Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2023, 17:48 uur
Kramer schreef:
Ik zat me al af te vragen waarom mensen hierop stemmen, maar dan zal dat het zijn.
(quote)
Ik zat me al af te vragen waarom mensen hierop stemmen, maar dan zal dat het zijn.
Dat komt door de Phil-army

0
geplaatst: 26 december 2023, 17:50 uur
Van Whitney hoor ik het liefst haar bubblegum pophits uit de jaren 80: I Wanna Dance With Somebody of nog toffer: How Will I Know. Maar die laatste heeft zelfs nooit in de top 2000 gestaan. Dit vind ik meer een soort musicalnummer.
0
geplaatst: 26 december 2023, 17:52 uur
Haha, mooie sneer naar Gijs Staverman 
Kijk verder uit voor uw glazuur met M+M

Kijk verder uit voor uw glazuur met M+M
0
geplaatst: 26 december 2023, 17:53 uur
starbright boy schreef:
Van Whitney hoor ik het liefst haar bubblegum pophits uit de jaren 80: I Wanna Dance With Somebody of nog toffer: How Will I Know. Maar die laatste heeft zelfs nooit in de top 2000 gestaan. Dit vind ik meer een soort musicalnummer.
De eerste editie stond How Will I Know erin

0
geplaatst: 26 december 2023, 17:55 uur
Ach ja, op 1399. Volgend jaar terug na een kwart eeuw zeg ik.
0
geplaatst: 26 december 2023, 17:56 uur
The Living Years trok ik dan weer beter toe het een hit was dan nu. Het is eigenlijk best wel een draak.
0
geplaatst: 26 december 2023, 18:05 uur
Ik denk trouwens altijd dat Weather With You van Fleetwood Mac is, en hoe vaak ik ook ontdek dat dat niet zo is, toch denk ik het de keer daarna weer.
1
geplaatst: 26 december 2023, 18:15 uur
Kramer schreef:
Ik denk trouwens altijd dat Weather With You van Fleetwood Mac is, en hoe vaak ik ook ontdek dat dat niet zo is, toch denk ik het de keer daarna weer.
Ontdek ik net dat Neil Finn tegenwoordig meedoet met Fleetwood Mac. Ik liep blijkbaar een beetje achter, maar helemaal achterlijk ben ik dus ook niet.
5
geplaatst: 26 december 2023, 18:21 uur
Als iemand denkt Dat Big Love van Crowded House is: Neen, dit is Fleetwood Mac
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 26 december 2023, 18:22 uur
We lopen (of liepen) weg met CHANSONS! maar diep treurig dat er nog geen 10% franstalige muziek in de Top2000 staat. En dan doel ik niet alleen op de klassieke chansonierss of Radio-Tour-de-France-chansons maar ook op bijvoorbeeld Mylene Farmer. Desenchantéé hoort zo Top 500 te scoren en schittert door afwezigheid. C'est dommage!
1
geplaatst: 26 december 2023, 18:26 uur
10% zouden 200 Franse nummers zijn. Ik denk dat we dichter bij 1% zitten. Stuk of 20 hooguit. En volgens mij is het ook vooral afgenomen.
1
geplaatst: 26 december 2023, 18:28 uur
starbright boy schreef:
Ook omdat het bekendste solonummer is van de zanger van Led Zeppelin.
Lijkt me niet dat men daarom op Big Log stemt. Het is en blijft gewoonweg een toffe track.Ook omdat het bekendste solonummer is van de zanger van Led Zeppelin.
2
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 18:33 uur
starbright boy schreef:
Mijn zus had dit vroeger op cassette opgenomen en draaide dit in de auto. Mijn moeder vond het gekreun in het nummer niet zo geschikt voor mijn, toen nog, onschuldige oortjes.

2
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 18:35 uur
Poeha schreef:
(quote)
Lijkt me niet dat men daarom op Big Log stemt. Het is en blijft gewoonweg een toffe track. Nou als Jimmy Page het had gezongen zou het denk ik niet in de lijst staan.
2
geplaatst: 26 december 2023, 18:36 uur
Ik had een leraar die half grappend beweerde dat de leden van FM in de clip (die ik niet had gezien) probeerden een klemzittend raam open te krijgen.
0
geplaatst: 26 december 2023, 18:41 uur
Niks mis met die Anouk, maar het verbleekt bij Sam Cooke. Een van de beste van deze dag.
1
geplaatst: 26 december 2023, 18:44 uur
Big in Japan is er weer een uit mijn top 40 jeugdsetiment tijd. 9-jarige ik was hier helemaal dol op.
2
geplaatst: 26 december 2023, 18:56 uur
Jammer dat Kraftwerkliiefhebbers niet kunnen afdwingen dat van Autobahn de lange versie helemaal gedraaid wordt. 23 minuten.
1
geplaatst: 26 december 2023, 19:04 uur
Dat is echt balen dat Autobahn in de korte uitvoering wordt gedraaid. Je bent niet ingevoegd en daar is al de uitvoegstrook al inzicht.
1
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 19:08 uur
starbright boy schreef:
En nu de slechtste van dit uur: 3 Doors Down.
En nu de slechtste van dit uur: 3 Doors Down.
Uit de categorie objectief kut waarin ook Kane, Goo Goo Dolls en Imagine Dragons rondzwemmen.
0
Germ (crew)
geplaatst: 26 december 2023, 19:09 uur
Onweerwolf schreef:
Uit de categorie objectief kut waarin ook Kane, Goo Goo Dolls en Imagine Dragons rondzwemmen.
(quote)
Niets mis met Iris, maar verder mee eens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.