MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Alle 5 noteringen van The Prodigy langs horen komen. En wat knallen ze allemaal nog steeds. Heerlijk. Persoonlijk favorietje is toch wel Breathe.

Toch ook wel een vrij lekkere van P!nk deze Try

En het absolute dieptepunt van de hele week: I Follow Rivers door Triggerfinger

Het is wel weer een klef en sentimenteel beginuurtje: Van Veen, Lohues, Earring, zo nog Joe Cocker en Whitney Houston. Ik plak vast aan mijn ontbijtstoel.

The Cats mag van mij wel afgevoerd worden naar radio 5. Gelukkig ook genoeg leuks eromheen

catdog schreef:
En het absolute dieptepunt van de hele week: I Follow Rivers door Triggerfinger

Staat Lykke er nog steeds niet in?

Grootste sof samen met het ontbreken van Robyn https://www.forumsmileys.nl

Ik vind zelf het gemis van Robyn wel erger, maar ik heb ook meer met Dancing on my Own (en nog minder met de cover daarvan).

Als je me een jaar of 15 geleden had verteld dat dit uit het songfestival zou komen had ik je voor gek verklaard.

Niet dat er verder iets mis is met Verka Serduchka.

Hey You

Het favoriete nummer van mijn vader en mijn favoriete Pink Floyd, dit jaar gedraaid als slotnummer op zijn begrafenis.

PoolAapjes en Franse chansons

Joren999 schreef:
The Cats mag van mij wel afgevoerd worden naar radio 5. Gelukkig ook genoeg leuks eromheen
Je moet voor de grap eens de top-100 van de Evergreen Top-1000 bekijken, daar staan The Cats volgens mij 8 of 9x in

Edit:
9. The Cats - Lea
13. The Cats - One Way Wind
19. The Cats - Scarlet Ribbons
24. The Cats - Marian
46. The Cats - Times Were When
57. The Cats - Why
79. The Cats - Where Have I Been Wrong
92. The Cats - Vaya Con Dios

En nog 3 andere vlak buiten de top-100

Nou, dan hoeven ze niet ook in de top 2000

Onweerwolf
Joren999 schreef:
Als je me een jaar of 15 geleden had verteld dat dit uit het songfestival zou komen had ik je voor gek verklaard.

15 jaar geleden kwam Virginie anders ook gewoon met een typische Franse chanson. Iets minder uitgekleed en statig en zeker minder goed maar zo verrassend is dit toch niet?

Lea van the cats dient altijd te blijven. De rest kunnen missen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

15 jaar geleden kwam Virginie anders ook gewoon met een typische Franse chanson. Iets minder uitgekleed en statig en zeker minder goed maar zo verrassend is dit toch niet?
Ah, dat is dan langs me heen gegaan. Moet zeggen dat ik het toen ook niet zo volgde, alleen Verka is me specifiek bijgebleven. Mogelijk dat er simpelweg meer interesse is doordat Nederland weer wat meer succes heeft.

starbright boy schreef:
Lea van the cats dient altijd te blijven. De rest kunnen missen.

Mijn favoriet is dan toch eerder Marian

Joren999 schreef:
(quote)
Ah, dat is dan langs me heen gegaan. Moet zeggen dat ik het toen ook niet zo volgde, alleen Verka is me specifiek bijgebleven. Mogelijk dat er simpelweg meer interesse is doordat Nederland weer wat meer succes heeft.

In dat jaar waar Verka meedeed werd het Songfestival trouwens ook door een ballad gewonnen, dus alle Lordi's en Verka's ten spijt waren er toen ook nog wel gewoon ingetogen nummers zonder uitvergroot show-element die het goed deden.

Mooi liedje van Spandau Ballet dit.

Klopt. En wat mij betreft ook hun enige.

Van Spandau Ballet moeten er meer nummers in de top 2000 kunnen staan. Zal er eens een TikTok dansje aan wagen.

True had er ook nog wel in mogen blijven.

Badlands

Straks ook nog het prachtige Thunder road
Alleen jammer dat ze bijna telkens de albumversies van Bruce nummers draaien. Zou verplicht moeten worden dat het alleen live versies mogen zijn

Wat mij betreft hoeven ze gewoon helemaal niet

Joren999 schreef:
Wat mij betreft hoeven ze gewoon helemaal niet

Ze hebben mensen om minder bans gegeven

Tja, de populariteit van Springsteen is voor mij nog steeds één van de grootste mysteries...

Ach ja, dat heb ik met zoveel andere bands en artiesten...zo heeft iedereen zijn dingetje.

Wasted Years

Ik heb liever dat ze standaard de single versies draaien van Bruce. Als ze dat bij The Smiths doen, moeten ze consequent zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:01 uur

geplaatst: vandaag om 01:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.