MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Kramer schreef:
(quote)

Ik zat me al af te vragen waarom mensen hierop stemmen, maar dan zal dat het zijn.

Dat komt door de Phil-army

Van Whitney hoor ik het liefst haar bubblegum pophits uit de jaren 80: I Wanna Dance With Somebody of nog toffer: How Will I Know. Maar die laatste heeft zelfs nooit in de top 2000 gestaan. Dit vind ik meer een soort musicalnummer.

Haha, mooie sneer naar Gijs Staverman

Kijk verder uit voor uw glazuur met M+M

starbright boy schreef:
Van Whitney hoor ik het liefst haar bubblegum pophits uit de jaren 80: I Wanna Dance With Somebody of nog toffer: How Will I Know. Maar die laatste heeft zelfs nooit in de top 2000 gestaan. Dit vind ik meer een soort musicalnummer.

De eerste editie stond How Will I Know erin

Ach ja, op 1399. Volgend jaar terug na een kwart eeuw zeg ik.

The Living Years trok ik dan weer beter toe het een hit was dan nu. Het is eigenlijk best wel een draak.

Ik denk trouwens altijd dat Weather With You van Fleetwood Mac is, en hoe vaak ik ook ontdek dat dat niet zo is, toch denk ik het de keer daarna weer.

Nou, the Prodigy spoelt die zoete smaak van Mike wel weg.

Kramer schreef:
Ik denk trouwens altijd dat Weather With You van Fleetwood Mac is, en hoe vaak ik ook ontdek dat dat niet zo is, toch denk ik het de keer daarna weer.

Ontdek ik net dat Neil Finn tegenwoordig meedoet met Fleetwood Mac. Ik liep blijkbaar een beetje achter, maar helemaal achterlijk ben ik dus ook niet.

Deze Hazes is trouwens een cover van deze Adamo:

Als iemand denkt Dat Big Love van Crowded House is: Neen, dit is Fleetwood Mac

cosmic kid (moderator)
starbright boy schreef:
Deze Hazes is trouwens een cover van deze Adamo:

(embed)

We lopen (of liepen) weg met CHANSONS! maar diep treurig dat er nog geen 10% franstalige muziek in de Top2000 staat. En dan doel ik niet alleen op de klassieke chansonierss of Radio-Tour-de-France-chansons maar ook op bijvoorbeeld Mylene Farmer. Desenchantéé hoort zo Top 500 te scoren en schittert door afwezigheid. C'est dommage!

Alleen maar liefde van mij voor Seal en Horn

10% zouden 200 Franse nummers zijn. Ik denk dat we dichter bij 1% zitten. Stuk of 20 hooguit. En volgens mij is het ook vooral afgenomen.

starbright boy schreef:
Ook omdat het bekendste solonummer is van de zanger van Led Zeppelin.
Lijkt me niet dat men daarom op Big Log stemt. Het is en blijft gewoonweg een toffe track.

Onweerwolf
starbright boy schreef:
Als iemand denkt Dat Big Love van Crowded House is: Neen, dit is Fleetwood Mac

Mijn zus had dit vroeger op cassette opgenomen en draaide dit in de auto. Mijn moeder vond het gekreun in het nummer niet zo geschikt voor mijn, toen nog, onschuldige oortjes.

Onweerwolf
Poeha schreef:
(quote)
Lijkt me niet dat men daarom op Big Log stemt. Het is en blijft gewoonweg een toffe track.

Nou als Jimmy Page het had gezongen zou het denk ik niet in de lijst staan.

Ik had een leraar die half grappend beweerde dat de leden van FM in de clip (die ik niet had gezien) probeerden een klemzittend raam open te krijgen.

Onweerwolf

Wat een cringefest, Anouk. Waarom stemmen mensen hierop?

Onweerwolf
Ja, Anouk! Zeg er eens wat van.

Niks mis met die Anouk, maar het verbleekt bij Sam Cooke. Een van de beste van deze dag.

Big in Japan is er weer een uit mijn top 40 jeugdsetiment tijd. 9-jarige ik was hier helemaal dol op.

Blijft toch wel een van de fijnste 80s nummers

En nu de slechtste van dit uur: 3 Doors Down.

Ah, weer een biertapnummer

Jammer dat Kraftwerkliiefhebbers niet kunnen afdwingen dat van Autobahn de lange versie helemaal gedraaid wordt. 23 minuten.

Dat is echt balen dat Autobahn in de korte uitvoering wordt gedraaid. Je bent niet ingevoegd en daar is al de uitvoegstrook al inzicht.

Onweerwolf
starbright boy schreef:
En nu de slechtste van dit uur: 3 Doors Down.

Uit de categorie objectief kut waarin ook Kane, Goo Goo Dolls en Imagine Dragons rondzwemmen.

Germ (crew)
Onweerwolf schreef:
(quote)

Uit de categorie objectief kut waarin ook Kane, Goo Goo Dolls en Imagine Dragons rondzwemmen.

Niets mis met Iris, maar verder mee eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:30 uur

geplaatst: vandaag om 02:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.