Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2021, 00:23 uur
Alle 5 noteringen van The Prodigy langs horen komen. En wat knallen ze allemaal nog steeds. Heerlijk. Persoonlijk favorietje is toch wel Breathe.
0
geplaatst: 29 december 2021, 02:30 uur
En het absolute dieptepunt van de hele week: I Follow Rivers door Triggerfinger
0
geplaatst: 29 december 2021, 07:31 uur
Het is wel weer een klef en sentimenteel beginuurtje: Van Veen, Lohues, Earring, zo nog Joe Cocker en Whitney Houston. Ik plak vast aan mijn ontbijtstoel.
1
geplaatst: 29 december 2021, 10:26 uur
The Cats mag van mij wel afgevoerd worden naar radio 5. Gelukkig ook genoeg leuks eromheen 

0
geplaatst: 29 december 2021, 10:28 uur
catdog schreef:
Staat Lykke er nog steeds niet in?

Grootste sof samen met het ontbreken van Robyn https://www.forumsmileys.nl
0
geplaatst: 29 december 2021, 10:29 uur
Ik vind zelf het gemis van Robyn wel erger, maar ik heb ook meer met Dancing on my Own (en nog minder met de cover daarvan).
0
geplaatst: 29 december 2021, 10:38 uur
Als je me een jaar of 15 geleden had verteld dat dit uit het songfestival zou komen had ik je voor gek verklaard.
Niet dat er verder iets mis is met Verka Serduchka.
Niet dat er verder iets mis is met Verka Serduchka.
14
geplaatst: 29 december 2021, 10:50 uur
Hey You
Het favoriete nummer van mijn vader en mijn favoriete Pink Floyd, dit jaar gedraaid als slotnummer op zijn begrafenis.
Het favoriete nummer van mijn vader en mijn favoriete Pink Floyd, dit jaar gedraaid als slotnummer op zijn begrafenis.
0
geplaatst: 29 december 2021, 11:00 uur
Joren999 schreef:
The Cats mag van mij wel afgevoerd worden naar radio 5. Gelukkig ook genoeg leuks eromheen
Je moet voor de grap eens de top-100 van de Evergreen Top-1000 bekijken, daar staan The Cats volgens mij 8 of 9x in The Cats mag van mij wel afgevoerd worden naar radio 5. Gelukkig ook genoeg leuks eromheen

Edit:
9. The Cats - Lea
13. The Cats - One Way Wind
19. The Cats - Scarlet Ribbons
24. The Cats - Marian
46. The Cats - Times Were When
57. The Cats - Why
79. The Cats - Where Have I Been Wrong
92. The Cats - Vaya Con Dios
En nog 3 andere vlak buiten de top-100

0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2021, 11:04 uur
Joren999 schreef:
Als je me een jaar of 15 geleden had verteld dat dit uit het songfestival zou komen had ik je voor gek verklaard.
15 jaar geleden kwam Virginie anders ook gewoon met een typische Franse chanson. Iets minder uitgekleed en statig en zeker minder goed maar zo verrassend is dit toch niet?
0
geplaatst: 29 december 2021, 11:06 uur
Lea van the cats dient altijd te blijven. De rest kunnen missen.
0
geplaatst: 29 december 2021, 11:08 uur
Onweerwolf schreef:
15 jaar geleden kwam Virginie anders ook gewoon met een typische Franse chanson. Iets minder uitgekleed en statig en zeker minder goed maar zo verrassend is dit toch niet?
Ah, dat is dan langs me heen gegaan. Moet zeggen dat ik het toen ook niet zo volgde, alleen Verka is me specifiek bijgebleven. Mogelijk dat er simpelweg meer interesse is doordat Nederland weer wat meer succes heeft.(quote)
0
geplaatst: 29 december 2021, 11:08 uur
starbright boy schreef:
Mijn favoriet is dan toch eerder Marian
0
geplaatst: 29 december 2021, 11:11 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Ah, dat is dan langs me heen gegaan. Moet zeggen dat ik het toen ook niet zo volgde, alleen Verka is me specifiek bijgebleven. Mogelijk dat er simpelweg meer interesse is doordat Nederland weer wat meer succes heeft. In dat jaar waar Verka meedeed werd het Songfestival trouwens ook door een ballad gewonnen, dus alle Lordi's en Verka's ten spijt waren er toen ook nog wel gewoon ingetogen nummers zonder uitvergroot show-element die het goed deden.
1
geplaatst: 29 december 2021, 11:14 uur
Van Spandau Ballet moeten er meer nummers in de top 2000 kunnen staan. Zal er eens een TikTok dansje aan wagen.
1
geplaatst: 29 december 2021, 11:26 uur
Straks ook nog het prachtige Thunder road 
Alleen jammer dat ze bijna telkens de albumversies van Bruce nummers draaien. Zou verplicht moeten worden dat het alleen live versies mogen zijn

Alleen jammer dat ze bijna telkens de albumversies van Bruce nummers draaien. Zou verplicht moeten worden dat het alleen live versies mogen zijn

1
geplaatst: 29 december 2021, 11:32 uur
Tja, de populariteit van Springsteen is voor mij nog steeds één van de grootste mysteries...
0
geplaatst: 29 december 2021, 11:35 uur
Ach ja, dat heb ik met zoveel andere bands en artiesten...zo heeft iedereen zijn dingetje.
0
geplaatst: 29 december 2021, 12:07 uur
Ik heb liever dat ze standaard de single versies draaien van Bruce. Als ze dat bij The Smiths doen, moeten ze consequent zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.