MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Deze van Elton mag dan weer gerust een plaatsje of 1500 naar beneden.

Ja beetje een flauw liedje.

Onweerwolf
Welke van Elton hebben we het over nu?

I'm Still Standing.

Onweerwolf
Oei, die vind ik wel leuk eigenlijk maar ik heb sowieso wel een zwak voor Elton.

De beste Elton John is All of the Lights

Onweerwolf
Nooit van gehoord.

Van Kanye West haha. Daar speelt ie piano meen ik.

Ahhh, Run To The Hills!

Maiden!

Ik moet toch eens wat meer van Iron Maiden luisteren. Best leuk dit!

Over drummers die verschil maken gesproken; Clive Burr

Heb liever de andere hogere Eltons in de lijst zoals Your Song, Rocket Man of zelfs Nikita (da's jeugdsentiment, daarvoor is Standing net iets te oud).

Heb niets met Maiden, maar het hoort hier wel en deze (of Number of the Beast) hoort het hoogst.

Ik heb een zwak voor Golden Earring. Dat wist mijn basisschoolleraar van de bovenbouw ook, die had een pre-productie versie van Bloody Buccaneers (waar Going to the Run op staat) geregeld, de huisfotograaf van de Earring woonde in dezelfde straat als wij.

Joren999 schreef:
Ik heb een zwak voor Golden Earring. Dat wist mijn basisschoolleraar van de bovenbouw ook, die had een pre-productie versie van Bloody Buccaneers (waar Going to the Run op staat) geregeld, de huisfotograaf van de Earring woonde in dezelfde straat als wij.

Cool! Earring regeert

Ik woonde als kind naast de manager van The New Adventures, Dat is toch een beetje de Groningse Earring met veel fantasie.

Eerste plaat zelfs geproduceerd door George toch?

vielip schreef:
(quote)

Cool! Earring regeert
Als 12-jarige ging ik samen met mijn vader naar Earring in Musis Sacrum. Tussen de ouderen stond ik als hardste mee te zingen. Ik luister het tegenwoordig wat minder, maar ze kunnen niet kapot voor me.

vielip schreef:
Eerste plaat zelfs geproduceerd door George toch?

Geloof van wel, New Adventures - Point Blank (1982) hier heb het er eerder over gehad.

Leuke verhalen en weetjes. Hou ik van

Deze ABBA is geweldig

Een van de interpretaties is dat Hallelujah over seks gaat, meer precies over het orgasme, Onder andere Buckley dacht er zo over.

Heel fijn brijant nummer van Abba dat eigenlijk bij de eerste 50 hoort.

Op naar de top 10 hiermee. Dit nummer speelt dat hele zootje naar huis.

Zijn we het zomaar eens met elkaar?

MuMe eensgezindheidsmomentje. Ik krijg het er warm van (maar dat heeft ook met de wijn hier voor me te maken).

En wie denken jullie dat er op de dag erna gekomen is? Is het een grote liefde, een stalker, een moordenaar?

Ja geweldige Abba idd

Deze mag er ook zijn. La Boheme.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.