppen

avatar van Slowgaze
Poek schreef:
Wie van jullie is stiekem Sigmund?

(afbeelding)

En waarom gaat de telling de verkeerde kant op?

Wij zijn hier allemaal een beetje Sigmund; sommigen iets meer dan anderen.

avatar van itchy
Arcade Fire met hun ABBA-nummer

avatar van Slowgaze
Gewoon even een berichtje om op Dire Straits te haten. Hoe kan dit in godsnaam hoger staan dan We Didn't Start the Fire?

avatar van catdog
Wat is dit nou weer voor nummer? Dat origineel van Matt Simons is al niet veel maar dit...? Waar komt dit nou weer vandaan?


avatar van catdog
Volumeknop gaat lekker open hoor met die Nena en die Kim.

avatar van Onweerwolf
Wat wel opmerkelijk is; dit jaar wordt voor de 2e keer de Grunniger 1000 uitgezonden. De Top 1000 aller tijden van Radio Noord. De lijst van dit jaar is nog niet bekend maar Nena's 99 Luftballons stond daar vorig jaar maar liefst op #21, sterker nog; er stonden slechts 3 niet-Groningse platen boven. Satisfaction op #11, Roller Coaster op #12 en Bohemian Rhapsody op #15.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:09 uur

geplaatst: vandaag om 01:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.