Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:16 uur
Joren999 schreef:
Is Gijs weer te vroeg aan de drank gegaan?
Is Gijs weer te vroeg aan de drank gegaan?
Nee, zo is ie gewoon nuchter, helaas...
Nu weer zo'n pareltje van de moderne popmuziek

1
geplaatst: 30 december 2020, 12:17 uur
Muzikale dieptepunt van de dag hebben we dan alvast weer gehad.
1
Ah, het slechtste nummer van de dag is hier. Kan het hierna alleen maar beter worden.
"Als het Peter is".
"Als het Peter is".
1
Hoe Het Danst.
Dit is toch voor zowel Armin, Marco als Davina ver, héél ver beneden peil? En dat peil is al niet bijster hoog bij Armin en Marco de laatste jaren. 
Dit is toch voor zowel Armin, Marco als Davina ver, héél ver beneden peil? En dat peil is al niet bijster hoog bij Armin en Marco de laatste jaren. 
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:19 uur
GrafGantz schreef:
Ah, het slechtste nummer van de dag is hier. Kan het hierna alleen maar beter worden.
"Als het Peter is".
"Als het Peter is".
Het is nog even wachten op Du van Peter Maffay , die komt pas vanavond laat...
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:20 uur
Waarom staat Metallica hier met een fantasieloze cover van de Thin Lizzy-versie van een Ierse traditional? 374!
Dit mag toch wel weg?
Desnoods een andere Metallica ervoor terug.
Dit mag toch wel weg?
Desnoods een andere Metallica ervoor terug.
1
geplaatst: 30 december 2020, 12:21 uur
Johnny Marr schreef:
³
Richt jij maar een Mumford & Sons coverband op met Mjuman. Mjumford & Sons.
³
(quote)
Richt jij maar een Mumford & Sons coverband op met Mjuman. Mjumford & Sons.
Ben je te porren voor een Smiths tribute band eigenlijk? Of wil je die tijd het liefst achter je laten?
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:21 uur
stoepkrijt schreef:
Hoe Het Danst.
Dit dus. Ik heb van alledrie niet per se een hoge pet op en van John Ewbank verwacht ik zelfs helemaal niets, maar dit is voor alle betrokkenen wel echt een enorm dieptepunt.Hoe Het Danst.
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:22 uur
aerobag schreef:
Ben je te porren voor een Smiths tribute band eigenlijk? Of wil je die tijd het liefst achter je laten?
(quote)
Een Nederlandstalige waarin alle Smiths teksten vertaald worden door Paskal Jakobsen?
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:22 uur
starbright boy schreef:
Waarom staat Metallica hier met een fantasieloze cover van de Thin Lizzy-versie van een Ierse traditional? 374!
Dit mag toch wel weg?
Dit mag toch wel weg?
Vind het wel een lekker nummer zo na Hoe Het Danst

0
geplaatst: 30 december 2020, 12:23 uur
Haha, dan klinkt alles beter. Zelfs Kensington zometeen (nou is Streets wel één van hun 'betere').
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:23 uur
starbright boy schreef:
Dit mag toch wel weg?
Dit mag toch wel weg?
Ben het ergens wel met je eens. Staat inderdaad véél te hoog. Ik vond de Thin Lizzy uitvoering altijd veel beter. Maar daar kom ik toch een beetje op terug. Vind 'm nog steeds beter maar deze van Metallica klinkt toch ook niet echt verkeerd.
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:24 uur
En dan Kensington. En ook nog Gijs. We zitten niet in het beste hoekje zal ik maar zeggen.
2
Joren999 schreef:
Haha, dan klinkt alles beter. Zelfs Kensington zometeen (nou is Streets wel één van hun 'betere').
Waarom praat je in meervoud? Kensington heeft toch maar één liedje? Zo klinkt het althans...Haha, dan klinkt alles beter. Zelfs Kensington zometeen (nou is Streets wel één van hun 'betere').
0
Ze zeggen meer liedjes te hebben, maar die zijn allemaal een slap aftreksel van dit Streets. Niet dat dat fantastisch is, maar nog wel aanhoorbaar.
0
Zack
geplaatst: 30 december 2020, 12:25 uur
Nothing Else Matters het hoogst ban Metallica denk ik ? (of zit er nog 1 of 2 tussen?)
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:26 uur
starbright boy schreef:
En dan Kensington. En ook nog Gijs. We zitten niet in het beste hoekje zal ik maar zeggen.
Als Gijs midden in de nacht Nederlandse meuk draait en er is niemand die het hoort, maakt dat dan geluid? En dan Kensington. En ook nog Gijs. We zitten niet in het beste hoekje zal ik maar zeggen.

0
geplaatst: 30 december 2020, 12:26 uur
Metallica komt nog zes keer, waarvan 4 in de top 100. Hoogste is Nothing Else Matters inderdaad.
0
Zack
geplaatst: 30 december 2020, 12:27 uur
starbright boy schreef:
Metallica komt nog zes keer, waarvan 4 in de top 100. Hoogste is Nothing Else Matters.
Oh ....dat is beter .Metallica komt nog zes keer, waarvan 4 in de top 100. Hoogste is Nothing Else Matters.
1
geplaatst: 30 december 2020, 12:30 uur
starbright boy schreef:
Hoogste is Nothing Else Matters inderdaad.
Hoogste is Nothing Else Matters inderdaad.
Toch lichtelijk jammer...One kan ik meer mee leven. Al hoort Master of puppets natuurlijk de allerhoogste te zijn

0
geplaatst: 30 december 2020, 12:32 uur
vielip schreef:
Toch lichtelijk jammer...One kan ik meer mee leven. Al hoort Master of puppets natuurlijk de allerhoogste te zijn
(quote)
Ik ben geen liefhebber, maar zelfs ik hoor dat Master of Puppets het hoogst hoort.
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:34 uur
Fathead schreef:
De tand des tijds heeft Faithless geen goed gedaan...
De tand des tijds heeft Faithless geen goed gedaan...
De Faithless hits kunnen anders goed meekomen in techno-mixen. Maar ik snap het sentiment wel.
0
Zack
geplaatst: 30 december 2020, 12:35 uur
Effe zelf lijstje erbij gepakt.....we zitten zo bij 370- zie ik.....mja. Tot 350 zit er voor mij een handvol tussen die ik (echt) goed vind , maar goed ...tis voor de hele familie toch, dit feestje 
Ik ken er ook 2 niet....Maan ? Susan en Freek ?

Ik ken er ook 2 niet....Maan ? Susan en Freek ?
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:38 uur
Joren999 schreef:
Mumford & Sons, dat eerste album blijf ik wel leuk vinden zo eens in het jaar.
Mumford & Sons, dat eerste album blijf ik wel leuk vinden zo eens in het jaar.
Ze hebben mijn Coldplay record verbeterd, al bij het tweede album was ik er klaar mee, gaat duurde bij Chris Martin en co. tot Viva la Vida. Het is dat ik Babel cadeau heb gekregen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.