MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
cosmic kid (moderator)
Joren999 schreef:
Er zouden dingen moeten zijn die gewoon met een tijdelijke ban getrakteerd beloond moeten worden

Dan kan ik mezelf ook bannen wat best origineel zou zijn. Ik ga het zeggen: Rain Down On Me vind ik een prima single en vrijwel alle cd's van Blof staan hier in de kast (en belanden ook nog regelmatig in de cd-speler)

Dat is genoeg voor een ban ja...
Maar April en Oktober zijn best aardige albums...

cosmic kid schreef:
(quote)

Dan kan ik mezelf ook bannen wat best origineel zou zijn. Ik ga het zeggen: Rain Down On Me vind ik een prima single en vrijwel alle cd's van Blof staan hier in de kast (en belanden ook nog regelmatig in de cd-speler)

Maar ga je voor het originele Lichtje of toch net als Gretz voor de versie van BLØF?

cosmic kid (moderator)
luigifort schreef:
Dat is genoeg voor een ban ja...
Maar April en Oktober zijn best aardige albums...

Dan noem je precies de twee die ik niet heb

Ik vind Watermakers, Blauwe Ruis, Umoja en de laatste albums prima. Enig nadeel is dat ze te lang duren waarbij menigeen zal zeggen: klopt, toch zeker 13 nummers te lang (ik kop hem zelf wel in)

Onweerwolf
Blof is een geweldige band, een van de sterkste die Nederland ooit heeft gehad in de breedte.

Kane is dan weer gewoon kut met kikkers in je keel.

cosmic kid (moderator)
Poek schreef:
(quote)

Maar ga je voor het originele Lichtje of toch net als Gretz voor de versie van BLØF?

Elke keer als ik punten geef aan het Lichtje in de Ladder denk ik aan Paskal.

Zullen we het gewoon weer over muziek gaan hebben?

Onweerwolf schreef:
Blof is een geweldige band, een van de sterkste die Nederland ooit heeft gehad in de breedte.

Kane is dan weer gewoon kut met kikkers in je keel.

Ik zou jou graag eens in het theater zien met een avondvullend programma

I Want You is Costello's How Soon Is Now?
Een paar minuten minder żou het nummer goed doen.

One Direction is duidelijk niet de som der delen: solo zijn vrijwel alle leden een stuk leuker.

Onweerwolf
Ik had deze zomer een kortstondige fling met iemand die op Paskal van Blof lijkt en toen ik dat tegen hem zei bleek ik echt z'n hele week gemaakt te hebben met een groot compliment, haha.

Joren999Ja, daar ben ik het wel mee eens, Behalve Liam Payne dan. Dan is wel het kneusje gebleken.

Grappig, ik vind de liedjes van Payne ook wel prima eigenlijk.

Ook grappig: hierna komt direct een nummer van Styles solo.

Joren999 schreef:
One Direction is duidelijk niet de som der delen: solo zijn vrijwel alle leden een stuk leuker.
Eens. Al vind ik Story of My Life nog wel oké. Ironisch genoeg komt Harry Styles hier gelijk na.

Edit: ah, was zo te zien al opgemerkt.

Oh nee, ik haalde Liam Payne en Niall Horan door elkaar, die laatste vind ik wel leuke liedjes maken. Van Payne ken ik eigenlijk alleen Familiar, daar vind ik niet veel aan.

Ook dit statement moet ik weer herzien, For You werd ook doodgedraaid in het halve jaar dat ik elke dag Q-Music moest ondergaan. Die was wel iets beter.

Nial Horans singles zijn prima. Net als Harry Styles heeft hij een spotifylijst vol 70's spul waar hij vaak naar luistert.Dat is wel hoorbaar.

Ik weet nog dat de video van Black Or White in premiere ging bij Countdown, dat was een must-see.

Is One Direction eigenlijk de eerste boyband waarvan alle/meerdere leden een succesvolle solocarrière hebben opgebouwd? Ik kan verder eigenlijk alleen bands herinneren waar één buiten de groep enorme succes had, maar de rest flink achter bleef (Justin Timberlake en Robbie Williams bijvoorbeeld).

Liam Payne had ook nog een redelijke plaat samen met Rita Ora: For You. Voor de rest zijn z'n singles aan mij voorbij gegaan. Niall is prima, idd en Harry is ook goed. Van Zayn heb ik niet veel meer vernomen na Pillowtalk (edit: shit, vergat Dusk Till Dawn, nog zo'n redelijke single) en van Louis heb ik al helemaal niks meer gehoord.

Zayn schijnt nog wel flink actief te zijn, volgens Wikipedia. Is wel de enige die uit One Direction is gestapt, de rest zit er technisch nog in (hoewel er niet veel in groepsverband wordt gedaan op het moment).

Zayn heeft toch aardig wat leuke singles gemaakt, alleen ze worden veelal niet gedraaid in het Nederlandse radiolandschap. Dus geen hits. De NL radio is vooral Niall-fan en wisselt bij Harry draaien af met niet draaien.

Deze van The Stones blijft maar doorgroeien.

En de pratende hoofden!!!!!

Nu komt een topduo. Talking Heads en de enige Dusty Springfield die nog over is.

Twee van de mooiste liedjes ooit gemaakt. Jammer van het journaal ertussen.

Volgende uur heeft sowieso een flink aantal prima liedjes. Dan nemen we The Script maar even voor lief.

Beste blok komt straks met Arctic Monkeys, Iggy Pop & The Prodigy na elkaar

starbright boy schreef:
Ik weet nog dat de video van Black Or White in premiere ging bij Countdown, dat was een must-see.

Brak wereldwijd destijds alle kijkcijfer records. Bizar dat dat gedaan werd met een clip. Michael was enorm toen.

itchy schreef:
I Want You is Costello's How Soon Is Now?
Een paar minuten minder żou het nummer goed doen.

Ik dacht precies hetzelfde. Na 1 minuut had de fade out mogen beginnen wat mij betreft...

Joren999 schreef:
Volgende uur heeft sowieso een flink aantal prima liedjes. Dan nemen we The Script maar even voor lief.

Vind het vooral een mixed bag. Met Dusty als veruit beste en The Script als veruit slechtste.

Jungleland. De eigenlijke nummer 1

Jungleland
Die klopt wel voor elke seconde

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:44 uur

geplaatst: vandaag om 10:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.