MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
cosmic kid (moderator)
cosmic kid schreef:
Jungleland

Wat blijft het toch een raar fenomeen: oprecht blij zijn een liedje te horen in de top 2000 wat je al door en door kent en ieder willekeurig moment op kan zetten

Ik hoef alleen maar mezelf een jaar later te quoten.

Oh Jungleland van Simple Minds is id prachtig

cosmic kid (moderator)
Rest In Peace Clarence Clemons, inderdaad. Dankjewel The Big Man, tot volgend jaar

Geef mij maar de versie van Gram Parsons en Emmylou Harris van Love Hurts. Of desnoods het origineel van The Everly Brothers. Nazareth is niet mijn kopje thee.

De mijne wel. Schitterend!

Je hebt gelijk, dit is ook wel een flinke draak.

The Blue Nile. Ik weet nog dat ze bij Veronica verbaasd waren dat dit binnenkwam in de top 100 allertijden. Een paar jaar nadat de Vara het zo vaak draaide dat het zelfs een hitje werd.

Mooi nummer! Sowieso wel een lekker uur dit met straks nog Lavender

Gelukkig is dit nog lang niet het ergste dat The Script ooit uitpoepte, maar het blijft ongeveer de slechtste band op aarde. In ieder geval een van de. Naast The Script valt zelfs Maroon 5 ineens mee. En hun cover van Lose Yourself van Eminem is zo ontzettend beroerd dat het bijna grappig wordt.

Hahaha, helemaal mee eens. Er is verder ook geen hond in geïnteresseerd, alleen de radiostations blijven het draaien omdat het vooral niet spannend mag zijn.

Dat wil ik in ieder geval geloven.

Edit: The Script kreeg ook vooral in Nederland voet aan de grond. In België hebben ze 4 hitnoteringen gehad (1x top 10), in Nederland 15 (maar wel maar 2x top 10)

Simon & Garfunkel, altijd fijn.

Eye of the Tiger is typisch zo'n nummer waarvan je van de opbrengst nog steeds elk jaar een heel goed leven kunt hebben. Het is door twee van de bandleden geschreven lees ik. Die hoeven dus nooit meer iets te doen.

Onweerwolf
Dua Lipa > The Script

Onweerwolf schreef:
Dua Lipa > The Script
Zo, dat is wel een statement van jouw kant.

Dan doe ik er nog één bij: Kensington > The Script.

Borsato > Kensington

Veldhuis en Kemper > The Script

Paul de Leeuw > The Script

(Zolang ie niet zingt)

Zelfs als ie zingt, ook als ie zingt als Bob de Rooy. Ik Heb een Euromast is beter dan elk nummer van The Script.

So Long vind ik eigenlijk elke keer dat ik hem hoor leuker.

starbright boy schreef:
Eye of the Tiger is typisch zo'n nummer waarvan je van de opbrengst nog steeds elk jaar een heel goed leven kunt hebben. Het is door twee van de bandleden geschreven lees ik. Die hoeven dus nooit meer iets te doen.

Jim Peterik verft daar nu nog steeds zijn haar van paars, schreef ook Burning Heart van een andere Rocky film (IV), net zo succesvol

Het weetje dat ik elk jaar bij dit nummer zou noemen als ik een radio 2 DJ was: Wisten jullie dat I Will Survive eigenlijk een b--kantje was?

vielip schreef:
Mooi nummer! Sowieso wel een lekker uur dit met straks nog Lavender

Eerst nog Fis(c)h(er-Z)!

starbright boy schreef:
Zelfs als ie zingt, ook als ie zingt als Bob de Rooy. Ik Heb een Euromast is beter dan elk nummer van The Script.
Misschien wordt The Script wat als je al hun nummers tegelijk aan zet. Dan hoef je in ieder geval niet meer dat gehuil aan te horen.

In tegenstelling tot wat ik in dit topic bespeur, kan ik de gladde pop van The Script, Lucas Graham en Imagine Dragons prima hebben.

vigil schreef:
(quote)

Eerst nog Fis(c)h(er-Z)!

Ja klopt! Had het prachtige So long over het hoofd gezien

Sssttt, even stil nu

Ze hebben betere, tuurlijk, tuurlijk, maar mooi is-ie.

A penny for your thoughts vigil

En daar had dit jaar ook zomaar Heart of Lothian bij kunnen staan. Nee, móeten staan...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:07 uur

geplaatst: vandaag om 04:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.