MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Heb ik net gvd muse en de pompoenen gemist? Ik ga even een touw kopen.
Edit, zo komen the killers.
Toch wel een sterk uur zo hoor.
Al vind ik human niet eens bij mijn top 10 killers nummers horen maar hij blijft heul sterk!

Human is echt pure drek, terwijl The Kllers wel een aantal goede nummers hebben.

Toch vind ik Leef! wel een sterk nummer. Dat "ga-a-a-a-a" hoeft van mij ook niet zo, maar er zitten best fijne, subtiele elementen in: het I Will Survive-achtige trompetmotiefje, de polka-achtige brug. Zeker niet zo plat als veel van z'n genregenoten.

Het is maar goed dat Nirvana dit soort rock heeft doen stoppen. Vind hier echt weinig aan

Titmeister, je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar ik kan er alsnog niet heel veel mee.

Hoeveel drum n bass staat er eigenlijk in de top 2000?

trebremmit schreef:
Hoeveel drum n bass staat er eigenlijk in de top 2000?

De vraag stellen is hem beantwoorden

The Killers in hun Pet Shop Boys fase.

Titmeister schreef:
Toch vind ik Leef! wel een sterk nummer. Dat "ga-a-a-a-a" hoeft van mij ook niet zo, maar er zitten best fijne, subtiele elementen in: het I Will Survive-achtige trompetmotiefje, de polka-achtige brug. Zeker niet zo plat als veel van z'n genregenoten.

Wie ben je, en wat heb je met Titmeister gedaan?

Was ook cynisch.

Brown Paper Bag, Inner City Life of Circles horen er wel in.

Deze 21 minuten versie dan graag, als tegenprestatie voor Pink Floyd.

Godlie - Timeless: Inner City Life, Pressure & Jah

trebremmit schreef:
Was ook cynisch.

Brown Paper Bag, Inner City Life of Circles horen er wel in.

Eens, maar ik vermoed dat maar een heel selectief groepje 30'ers en 40'ers dat kent. Voor boomers is dat veel te alternatief en voor de jeugd (helaas) volslagen onbekend.

Titmeister schreef:

Sorry, maar hoe is leef in hemelsnaam niet plat? Platter kan bijna niet

Juul1998B schreef:
(quote)

Sorry, maar hoe is leef in hemelsnaam niet plat? Platter kan bijna niet

Dat leg ik hierboven uit, omdat het dus muzikaal een stuk vernuftiger in elkaar steekt dan veel andere muziek in dat genre. Luister nog maar eens, zonder vooroordeel

Titmeister schreef:
(quote)

Dat leg ik hierboven uit, omdat het dus muzikaal een stuk vernuftiger in elkaar steekt dan veel andere muziek in dat genre

En daar ben ik het dan volledig mee oneens. Het is juist een commercieel succes door zijn simpelheid en het meezingen. Van het niveau bacardi lemon zegmaar.

Volgend jaar ook Still D.R.E. in de lijst erbij?

Titmeister schreef:
(quote)

Eens, maar ik vermoed dat maar een heel selectief groepje 30'ers en 40'ers dat kent. Voor boomers is dat veel te alternatief en voor de jeugd (helaas) volslagen onbekend.

Toch werden die nummers toen wel op de radio gedraaid en de muziekzenders zoals MTV, best apart dat je het tegenwoordig nooit meer hoort, terwijl eurohouse enzovoort nog wel wordt gedraaid.

Maar goed, dan hier maar een drum n bass klassieker waar je op kunt stemmen.
The History of Housemeter (80's & 90's) - MusicMeter.nl

Durf het bijna niet te zeggen, maar hoor deze liever dan die van Nina

Joren999 schreef:

Graag, al blijft het compleet random welke hiphop wel en niet in de lijst staat. Waarom wel deze en geen Still D.R.E. (of Nuthin' But a "G" Thang)? Waarom wel Kanye en Jay-Z in samenwerkingsverbanden, maar niet solo? Waarom wel 10x Eminem, maar geen Public Enemy, ATCQ, Mobb Deep etc? Sowieso geen hiphop van de afgelopen jaren, m.u.v. 1x Kendrick...

GrafGantz schreef:
Durf het bijna niet te zeggen, maar hoor deze liever dan die van Nina

Eens, en ik ben echt een groot Nina-liefhebber. Een van de beste covers ooit.

Joren999 schreef:

Graag zelfs. Dit jaar ook op gestemd. Ik vond het al raar dat die niet in de keuzelijst stond terwijl nota bene een Radio 2 dj 'm ook in z'n lijstje had staan.

Easy Lover blijft een heerlijke 80's kneiter

Onweerwolf
laxus11 schreef:
Easy Lover blijft een heerlijke 80's kneiter

Goed nummer inderdaad. Een van de beste duetten ooit zelfs.

Mijn favoriete wilde wind

Phil Collins en Philip Bailey nog geplaybackt op de lagere school. Dimitri was Phil Collins en ik was Philip Bailey
Blijft leuk om te horen.

Dan is Venice wel erg jammer. Klein draakje wel

Easy Lover vind ik 'n stuk beter dan vorig jaar.

Onweerwolf
Titmeister schreef:

Okay.

laxus11 schreef:
Dan is Venice wel erg jammer. Klein draakje wel
Ik ben het gewoon wederom met je eens eigenlijk. Kende dit niet maar had van mij ook niet gehoeven.

Tis altijd stuivertje wisselen tussen deze en Faster bij mij.

Stand My Ground

Een vraag voor de mensen hier: als jullie zouden moeten kiezen tussen Within Temptation en Nightwish, voor welke band kies je dan?

Ik kies WT. Dat vond ik vroeger nog wel leuk, Nightwish heb ik nooit echt veel aan gevonden.

Ben wel ooit nog bij een concert van Tarja geweest voor een meisje waar het toch niets mee werd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:59 uur

geplaatst: vandaag om 09:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.