MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf
Wat is 'Even Tot Hier' nou weer?

chevy93 schreef:
(quote)
Kan ik concluderen dat er nauwelijks een correlatie is tussen verschijning bij Even Tot Hier en de positie in de Top 2000?

Ik zou eigenlijk de vergelijking moeten maken met de Top 2000-editie van hetzelfde jaar dat het nummer voorbij kwam in ETH. Maar dat vond ik teveel moeite

M'n hypothese vooraf v dat er meer ETH-nummers in de lift zouden moeten zitten (want het programma trekt toch een kleine 2 miljoen kijkers elke week). Maar de TV-bonus is duidelijk groter bij iets als beste zangers als een gelegenheidsduo een musicalnummers besluit te coveren
Of als een Sanne Hans besluit om een oude hit van Stef Bos nog eens opnieuw op te nemen )

Onweerwolf schreef:
Wat is 'Even Tot Hier' nou weer?

En satirisch programma op NPO1, waarin ook een en ander muzikaal wordt ingelijst.

Even tot hier - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Misschien kun we even met elkaar afspreken om niet zo veel youtubefilmpjes te plaatsen, de pagina loopt nu continu vast op mijn telefoon.

Al wat mensen aan het luisteren? Toch wel een lekker blokje om mee te beginnen hoor met Olivia, Frank en Chemical Brothers.

Zeker! Nu 505

Gelukkig, we zijn op de volgende pagina. Pagina crashte hier ook steeds op al die filmpjes.

catdog schreef:
Al wat mensen aan het luisteren? Toch wel een lekker blokje om mee te beginnen hoor met Olivia, Frank en Chemical Brothers.

Fijn blokje, inderdaad. Die van Chemical Brothers blijft wel een erg lekker nummer.

Nu trouwens weer een mooi blokje om bij af te haken met Normaal, Marco Borsato en Caro Emerald.

Nou NPO Radio 2 heeft nu al helemaal niet meer het beste voor met de scrobbelende last.fm'er.

Geen idee of ik zin heb om de geluisterde nummers nog eens handmatig aan te passen naar het juiste format

https://i.vgy.me/cSpBdq.png

Fathead schreef:
Misschien kun we even met elkaar afspreken om niet zo veel youtubefilmpjes te plaatsen, de pagina loopt nu continu vast op mijn telefoon.

herman schreef:
Gelukkig, we zijn op de volgende pagina. Pagina crashte hier ook steeds op al die filmpjes.

Excuses, ik was even vergeten dat MusicMeter dit op sommige apparaten eigenlijk niet goed aan kan.

Onweerwolf
Gretz schreef:
Nou NPO Radio 2 heeft nu al helemaal niet meer het beste voor met de scrobbelende last.fm'er.

Geen idee of ik zin heb om de geluisterde nummers nog eens handmatig aan te passen naar het juiste format

(afbeelding)

Vreselijk!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Vreselijk!

Anders zetten we ploegendienst op, passen we om de beurt een uurtje tracks aan

Sing for Absolution blijft een vrij atypische Musetrack. Wel mooi.

Gretz schreef:

(afbeelding)

Kun je niet beter een geschoonde excel van de top 2000 handmatig scrobblen i.p.v. alles te corrigeren? Da's 5 minuutjes werk...

Mijn start binnen de top 2000 dit jaar, is een topnummer van Otis Redding. Toch wel een erg toffe muzikant.

Zojuist een nieuwkomer van Queen. Want daar hadden we er nog niiet genoeg van.

Haha, ik dacht ook, dit geeft precies aan waarom ik, afgezien van een paar uitzonderingen, echt niets met de band heb. Wat een pompeuze draak weer..

starbright boy schreef:
Zojuist een nieuwkomer van Queen. Want daar hadden we er nog niiet genoeg va.

Tijd voor een Queen top 2000 !

Nooit genoeg Queen.

Ah Mumford & Sons, waarvan ik het eerste album nog wel geregeld luisterde, maar onderhand eigenlijk alleen nog hoor tijdens de top 2000. Nou was deze en het hele tweede album eigenlijk al totaal overbodig, daarna heb ik ze helemaal niet meer gevolgd.

Onweerwolf
Joren999 schreef:
Ah Mumford & Sons, waarvan ik het eerste album nog wel geregeld luisterde, maar onderhand eigenlijk alleen nog hoor tijdens de top 2000. Nou was deze en het hele tweede album eigenlijk al totaal overbodig, daarna heb ik ze helemaal niet meer gevolgd.

Mumford & Sons waren prima toen ze nog 16 Horsepower heetten, daarna werd het rap minder.

Volgens mij hebben we deze discussie ook elk jaar Tot volgend jaar dus alvast!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Mumford & Sons waren prima toen ze nog 16 Horsepower heetten, daarna werd het rap minder.

Ah ja, 16 HP is gewoon matig; Mumford & Sons is matig en lachwekkend. Of, zoals de banjospeler van Gregory Alan Isakov eens zei - nadat hij zijn banjo had gesloopt:
'A real man knows how to play the banjo, but prefers not to.'

Shrekklassieker dit (daarvoor natuurlijk ook al, maar voor mij blijft deze onherroepelijk verbonden met Shrek).

Onweerwolf
Ik vind banjo's best leuk. Mensen die het hebben over 'echte mannen' vind ik dan weer sneu.

Onweerwolf schreef:
Ik vind banjo's best leuk. Mensen die het hebben over 'echte mannen' vind ik dan weer sneu.

Ik ook, mits in de juiste dosering. Geen fan van Joe Jackson, begrijp ik?

Onweerwolf
Titmeister schreef:
(quote)

Ik ook, mits in de juiste dosering. Geen fan van Joe Jackson, begrijp ik?

Ik zou de tekst van het nummer van Joe er nog eens op na lezen als ik jou was.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik zou de tekst van het nummer van Joe er nog eens op na lezen als ik jou was.

Misschien moet je mijn bericht ook nog een keer lezen

Onweerwolf
Joren999 schreef:
Volgens mij hebben we deze discussie ook elk jaar Tot volgend jaar dus alvast!

Met een beetje geluk kunnen we hem 2x doen. Een keer hier en een keer in de chat van Orinoco tijdens de MML uitzending.

Staat Mumford & Sons nog in de MML? Anders nomineer ik ze nog even snel. Desnoods voor de Witte Trui!

Volgens mij staan ze, als ik goed zoek, er niet meer in Joren999

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:16 uur

geplaatst: vandaag om 19:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.