Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2021, 21:23 uur
Prima uur eigenlijk, zelfs van de door mij niet zo geliefde Phil Collins staat hier het nummer dat ik het best kan hebben.
0
geplaatst: 30 december 2021, 21:32 uur
And no one sings me lullabies
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
Favoriete stukje van heel Echoes.
And no one makes me close my eyes
So I throw the windows wide
And call to you across the sky
Favoriete stukje van heel Echoes.

0
geplaatst: 30 december 2021, 21:37 uur
Ondertussen schildert Emmely, Frank van 't Hof... Stefan reedt ooit rond op z'n veegwagentje tijdens Echoes. Ik geniet er toch liever op de bank van. Iemand een idee of Echoes in 2000 ook helemaal gedraaid werd?
1
geplaatst: 30 december 2021, 21:39 uur
Ook van Pink Floyd ben ik niet echt fan, maar dit is wel de beste die er nu in de top 2000 staat denk ik. Maar eigenlijk moeten de Syd Barrett nummers terug in de lijst. Arnold Layne en See Emily Play liggen er tegenwoordig uit.
0
geplaatst: 30 december 2021, 21:45 uur
Dit jaar is het eerste jaar sinds 2009 dat er niets van Pink Floyd in de top 10 staat. Dat was 12 jaar op rij wel zo. Met als hoogtepunt 2012, 2013 en 2014 toen ze er drie bij de eerste 10 hadden.
0
geplaatst: 30 december 2021, 21:50 uur
Blijf het toch genieten vinden zo in de laatste week van het jaar gewoon Echoes in volle lengte zo op de radio.
0
geplaatst: 30 december 2021, 21:51 uur
starbright boy schreef:
Dit jaar is het eerste jaar sinds 2006 dat er niets van Pink Floyd in de top 10 staat. Dat was 15 jaar op rij wel zo. Met als hoogtepunt 2012, 2013 en 2014 toen ze er drie bij de eerste 10 hadden.
In 2007 en 2008 stond er ook niks in de top 10. Vanaf 2009 onafgebroken wel t/m vorig jaar. Volgend jaar WYWH weer terug bij de bovenste 10!Dit jaar is het eerste jaar sinds 2006 dat er niets van Pink Floyd in de top 10 staat. Dat was 15 jaar op rij wel zo. Met als hoogtepunt 2012, 2013 en 2014 toen ze er drie bij de eerste 10 hadden.
0
geplaatst: 30 december 2021, 21:52 uur
Het was weer erg vermakelijk in ieder geval! Het begint echt een dingetje te worden dat Echoes.
0
geplaatst: 30 december 2021, 21:59 uur
Vinniee schreef:
(quote)
In 2007 en 2008 stond er ook niks in de top 10. Vanaf 2009 onafgebroken wel t/m vorig jaar. Volgend jaar WYWH weer terug bij de bovenste 10! Ik had het al aangepast, maar ik ben het niet met de laatste zin eens. Dit is definitief, net als Child In Time. Beide zien we niet meer terug bij de eerste 10 of er moet een onverwachte tiktoktrend uitbreken of Roger Waters of Ian Gillan moeten goed getimed doodgaan.
0
geplaatst: 30 december 2021, 22:07 uur
Vond I'm Gonna Be vooral een leuk nummer toen het tot twee keer toe in Nederland geen hit werd (en de tweede keer kocht ik de single) zo'n 25 tot 30 jaar geleden. Nu heb ik er minder mee maar staat in de hoogste regionen van de top 2000. Het kan verkeren.
0
geplaatst: 30 december 2021, 22:07 uur
Eerlijk gezegd vind ik dit nummer van The Proclaimers maar een irritant liedje...
0
geplaatst: 30 december 2021, 22:09 uur
Vind het raar dat dit de hoogste van de Dijk is. Ze hebben veel betere nummers (ik noem Bloedend Hart, Binnen Zonder Kloppen, Niemand in de Stad, Mag het Licht Uit)
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2021, 22:12 uur
Joren999 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit nummer van The Proclaimers maar een irritant liedje...
Eens. Vreselijk irritant nummer.
2
geplaatst: 30 december 2021, 22:16 uur
Joren999 schreef:
Nee joh, lekker juist

2
geplaatst: 30 december 2021, 22:17 uur
Ik heb niets met Nightwish maar wel een verhaaltje erover. Floor Jansen was een schoolvriendin van mijn zusje (op de middelbare school, we woonden niet meer in Groningen maar waren terug in Brabant) en in die hoedanigheid heeft ze nog in onze achtertuin gezongen. En volgens mij zat ze ook in de schoolband van het Fioretti College in Veghel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
0
geplaatst: 30 december 2021, 22:18 uur
starbright boy schreef:
Ik heb niets met Nightwish maar wel een verhaaltje erover. Floor Jansen was een schoolvriendin van mijn zusje (op de middelbare school, we woonden niet meer in Groningen maar waren terug in Brabant) en in die hoedanigheid heeft ze nog in onze achtertuin gezongen. En volgens mij zat ze ook in de schoolband van het Fioretti College in Veghel maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Weer zo'n geweldig verhaal. Gooi ze er maar in!

0
geplaatst: 30 december 2021, 22:19 uur
starbright boy schreef:
Vind het raar dat dit de hoogste van de Dijk is. Ze hebben veel betere nummers (ik noem Bloedend Hart, Binnen Zonder Kloppen, Niemand in de Stad, Mag het Licht Uit)
Ja daar verbaasde ik me ook over.
Wat betreft Proclaimers, lekker meeblèr-nummer. Denk dat de populariteit van dat nummer ook deels te danken is aan How I Met Your Mother.
0
geplaatst: 30 december 2021, 22:20 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2021, 22:22 uur
Nightwish was stukken beter met Tarja wat mij betreft en Floor paste dan weer fijn bij After Forever.
0
geplaatst: 30 december 2021, 22:23 uur
Ik vond Tarja verder prima, maar haar versie van Ghost Love Score haalt het hier voor mij toch echt niet bij
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2021, 22:25 uur
kaj_666 schreef:
Ik vond Tarja verder prima, maar haar versie van Ghost Love Score haalt het hier voor mij toch echt niet bij
Ze zenden een versie met zang van Floor uit in de Top 2000???
Dat is wel een ontzettend dieptepunt dan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.