Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:32 uur
Heb ik net gvd muse en de pompoenen gemist? Ik ga even een touw kopen.
Edit, zo komen the killers.
Toch wel een sterk uur zo hoor.
Al vind ik human niet eens bij mijn top 10 killers nummers horen maar hij blijft heul sterk!
Edit, zo komen the killers.
Toch wel een sterk uur zo hoor.
Al vind ik human niet eens bij mijn top 10 killers nummers horen maar hij blijft heul sterk!
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:35 uur
Human is echt pure drek, terwijl The Kllers wel een aantal goede nummers hebben.
1
geplaatst: 28 december 2023, 14:36 uur
Toch vind ik Leef! wel een sterk nummer. Dat "ga-a-a-a-a" hoeft van mij ook niet zo, maar er zitten best fijne, subtiele elementen in: het I Will Survive-achtige trompetmotiefje, de polka-achtige brug. Zeker niet zo plat als veel van z'n genregenoten.
1
geplaatst: 28 december 2023, 14:37 uur
Het is maar goed dat Nirvana dit soort rock heeft doen stoppen. Vind hier echt weinig aan 
Titmeister, je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar ik kan er alsnog niet heel veel mee.

Titmeister, je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar ik kan er alsnog niet heel veel mee.
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:38 uur
trebremmit schreef:
Hoeveel drum n bass staat er eigenlijk in de top 2000?
Hoeveel drum n bass staat er eigenlijk in de top 2000?
De vraag stellen is hem beantwoorden

3
geplaatst: 28 december 2023, 14:39 uur
Titmeister schreef:
Toch vind ik Leef! wel een sterk nummer. Dat "ga-a-a-a-a" hoeft van mij ook niet zo, maar er zitten best fijne, subtiele elementen in: het I Will Survive-achtige trompetmotiefje, de polka-achtige brug. Zeker niet zo plat als veel van z'n genregenoten.
Wie ben je, en wat heb je met Titmeister gedaan?

1
geplaatst: 28 december 2023, 14:39 uur
Was ook cynisch. 
Brown Paper Bag, Inner City Life of Circles horen er wel in.
Deze 21 minuten versie dan graag, als tegenprestatie voor Pink Floyd.
Godlie - Timeless: Inner City Life, Pressure & Jah

Brown Paper Bag, Inner City Life of Circles horen er wel in.
Deze 21 minuten versie dan graag, als tegenprestatie voor Pink Floyd.
Godlie - Timeless: Inner City Life, Pressure & Jah
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:42 uur
Eens, maar ik vermoed dat maar een heel selectief groepje 30'ers en 40'ers dat kent. Voor boomers is dat veel te alternatief en voor de jeugd (helaas) volslagen onbekend.
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:44 uur
Titmeister schreef:
Sorry, maar hoe is leef in hemelsnaam niet plat? Platter kan bijna niet

0
geplaatst: 28 december 2023, 14:47 uur
Dat leg ik hierboven uit, omdat het dus muzikaal een stuk vernuftiger in elkaar steekt dan veel andere muziek in dat genre. Luister nog maar eens, zonder vooroordeel

1
geplaatst: 28 december 2023, 14:48 uur
Titmeister schreef:
Dat leg ik hierboven uit, omdat het dus muzikaal een stuk vernuftiger in elkaar steekt dan veel andere muziek in dat genre
(quote)
Dat leg ik hierboven uit, omdat het dus muzikaal een stuk vernuftiger in elkaar steekt dan veel andere muziek in dat genre
En daar ben ik het dan volledig mee oneens. Het is juist een commercieel succes door zijn simpelheid en het meezingen. Van het niveau bacardi lemon zegmaar.
1
geplaatst: 28 december 2023, 14:54 uur
Titmeister schreef:
Eens, maar ik vermoed dat maar een heel selectief groepje 30'ers en 40'ers dat kent. Voor boomers is dat veel te alternatief en voor de jeugd (helaas) volslagen onbekend.
(quote)
Toch werden die nummers toen wel op de radio gedraaid en de muziekzenders zoals MTV, best apart dat je het tegenwoordig nooit meer hoort, terwijl eurohouse enzovoort nog wel wordt gedraaid.
Maar goed, dan hier maar een drum n bass klassieker waar je op kunt stemmen.
The History of Housemeter (80's & 90's) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:56 uur
Durf het bijna niet te zeggen, maar hoor deze liever dan die van Nina 

1
geplaatst: 28 december 2023, 14:57 uur
Joren999 schreef:
Volgend jaar ook Still D.R.E. in de lijst erbij?
Graag, al blijft het compleet random welke hiphop wel en niet in de lijst staat. Waarom wel deze en geen Still D.R.E. (of Nuthin' But a "G" Thang)? Waarom wel Kanye en Jay-Z in samenwerkingsverbanden, maar niet solo? Waarom wel 10x Eminem, maar geen Public Enemy, ATCQ, Mobb Deep etc? Sowieso geen hiphop van de afgelopen jaren, m.u.v. 1x Kendrick...
1
geplaatst: 28 december 2023, 14:59 uur
Eens, en ik ben echt een groot Nina-liefhebber. Een van de beste covers ooit.
0
geplaatst: 28 december 2023, 15:02 uur
Joren999 schreef:
Graag zelfs. Dit jaar ook op gestemd. Ik vond het al raar dat die niet in de keuzelijst stond terwijl nota bene een Radio 2 dj 'm ook in z'n lijstje had staan.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 15:15 uur
Goed nummer inderdaad. Een van de beste duetten ooit zelfs.
0
geplaatst: 28 december 2023, 15:15 uur
Mijn favoriete wilde wind 
Phil Collins en Philip Bailey nog geplaybackt op de lagere school. Dimitri was Phil Collins en ik was Philip Bailey
Blijft leuk om te horen.

Phil Collins en Philip Bailey nog geplaybackt op de lagere school. Dimitri was Phil Collins en ik was Philip Bailey

Blijft leuk om te horen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2023, 15:17 uur
Titmeister schreef:
Okay.
0
geplaatst: 28 december 2023, 15:17 uur
Ik ben het gewoon wederom met je eens eigenlijk. Kende dit niet maar had van mij ook niet gehoeven.
1
geplaatst: 28 december 2023, 15:20 uur
Tis altijd stuivertje wisselen tussen deze en Faster bij mij.
Stand My Ground
Stand My Ground

0
geplaatst: 28 december 2023, 15:22 uur
Een vraag voor de mensen hier: als jullie zouden moeten kiezen tussen Within Temptation en Nightwish, voor welke band kies je dan?
0
geplaatst: 28 december 2023, 15:23 uur
Ik kies WT. Dat vond ik vroeger nog wel leuk, Nightwish heb ik nooit echt veel aan gevonden.
Ben wel ooit nog bij een concert van Tarja geweest voor een meisje waar het toch niets mee werd.
Ben wel ooit nog bij een concert van Tarja geweest voor een meisje waar het toch niets mee werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.