Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2022, 15:39 uur
Slowgaze schreef:
Maar boomerrock van 25 minuten afkappen, nee, dat kan echt niet, want daar hebben al die mensen op gestemd. Zet dan niet 'albumversie' bij 'Born Slippy' in de keuzelijst.
(quote)
Maar boomerrock van 25 minuten afkappen, nee, dat kan echt niet, want daar hebben al die mensen op gestemd. Zet dan niet 'albumversie' bij 'Born Slippy' in de keuzelijst.
Het wordt tijd voor de albumversie van Goldie's Inner City Life. Staat er trouwens ook maar 1 drum n bass plaat in die top 2000?
1
geplaatst: 30 december 2022, 16:45 uur
Skik. Het is Nederlandstalig, maar mijn oren zeggen toch echt iets anders.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2022, 17:28 uur
Dat Hondekop gedoe is trouwens blijkbaar zo slecht dat niemand hem durft te delen op slsk.
0
geplaatst: 30 december 2022, 17:34 uur
Ik hoorde het niet helemaal goed, hadden ze het nou over Eefje de Visser? Of was het een andere Bitterzoet?
0
geplaatst: 30 december 2022, 17:56 uur
Joren999 schreef:
Ik hoorde het niet helemaal goed, hadden ze het nou over Eefje de Visser? Of was het een andere Bitterzoet?
Nee, ging over een optreden van Nothing But Thieves in de Bitterzoet

0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2022, 18:00 uur
Titmeister schreef:
Nothing But Thieves
Nothing But Thieves
Wat mij betreft de meest zouteloze band sinds Maroon 5 & Imagine Dragons.
1
geplaatst: 30 december 2022, 18:51 uur
Het mooiste duet uit de popgeschiedenis. Maar voor alle anderen: Don't Give Up!
1
geplaatst: 30 december 2022, 19:37 uur
Ik vind dit ook wel de betere uurtjes. Tijdens het eten mooi even David Bowie (Star Man), Supertramp (Logical Song) en Nirvana (Man Who Sold The Moon) meegepikt. Het had ook zomaar Hazes, Chef's Special en Celine Dione kunnen zijn.
0
geplaatst: 30 december 2022, 19:43 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Helemaal mee eens. Kensington mag van mij ook in dat rijtje.
In de categorie zouteloze/nietszeggende bands die veel te vaak in de lijst staan: De Dijk
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2022, 19:45 uur
Titmeister schreef:
In de categorie zouteloze/nietszeggende bands die veel te vaak in de lijst staan: De Dijk
(quote)
Kensington vind ik net een niveau'tje beter. De Dijk is inderdaad verschrikkelijk. Meest vervelende Nederlandstalige band die er bestaat.
0
Germ (crew)
geplaatst: 30 december 2022, 19:47 uur
Hiaat in mijn muziekkennis, Don McLean heeft blijkbaar meer dan 1 grote hit. Getuige nummer 294.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2022, 19:48 uur
Germ schreef:
Hiaat in mijn muziekkennis, Don McLean heeft blijkbaar meer dan 1 grote hit. Getuige nummer 294.
Precies 1 ja. Maar vroeger werd Vincent altijd 's nachts gedraaid.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2022, 19:50 uur
Onweerwolf schreef:
Kensington vind ik net een niveau'tje beter. De Dijk is inderdaad verschrikkelijk. Meest vervelende Nederlandstalige band die er bestaat.
(quote)
Welnee. Aangaande Kensington ben ik het dan wel met je eens
0
geplaatst: 30 december 2022, 19:52 uur
Dan nomineer ik graag The Script en meuk als Simple Plan, Fall Out Boy en andere nepemo die in de slipstream van My Chemical Romance en Evanescence op kwam.
3
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2022, 19:52 uur
Fathead schreef:
Hoe vaak staat die Springsteen er wel niet in, zeg.
22x, dat is inderdaad wat aan de magere kant.

0
Onweerwolf
geplaatst: 30 december 2022, 19:53 uur
Fathead schreef:
Die zijn dus niet allemaal van Springsteen. Die nederlandstalige spijkerbroekrockliedjes zijn dus van De Dijk. Klinkt net zo slecht maar dan nog heikneuteriger.
0
geplaatst: 30 december 2022, 19:53 uur
Onweerwolf schreef:
Die zijn dus niet allemaal van Springsteen. Die nederlandstalige spijkerbroekrockliedjes zijn dus van De Dijk. Klinkt net zo slecht maar dan nog heikneuteriger.
(quote)
Huub en Bruce zijn in ieder geval altijd zo lekker gewoon gebleven.
0
geplaatst: 30 december 2022, 19:56 uur
Ik dacht dat ik de enige in de wereld was die niks kan met Bruce Springsteen.
0
geplaatst: 30 december 2022, 19:57 uur
RuudC schreef:
Nee hoor, het is zelfs een van de artiesten die zowel ik als mijn vrouw verschrikkelijk vinden

0
geplaatst: 30 december 2022, 19:59 uur
En ik wilde net zeggen dat de liedjes van Springsteen me deze top 2000 meer bevallen dan normaal...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.