Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 28 december 2021, 21:09 uur
cosmic kid schreef:
Jungleland

Wat blijft het toch een raar fenomeen: oprecht blij zijn een liedje te horen in de top 2000 wat je al door en door kent en ieder willekeurig moment op kan zetten
Jungleland

Wat blijft het toch een raar fenomeen: oprecht blij zijn een liedje te horen in de top 2000 wat je al door en door kent en ieder willekeurig moment op kan zetten
Ik hoef alleen maar mezelf een jaar later te quoten.

3
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 28 december 2021, 21:18 uur
Rest In Peace Clarence Clemons, inderdaad. Dankjewel The Big Man, tot volgend jaar 

1
geplaatst: 28 december 2021, 21:21 uur
Geef mij maar de versie van Gram Parsons en Emmylou Harris van Love Hurts. Of desnoods het origineel van The Everly Brothers. Nazareth is niet mijn kopje thee.
0
geplaatst: 28 december 2021, 21:24 uur
The Blue Nile. Ik weet nog dat ze bij Veronica verbaasd waren dat dit binnenkwam in de top 100 allertijden. Een paar jaar nadat de Vara het zo vaak draaide dat het zelfs een hitje werd.
0
geplaatst: 28 december 2021, 21:28 uur
Mooi nummer! Sowieso wel een lekker uur dit met straks nog Lavender 

0
geplaatst: 28 december 2021, 21:29 uur
Gelukkig is dit nog lang niet het ergste dat The Script ooit uitpoepte, maar het blijft ongeveer de slechtste band op aarde. In ieder geval een van de. Naast The Script valt zelfs Maroon 5 ineens mee. En hun cover van Lose Yourself van Eminem is zo ontzettend beroerd dat het bijna grappig wordt.
0
geplaatst: 28 december 2021, 21:31 uur
Hahaha, helemaal mee eens. Er is verder ook geen hond in geïnteresseerd, alleen de radiostations blijven het draaien omdat het vooral niet spannend mag zijn.
Dat wil ik in ieder geval geloven.
Edit: The Script kreeg ook vooral in Nederland voet aan de grond. In België hebben ze 4 hitnoteringen gehad (1x top 10), in Nederland 15 (maar wel maar 2x top 10)
Dat wil ik in ieder geval geloven.
Edit: The Script kreeg ook vooral in Nederland voet aan de grond. In België hebben ze 4 hitnoteringen gehad (1x top 10), in Nederland 15 (maar wel maar 2x top 10)
1
geplaatst: 28 december 2021, 21:37 uur
Eye of the Tiger is typisch zo'n nummer waarvan je van de opbrengst nog steeds elk jaar een heel goed leven kunt hebben. Het is door twee van de bandleden geschreven lees ik. Die hoeven dus nooit meer iets te doen.
3
geplaatst: 28 december 2021, 21:39 uur
Onweerwolf schreef:
Dua Lipa > The Script
Zo, dat is wel een statement van jouw kant.Dua Lipa > The Script
Dan doe ik er nog één bij: Kensington > The Script.
2
geplaatst: 28 december 2021, 21:42 uur
Zelfs als ie zingt, ook als ie zingt als Bob de Rooy. Ik Heb een Euromast is beter dan elk nummer van The Script.
1
geplaatst: 28 december 2021, 21:42 uur
So Long vind ik eigenlijk elke keer dat ik hem hoor leuker.
0
geplaatst: 28 december 2021, 21:43 uur
starbright boy schreef:
Eye of the Tiger is typisch zo'n nummer waarvan je van de opbrengst nog steeds elk jaar een heel goed leven kunt hebben. Het is door twee van de bandleden geschreven lees ik. Die hoeven dus nooit meer iets te doen.
Jim Peterik verft daar nu nog steeds zijn haar van paars, schreef ook Burning Heart van een andere Rocky film (IV), net zo succesvol
1
geplaatst: 28 december 2021, 21:43 uur
Het weetje dat ik elk jaar bij dit nummer zou noemen als ik een radio 2 DJ was: Wisten jullie dat I Will Survive eigenlijk een b--kantje was?
0
geplaatst: 28 december 2021, 21:44 uur
starbright boy schreef:
Zelfs als ie zingt, ook als ie zingt als Bob de Rooy. Ik Heb een Euromast is beter dan elk nummer van The Script.
Misschien wordt The Script wat als je al hun nummers tegelijk aan zet. Dan hoef je in ieder geval niet meer dat gehuil aan te horen.Zelfs als ie zingt, ook als ie zingt als Bob de Rooy. Ik Heb een Euromast is beter dan elk nummer van The Script.
1
geplaatst: 28 december 2021, 21:44 uur
In tegenstelling tot wat ik in dit topic bespeur, kan ik de gladde pop van The Script, Lucas Graham en Imagine Dragons prima hebben.
5
geplaatst: 28 december 2021, 21:49 uur
En daar had dit jaar ook zomaar Heart of Lothian bij kunnen staan. Nee, móeten staan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.