Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:15 uur
Joren999 schreef:
Om wat meer positiviteit vanuit mij te brengen wil ik graag ook een lijstje 'objectief goed/mooi' toevoegen:
Only Time
Supertramp
Arriving Somewhere but not Here (als zelfs Ruud het vindt is dit een toekomstig no. 1)
Rood
Om wat meer positiviteit vanuit mij te brengen wil ik graag ook een lijstje 'objectief goed/mooi' toevoegen:
Only Time
Supertramp
Arriving Somewhere but not Here (als zelfs Ruud het vindt is dit een toekomstig no. 1)
Rood
Aangenaam nummer. Hoeft van mij niet perse op 1, maar als het gebeurt, dan is mijn vertrouwen in de mensheid ruimschoots hersteld.
4
geplaatst: 28 december 2023, 13:19 uur
Mag ik aan de lijst 'objectief slechte dingen'
"de manier waarop heel veel nummers (sowieso alles met fadeout) door top2000 totaal belabberd worden afgekapt aan het einde"
toevoegen? Zojuist bij de Jeugd gebeurde het ook weer.
Voor een betere omschrijving houd ik me aanbevolen, maar ik vind dat zo ontieglijk lelijk klinken telkens. De processing van R2 laat geen fadeouts toe in ieder geval.
"de manier waarop heel veel nummers (sowieso alles met fadeout) door top2000 totaal belabberd worden afgekapt aan het einde"
toevoegen? Zojuist bij de Jeugd gebeurde het ook weer.
Voor een betere omschrijving houd ik me aanbevolen, maar ik vind dat zo ontieglijk lelijk klinken telkens. De processing van R2 laat geen fadeouts toe in ieder geval.
1
geplaatst: 28 december 2023, 13:21 uur
Dat doet Orinoco inderdaad veel beter. Daar krijgt een nummer gewoon ademruimte.
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:24 uur
vigil schreef:
Blijkbaar zijn er mensen buiten jouw bubbel die deze zangeres nog lang niet vergeten zijn en die ook nog eens goede herinneringen aan deze coverversie hebben...
Zoek ze eens op, maak een praatje
(quote)
Blijkbaar zijn er mensen buiten jouw bubbel die deze zangeres nog lang niet vergeten zijn en die ook nog eens goede herinneringen aan deze coverversie hebben...
Zoek ze eens op, maak een praatje
Waarschijnlijk omdat ze het op hun bruiloft of begrafenis hebben gedraaid.
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:27 uur
The Rising is tamelijk zouteloos. Alsof 9/11 nog niet erg genoeg was. Overcome is natuurlijk de overtreffende trap.
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:50 uur
Racoon in het Engels vind ik vaak wel prima. In het Nederlands toch een stuk minder.
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:53 uur
Mijn 10 jarige zoon: dit is echt baggermuziek.
Hij luistert liever naar Taytay. en imagine Dragons en the Score
Wel erg matig einde van het uur zo.
Hij luistert liever naar Taytay. en imagine Dragons en the Score
Wel erg matig einde van het uur zo.
1
geplaatst: 28 december 2023, 13:54 uur
Ik zet wel even Townes van Zandt op. Normaal is niet zo mijn ding.
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:54 uur
Pfff, dit is wel een matig einde, ja, met Tijd Verliezen en dat gedrocht van een De Boer Dat Is De Keerl.
Gelukkig beginnen we het volgende uur weer goed met Strange Machines.
Gelukkig beginnen we het volgende uur weer goed met Strange Machines.
0
geplaatst: 28 december 2023, 13:56 uur
Normaal > Racoon
Maar ook:
Glas in een glasbak gooien > Racoon
Maar ook:
Glas in een glasbak gooien > Racoon
1
geplaatst: 28 december 2023, 13:58 uur
Racoon staat ook in de top 100 zie ik en Direct ook, sowieso staat er best veel troep daar, hooguit 10 tot 15 aardige nummers. Ik wist niet dat die beide bands zo populair zijn, toch best een domper weer op mijn vertrouwen in de mensheid.
1
geplaatst: 28 december 2023, 14:17 uur
Harry Styles is wel een beetje de hedendaagse Robbie Williams, of niet, Joren999?
Disco-alert! Martijn Jonkers
Disco-alert! Martijn Jonkers
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:18 uur
Ook weer eens aan het luisteren. Dit is wel een mooi uur, al is er halverwege een flinke dip
2
geplaatst: 28 december 2023, 14:19 uur
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in Titmeister. Vond deze ook niet heel veel.
State of Indepence veel leuker
State of Indepence veel leuker

0
geplaatst: 28 december 2023, 14:27 uur
Ik vind Muse niet altijd op hun sterktst tijdens ballads (Bellamy's stem wordt dan cynisch ofzo), maar deze is wel geslaagd.
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:29 uur
Ik heb altijd zoveel moeite met Muse. Maar ik zal hem niet nomineren voor de "objectief kut lijst". Dit was gelukkig lekker kort.
0
geplaatst: 28 december 2023, 14:30 uur
RuudC schreef:
Ah, tijd voor mijn plaspauze
Ditmaal zijn we het eens.Ah, tijd voor mijn plaspauze
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.