Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2021, 14:48 uur
Titmeister schreef:
Toch wel opvallend dat de beide Sineads op 3 plekken van elkaar staan. Wel overduidelijk in de verkeerde volgorde...
Vorig jaar stonden ze zelfs naast elkaar. Nog steeds verkeerd om, hoewel NC2U ook mooi is. Maar Troy is wereldklasse en zou in dit veld lachend top 10 mogen staan w.m.b.Toch wel opvallend dat de beide Sineads op 3 plekken van elkaar staan. Wel overduidelijk in de verkeerde volgorde...
1
geplaatst: 30 december 2021, 14:49 uur
Niet zo minderwaardig met je "tjes", Gijp.
Skik/Lohues is het beste wat er aan muziek in dialectvorm is voortgekomen.
1
geplaatst: 30 december 2021, 14:52 uur
0
geplaatst: 30 december 2021, 14:56 uur
Poeha schreef:
(quote)
Niet zo minderwaardig met je "tjes", Gijp.Skik/Lohues is het beste wat er aan muziek in dialectvorm is voortgekomen.
Niet nodig om me gelijk te beledigen, we zeggen precies hetzelfde

Van deze kitsch van M&C Band mag mijn portie aan fikkie gegeven worden, knap om zo hoogdravend en nietszeggend te zijn in hetzelfde nummer.
1
geplaatst: 30 december 2021, 15:11 uur
itchy schreef:
Zomaar een paar opmerkingen bij reclames:
Tim Knol in een autoreclame? De schoorsteen moet roken, maar deze combi?
Zomaar een paar opmerkingen bij reclames:
Tim Knol in een autoreclame? De schoorsteen moet roken, maar deze combi?
Het mooiste is ook dat je er zijn nieuwste single bij krijgt, op vinyl. "De ideale song voor in de auto". Voor al die mensen met een platenspeler op het dashboard

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2021, 15:13 uur
Er zijn weinig liedjes waar ik zo'n grote hekel aan heb als Nothing Compares 2 U. Sentimentele draak.
Toto > Nothing Compares 2 U
0
geplaatst: 30 december 2021, 15:15 uur
kaj_666 schreef:
Het mooiste is ook dat je er zijn nieuwste single bij krijgt, op vinyl. "De ideale song voor in de auto". Voor al die mensen met een platenspeler op het dashboard
(quote)
Als je er nou Tim Knol zelf bij zou krijgen die gitaar speelt op de achterbank en die drankjes aangeeft dan koop ik hm nog niet
0
geplaatst: 30 december 2021, 15:15 uur
Vroeger had ik ook een hekel aan Nothing Compares 2 U, maar tegenwoordig vind ik hem prachtig! 
Heerlijke power ballad ala Bonnie Tyler!

Heerlijke power ballad ala Bonnie Tyler!
0
geplaatst: 30 december 2021, 15:16 uur
cosmic kid schreef:
Er zijn weinig liedjes waar ik zo'n grote hekel aan heb als Nothing Compares 2 U. Sentimentele draak.
Ik vind het wel een tof liedje maar je opmerking moest ik gewoon om lachen!
0
geplaatst: 30 december 2021, 15:19 uur
Opvallend: 23 x ABBA in de lijst.
Maar geen I Do, I Do, I Do.....te bekennen. Toch een #01 hit geweest in NL......
Maar geen I Do, I Do, I Do.....te bekennen. Toch een #01 hit geweest in NL......
0
geplaatst: 30 december 2021, 15:20 uur
cosmic kid schreef:
Gezien de loftuitingen richting Troy en dit bericht, HOE staat Troy lager?Er zijn weinig liedjes waar ik zo'n grote hekel aan heb als Nothing Compares 2 U. Sentimentele draak.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2021, 15:25 uur
Dat vraag ik me al jaren af. Maar ja, die draak is nummer 1 hit geweest en is toegankelijker. Daarnaast is de videoclip legendarisch dramatisch
1
geplaatst: 30 december 2021, 15:32 uur
Dance Lover schreef:
Hij kwam tot 3 (in de Nederlandse Top 40). En vermoedelijk wat te ouderwets om nu nog in de smaak te vallen.
1
geplaatst: 30 december 2021, 15:37 uur
Toch net zo ouderwets/nieuwerwets als alle andere ABBA nummers?
0
geplaatst: 30 december 2021, 15:39 uur
vielip schreef:
In mijn beleving klinkt hij erg retro, jaren 40/50-achtig. Maar dat kan subjectief zijn.
0
geplaatst: 30 december 2021, 15:45 uur
ranboy schreef:
In mijn beleving klinkt hij erg retro, jaren 40/50-achtig. Maar dat kan subjectief zijn.
(quote)
Eensch. I Do I Do I Do is een gedrocht. Let je op, Dance Lover?
1
geplaatst: 30 december 2021, 15:46 uur
Ik heb die zin 'Mijn schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wat' nooit gesnapt. Wat wat?
2
geplaatst: 30 december 2021, 15:49 uur
Slowgaze schreef:
Ik heb die zin 'Mijn schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wat' nooit gesnapt. Wat wat?
https://i.vgy.me/PZYkTm.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.