Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 28 december 2021, 19:58 uur
Joren999 schreef:
Er zouden dingen moeten zijn die gewoon met een tijdelijke ban getrakteerd beloond moeten worden
Er zouden dingen moeten zijn die gewoon met een tijdelijke ban getrakteerd beloond moeten worden
Dan kan ik mezelf ook bannen wat best origineel zou zijn. Ik ga het zeggen: Rain Down On Me vind ik een prima single en vrijwel alle cd's van Blof staan hier in de kast (en belanden ook nog regelmatig in de cd-speler)
1
geplaatst: 28 december 2021, 20:03 uur
Dat is genoeg voor een ban ja...
Maar April en Oktober zijn best aardige albums...
1
geplaatst: 28 december 2021, 20:21 uur
cosmic kid schreef:
Dan kan ik mezelf ook bannen wat best origineel zou zijn. Ik ga het zeggen: Rain Down On Me vind ik een prima single en vrijwel alle cd's van Blof staan hier in de kast (en belanden ook nog regelmatig in de cd-speler)
(quote)
Maar ga je voor het originele Lichtje of toch net als Gretz voor de versie van BLØF?
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 28 december 2021, 20:35 uur
luigifort schreef:
Dan noem je precies de twee die ik niet heb

Ik vind Watermakers, Blauwe Ruis, Umoja en de laatste albums prima. Enig nadeel is dat ze te lang duren waarbij menigeen zal zeggen: klopt, toch zeker 13 nummers te lang (ik kop hem zelf wel in)
3
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2021, 20:36 uur
Blof is een geweldige band, een van de sterkste die Nederland ooit heeft gehad in de breedte.
Kane is dan weer gewoon kut met kikkers in je keel.
3
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 28 december 2021, 20:36 uur
Poek schreef:
Maar ga je voor het originele Lichtje of toch net als Gretz voor de versie van BLØF?
(quote)
Elke keer als ik punten geef aan het Lichtje in de Ladder denk ik aan Paskal.
2
geplaatst: 28 december 2021, 20:37 uur
Onweerwolf schreef:
Blof is een geweldige band, een van de sterkste die Nederland ooit heeft gehad in de breedte.
Ik zou jou graag eens in het theater zien met een avondvullend programma

0
geplaatst: 28 december 2021, 20:39 uur
I Want You is Costello's How Soon Is Now?
Een paar minuten minder żou het nummer goed doen.
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:40 uur
One Direction is duidelijk niet de som der delen: solo zijn vrijwel alle leden een stuk leuker.
1
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2021, 20:41 uur
Ik had deze zomer een kortstondige fling met iemand die op Paskal van Blof lijkt en toen ik dat tegen hem zei bleek ik echt z'n hele week gemaakt te hebben met een groot compliment, haha. 

0
Joren999Ja, daar ben ik het wel mee eens, Behalve Liam Payne dan. Dan is wel het kneusje gebleken.
0
Grappig, ik vind de liedjes van Payne ook wel prima eigenlijk.
Ook grappig: hierna komt direct een nummer van Styles solo.
Ook grappig: hierna komt direct een nummer van Styles solo.
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:42 uur
Joren999 schreef:
One Direction is duidelijk niet de som der delen: solo zijn vrijwel alle leden een stuk leuker.
Eens. Al vind ik Story of My Life nog wel oké. Ironisch genoeg komt Harry Styles hier gelijk na.One Direction is duidelijk niet de som der delen: solo zijn vrijwel alle leden een stuk leuker.
Edit: ah, was zo te zien al opgemerkt.
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:45 uur
Oh nee, ik haalde Liam Payne en Niall Horan door elkaar, die laatste vind ik wel leuke liedjes maken. Van Payne ken ik eigenlijk alleen Familiar, daar vind ik niet veel aan.
Ook dit statement moet ik weer herzien, For You werd ook doodgedraaid in het halve jaar dat ik elke dag Q-Music moest ondergaan. Die was wel iets beter.
Ook dit statement moet ik weer herzien, For You werd ook doodgedraaid in het halve jaar dat ik elke dag Q-Music moest ondergaan. Die was wel iets beter.
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:47 uur
Nial Horans singles zijn prima. Net als Harry Styles heeft hij een spotifylijst vol 70's spul waar hij vaak naar luistert.Dat is wel hoorbaar.
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:49 uur
Ik weet nog dat de video van Black Or White in premiere ging bij Countdown, dat was een must-see.
0
Is One Direction eigenlijk de eerste boyband waarvan alle/meerdere leden een succesvolle solocarrière hebben opgebouwd? Ik kan verder eigenlijk alleen bands herinneren waar één buiten de groep enorme succes had, maar de rest flink achter bleef (Justin Timberlake en Robbie Williams bijvoorbeeld).
0
Liam Payne had ook nog een redelijke plaat samen met Rita Ora: For You. Voor de rest zijn z'n singles aan mij voorbij gegaan. Niall is prima, idd en Harry is ook goed. Van Zayn heb ik niet veel meer vernomen na Pillowtalk (edit: shit, vergat Dusk Till Dawn, nog zo'n redelijke single) en van Louis heb ik al helemaal niks meer gehoord.
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:51 uur
Zayn schijnt nog wel flink actief te zijn, volgens Wikipedia. Is wel de enige die uit One Direction is gestapt, de rest zit er technisch nog in (hoewel er niet veel in groepsverband wordt gedaan op het moment).
1
geplaatst: 28 december 2021, 20:52 uur
Zayn heeft toch aardig wat leuke singles gemaakt, alleen ze worden veelal niet gedraaid in het Nederlandse radiolandschap. Dus geen hits. De NL radio is vooral Niall-fan en wisselt bij Harry draaien af met niet draaien.
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:54 uur
Deze van The Stones blijft maar doorgroeien. 
En de pratende hoofden!!!!!

En de pratende hoofden!!!!!
0
geplaatst: 28 december 2021, 20:57 uur
Nu komt een topduo. Talking Heads en de enige Dusty Springfield die nog over is.
Twee van de mooiste liedjes ooit gemaakt. Jammer van het journaal ertussen.
Twee van de mooiste liedjes ooit gemaakt. Jammer van het journaal ertussen.
1
geplaatst: 28 december 2021, 20:59 uur
Volgende uur heeft sowieso een flink aantal prima liedjes. Dan nemen we The Script maar even voor lief.
1
Beste blok komt straks met Arctic Monkeys, Iggy Pop & The Prodigy na elkaar 

0
starbright boy schreef:
Ik weet nog dat de video van Black Or White in premiere ging bij Countdown, dat was een must-see.
Brak wereldwijd destijds alle kijkcijfer records. Bizar dat dat gedaan werd met een clip. Michael was enorm toen.
0
geplaatst: 28 december 2021, 21:05 uur
itchy schreef:
Ik dacht precies hetzelfde. Na 1 minuut had de fade out mogen beginnen wat mij betreft...
0
geplaatst: 28 december 2021, 21:05 uur
Joren999 schreef:
Volgende uur heeft sowieso een flink aantal prima liedjes. Dan nemen we The Script maar even voor lief.
Vind het vooral een mixed bag. Met Dusty als veruit beste en The Script als veruit slechtste.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.