MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Germ (crew)
starbright boy schreef:
Big in Japan is er weer een uit mijn top 40 jeugdsetiment tijd. 9-jarige ik was hier helemaal dol op.

Ik heb dan gelijk zin om Guano Apes op te zetten, zal een generatie dingetje zijn

Onweerwolf
Germ schreef:
(quote)

Niets mis met Iris, maar verder mee eens.

Een van de meest verschrikkelijke draken uit de popgeschiedenis. Ik ga liever naar een tuinfeest met Marco Borsato dan dat ik daar naar moet luisteren.

Germ (crew)
No Surrender van Springsteen nieuw in de lijst. Toch bijzonder hoe een 40 jaar oude albumtrack opeens de lijst in kan rollen.

Germ schreef:
No Surrender van Springsteen nieuw in de lijst. Toch bijzonder hoe een 40 jaar oude albumtrack opeens de lijst in kan rollen.

Wel een van de lekkerste nummers van ome Broes

Weer een verschikkelijk eentonig Boss nummer.

The Name of The Game is een van de betere Abba-nummers. Net alsof Bjorn en Benny dit schreven met Lennon en McCartney en Christine McVie. Goede ideeën voor een heel album in een liedje.

Onweerwolf
koosknook schreef:
Weer een verschikkelijk eentonig Boss nummer.

Want er zijn ook Spijkerbroek nummers die niet verschrikkelijk eentonig zijn?

Dancing in the Dark is leuk, de rest van die vent is overbodig.

Oliviaaaaaaaaa

Matig uurtje..

Onweerwolf schreef:
(quote)

Want er zijn ook Spijkerbroek nummers die niet verschrikkelijk eentonig zijn?

Dancing in the Dark is leuk, de rest van die vent is overbodig.

Jeetje zeg

Mijn favo artiets afkraken

Nooit een fan van the Boss geweest. Alleen the river vind ik mooi.

Uit de categorie "van die tig queen nummers mag deze toch wel weg... toch?" is dit Spread Your Wings

starbright boy schreef:
Uit de categorie "van die tig queen nummers mag deze toch wel weg... toch?" is dit Spread Your Wings

Nee joh dit is een van hun beste

Germ (crew)
Ik vind Queen zeker geen slechte band, maar ze staan toch echt te vaak in de lijst

Onweerwolf
starbright boy schreef:

Spread your wings is juist een van de weinige nummers van Queen die niet snel verveeld.

36x om precies te zijn. Dat mag wel de helft minder.

Queen is nergens zo geliefd als in Nederland.

En dat is kut.

Germ (crew)
Deze is speciaal voor Onweerwolf

Onweerwolf
koosknook schreef:
Nooit een fan van the Boss geweest. Alleen the river vind ik mooi.

Het is ook dat vervelende rollenpatroon dat hij uitademt dat me tegenstaat. Heb ik ook met die vent van De Dijk. Ik trek dat erg slecht.

angelin schreef:
Queen is nergens zo geliefd als in Nederland.

En dat is kut.

Je kan ook overdrijven zeg

Wouter van der Goes noemde Kane zojuist een van de beste bands van Nederland. Oef...

En dan is dit ook nog een van de ergste van ze. Niet te harden. Kanes pompeuze opgepompte ballades zijn echt het allerergst.

Ik vind deze van Kane muzikaal gezien nog goed te doen. Alleen jammer dat Dinand op dit nummer zingt alsof hij een grote boodschap moet afleveren.

laxus11 schreef:
(quote)

Je kan ook overdrijven zeg

Kan ik zeker, maar doe ik nu niet.

Onweerwolf
Porcupine Head schreef:
Ik vind deze van Kane instrumentaal gezien nog goed te doen. Alleen jammer dat Dinand op dit nummer zingt alsof hij een grote boodschap moet afleveren.

Nou, met dat beeld ga ik zo beginnen aan het kerstdiner. Bedankt.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Het is ook dat vervelende rollenpatroon dat hij uitademt dat me tegenstaat. Heb ik ook met die vent van De Dijk. Ik trek dat erg slecht.
Wat bedoel je precies met dat rollenpatroon? Ik dacht dat ik hem snapte, maar toen las ik die opmerking over De Dijk en die sluit niet aan op wat ik dacht dat je bedoelde.. Dus, wat bedoel je?

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)
Wat bedoel je precies met dat rollenpatroon? Ik dacht dat ik hem snapte, maar toen las ik die opmerking over De Dijk en die sluit niet aan op wat ik dacht dat je bedoelde.. Dus, wat bedoel je?

Tsja, zo'n man-man, working class, blue collar, die wel pijn heeft maar niet mag huilen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Tsja, zo'n man-man, working class, blue collar, die wel pijn heeft maar niet mag huilen.

Hmm ok ja dat was dan wel wat ik dacht dat je bedoelde, maar dan heb ik dat bij Huub vd Lubbe blijkbaar nog nooit zo ervaren

Deze van Metallica hoeft w.m.b. niet zo nodig in de lijst te staan. Vervelend nummer.

Mag ik van The Memory Remains een versie gezongen door alleen Marianne Faithful.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Mannen die werken voor hun geld en iets van werkende mannen uitstralen moeten gewoon kapot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:19 uur

geplaatst: vandaag om 02:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.