Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
Germ (crew)
geplaatst: 26 december 2023, 19:10 uur
starbright boy schreef:
Big in Japan is er weer een uit mijn top 40 jeugdsetiment tijd. 9-jarige ik was hier helemaal dol op.
Big in Japan is er weer een uit mijn top 40 jeugdsetiment tijd. 9-jarige ik was hier helemaal dol op.
Ik heb dan gelijk zin om Guano Apes op te zetten, zal een generatie dingetje zijn

1
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 19:12 uur
Een van de meest verschrikkelijke draken uit de popgeschiedenis. Ik ga liever naar een tuinfeest met Marco Borsato dan dat ik daar naar moet luisteren.
0
Germ (crew)
geplaatst: 26 december 2023, 19:22 uur
No Surrender van Springsteen nieuw in de lijst. Toch bijzonder hoe een 40 jaar oude albumtrack opeens de lijst in kan rollen.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:22 uur
Germ schreef:
No Surrender van Springsteen nieuw in de lijst. Toch bijzonder hoe een 40 jaar oude albumtrack opeens de lijst in kan rollen.
Wel een van de lekkerste nummers van ome Broes
3
geplaatst: 26 december 2023, 19:28 uur
The Name of The Game is een van de betere Abba-nummers. Net alsof Bjorn en Benny dit schreven met Lennon en McCartney en Christine McVie. Goede ideeën voor een heel album in een liedje.
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 19:28 uur
koosknook schreef:
Weer een verschikkelijk eentonig Boss nummer.
Weer een verschikkelijk eentonig Boss nummer.
Want er zijn ook Spijkerbroek nummers die niet verschrikkelijk eentonig zijn?
Dancing in the Dark is leuk, de rest van die vent is overbodig.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:31 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Jeetje zeg

Mijn favo artiets afkraken

0
geplaatst: 26 december 2023, 19:32 uur
Nooit een fan van the Boss geweest. Alleen the river vind ik mooi.
2
geplaatst: 26 december 2023, 19:33 uur
Uit de categorie "van die tig queen nummers mag deze toch wel weg... toch?" is dit Spread Your Wings
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:34 uur
starbright boy schreef:
Uit de categorie "van die tig queen nummers mag deze toch wel weg... toch?" is dit Spread Your Wings
Nee joh dit is een van hun beste
0
Germ (crew)
geplaatst: 26 december 2023, 19:34 uur
Ik vind Queen zeker geen slechte band, maar ze staan toch echt te vaak in de lijst
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 19:35 uur
starbright boy schreef:

Spread your wings is juist een van de weinige nummers van Queen die niet snel verveeld.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:37 uur
Queen is nergens zo geliefd als in Nederland.
En dat is kut.
En dat is kut.
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 19:37 uur
koosknook schreef:
Het is ook dat vervelende rollenpatroon dat hij uitademt dat me tegenstaat. Heb ik ook met die vent van De Dijk. Ik trek dat erg slecht.
1
geplaatst: 26 december 2023, 19:38 uur
Wouter van der Goes noemde Kane zojuist een van de beste bands van Nederland. Oef...
En dan is dit ook nog een van de ergste van ze. Niet te harden. Kanes pompeuze opgepompte ballades zijn echt het allerergst.
En dan is dit ook nog een van de ergste van ze. Niet te harden. Kanes pompeuze opgepompte ballades zijn echt het allerergst.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:39 uur
Ik vind deze van Kane muzikaal gezien nog goed te doen. Alleen jammer dat Dinand op dit nummer zingt alsof hij een grote boodschap moet afleveren.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:39 uur
3
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 19:41 uur
Porcupine Head schreef:
Ik vind deze van Kane instrumentaal gezien nog goed te doen. Alleen jammer dat Dinand op dit nummer zingt alsof hij een grote boodschap moet afleveren.
Ik vind deze van Kane instrumentaal gezien nog goed te doen. Alleen jammer dat Dinand op dit nummer zingt alsof hij een grote boodschap moet afleveren.
Nou, met dat beeld ga ik zo beginnen aan het kerstdiner. Bedankt.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:43 uur
Onweerwolf schreef:
Het is ook dat vervelende rollenpatroon dat hij uitademt dat me tegenstaat. Heb ik ook met die vent van De Dijk. Ik trek dat erg slecht.
Wat bedoel je precies met dat rollenpatroon? Ik dacht dat ik hem snapte, maar toen las ik die opmerking over De Dijk en die sluit niet aan op wat ik dacht dat je bedoelde.. Dus, wat bedoel je? (quote)

0
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 19:45 uur
kaj_666 schreef:
(quote)
Wat bedoel je precies met dat rollenpatroon? Ik dacht dat ik hem snapte, maar toen las ik die opmerking over De Dijk en die sluit niet aan op wat ik dacht dat je bedoelde.. Dus, wat bedoel je?
Tsja, zo'n man-man, working class, blue collar, die wel pijn heeft maar niet mag huilen.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:46 uur
Onweerwolf schreef:
Tsja, zo'n man-man, working class, blue collar, die wel pijn heeft maar niet mag huilen.
(quote)
Hmm ok ja dat was dan wel wat ik dacht dat je bedoelde, maar dan heb ik dat bij Huub vd Lubbe blijkbaar nog nooit zo ervaren
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:47 uur
Deze van Metallica hoeft w.m.b. niet zo nodig in de lijst te staan. Vervelend nummer.
1
geplaatst: 26 december 2023, 19:48 uur
Mag ik van The Memory Remains een versie gezongen door alleen Marianne Faithful.
0
geplaatst: 26 december 2023, 19:49 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Mannen die werken voor hun geld en iets van werkende mannen uitstralen moeten gewoon kapot.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.