Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2022, 12:43 uur
Franse niemendalletjes, de lijst staat er nog steeds vol mee.
2
geplaatst: 30 december 2022, 12:46 uur
Ik dacht dat Underworld nu kwam, maar ik hoor een stukje huisvlijt van een paar middelbare scholieren.
0
geplaatst: 30 december 2022, 12:47 uur
Waarschijnlijk ook een paar keer blijven zitten (op de bank).
0
geplaatst: 30 december 2022, 12:48 uur
Ik word oud. Wat doet dit nietszeggende gemompel in de lijst? En dan ook nog zo hoog.
0
geplaatst: 30 december 2022, 12:51 uur
Veel strakker dan Je Blik Richting Mij naar Born Slippy krijg je de blokjes niet. 

0
geplaatst: 30 december 2022, 12:52 uur
Ach ja, het is gewoon muziek in het rijtje Antoon/Flemming/etc. Doet me niet zoveel, overgeproduceerde troep, maar het schrijnende is dat er nog wel erger in de lijst staat.
0
Haha, dat café bij Born Slippy. Ook niet mijn favoriet maar ik zou wel iets meer energie tonen.
0
2
Tot voor zeer kort vond ik het erg vreemd dat Underworld nog steeds weg kwam met het veelvuldig gebruik van het N-woord in Born slippy, maar toen kwam ik erachter dat er 'mega' wordt gezongen...
0
geplaatst: 30 december 2022, 12:53 uur
Antoon/Flemming is vooralsnog ook langs me heen gegaan, dus dat scheelt weer.
Verre van mijn favoriet van Underworld (praktisch alles van de eerste 3 albums is beter), maar toch leuk dat deze erin staat. Volgend jaar Appleshine Continuum erbij?
Verre van mijn favoriet van Underworld (praktisch alles van de eerste 3 albums is beter), maar toch leuk dat deze erin staat. Volgend jaar Appleshine Continuum erbij?

1
geplaatst: 30 december 2022, 12:53 uur
Die film heeft mij als tiener de stuipen op het lijf gejaagd, dus doe maar niet.
2
geplaatst: 30 december 2022, 12:54 uur
ranboy schreef:
Tot voor zeer kort vond ik het erg vreemd dat Underworld nog steeds weg kwam met het veelvuldig gebruik van het N-woord in Born slippy, maar toen kwam ik erachter dat er 'mega' wordt gezongen...
Grappig, dat heb ik er eigenlijk altijd wel in gehoord. Maar ik heb soortgelijke dingen wel weer bij andere liedjes, zo heb ik me lang afgevraagd wie nou die Domenic was uit Bill Withers' Lovely Day...
3
geplaatst: 30 december 2022, 13:11 uur
herman schreef:
Oh jammer, ze draaien niet de hele versie van Underworld.
Om Nuxx van te worden.
1
geplaatst: 30 december 2022, 13:23 uur
Nothing Compares 2 U, eerste behoorlijke nummer van dit uur. En de favoriet van Willie Wartaal blijkbaar.
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2022, 13:33 uur
herman schreef:
Nothing Compares 2 U, eerste behoorlijke nummer van dit uur. En de favoriet van Willie Wartaal blijkbaar.
Heb ik altijd juist een draak gevonden. Hoort bij de (jaren 90) klassiekers waar ik rode vlekken van krijg. Zombie van The Cranberries ook trouwens
0
geplaatst: 30 december 2022, 13:36 uur
Estranged destijds voor een gulden op single gekocht. Totaal geflopt in Nederland.
En nu hier in de top 400, wel apart.
En nu hier in de top 400, wel apart.
1
geplaatst: 30 december 2022, 13:41 uur
Ik ook, terwijl ik groot fan was van het eerste album. Was best wel een deceptie

8
geplaatst: 30 december 2022, 14:01 uur
herman schreef:
Maar boomerrock van 25 minuten afkappen, nee, dat kan echt niet, want daar hebben al die mensen op gestemd. Zet dan niet 'albumversie' bij 'Born Slippy' in de keuzelijst.
1
geplaatst: 30 december 2022, 14:38 uur
jasper1991 schreef:
Dat was even lekker wakker worden zeg. Cloudbusting, Paranoid Android, Witch Doctor, I Would Do Anything for Love - het kan niet op! Sowieso is de 30ste altijd de mooiste Top 2000-dag. Op Oudjaar krijg je toch veel Hollandse meuk en gare gemene delers zoals Under the Bridge, Nothing Else Matters, Kryptonite, U2, etc.
Dat was even lekker wakker worden zeg. Cloudbusting, Paranoid Android, Witch Doctor, I Would Do Anything for Love - het kan niet op! Sowieso is de 30ste altijd de mooiste Top 2000-dag. Op Oudjaar krijg je toch veel Hollandse meuk en gare gemene delers zoals Under the Bridge, Nothing Else Matters, Kryptonite, U2, etc.
He daar is ie! Kryptonite op de 30e

1
geplaatst: 30 december 2022, 14:47 uur
MRDammann schreef:
All Too Well in de Top 2000 was wel een momentje hoor. Speciaal wat eerder voor opgestaan. De beste lyrics in een song van deze eeuw
All Too Well in de Top 2000 was wel een momentje hoor. Speciaal wat eerder voor opgestaan. De beste lyrics in een song van deze eeuw
Ik zit er nu naar te luisteren tijdens mijn dagelijks blokje van 2 uur Gijs-ontwijken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.