MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
De nummers van Bløf zijn net SM; de eerste paar keer doet het pijn, maar na 20x in een week, begin je het zowaar een beetje te waarderen...

Onweerwolf
Slowgaze schreef:
Ik word altijd zo woedend van 'Ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat'. WAT VOOR EEN WAT DAN VERDOMME?

Iets waarvoor hij normaal gesproken naar buiten zou moeten. Boodschappen?

Onweerwolf
Blof is beter dan minstens de helft van de artiesten uit de T2000 en Pascal zou ik best op een BBQ willen tegenkomen.

cosmic kid (moderator)
DjPaul! Lekker Rotterdams jaren 90 sentiment. Mag zo de MuMeladder in!

Hoe verhoudt Blof zich tot Dua Lipa?

(Op MacOS is zo'n rare o toch makkelijker te typen dan op Windows. Is dan ook voor hipsters)

DJ Paul Elstak jonguh!

Gelukkig heb ik mijn peuter vorige week leren hakken, zijn net samen door de kamer gestuiterd

Onweerwolf
Die Elstak is een wappie, wat mij betreft stukken erger dan wat Marco Borsato allemaal (niet) heeft gedaan.

Onweerwolf schreef:
Die Elstak is een wappie, wat mij betreft stukken erger dan wat Marco Borsato allemaal (niet) heeft gedaan.

Heb ik ff gemist, fill me in.

Hij was in coronatijd heel erg tegen lockdowns etc. Het standaard pretpakket.

Onweerwolf
Titmeister schreef:
(quote)

Heb ik ff gemist, fill me in.

Hij was een van de #ikdoenietmeermee D-garnituur nederartiesten destijds in 2020.

Onweerwolf schreef:

Hoho dus jij vind geloven in een platte aarde, geloven dat corona door de overheid gecreerd is erger dan marco die aan jonge meisjes heeft gezeten en misbruikt heeft?

Onweerwolf schreef:
Iets waarvoor hij normaal gesproken naar buiten zou moeten. Boodschappen?

Tenzij je je boodschappen niet opruimt, heeft een normaal mens geen boodschappen thuis staan.

Coldplay is echt zeer objectief kut, wat een ongelooflijke zaadband is dat zeg.

Als mensen tegen mij zeggen ik luister coldplay op de vraag van welke muziek houd je, dan ren ik heel snel weg.

cosmic kid (moderator)
Juul1998B schreef:
(quote)

Hoho dus jij vind geloven in een platte aarde, geloven dat corona door de overheid ginecreerd is erger dan marco die aan jonge meisjes heeft gezeten en misbruikt?

Terug naar de muziek en de Top 2000 aub. We modereren niet sterk in dit topic maar die kant wil ik niet op.

Titmeister schreef:
De nummers van Bløf zijn net SM; de eerste paar keer doet het pijn, maar na 20x in een week, begin je het zowaar een beetje te waarderen...
En toch heb ik het idee dat dit niet bij jou past.

ABDrums schreef:
Coldplay is echt zeer objectief kut, wat een ongelooflijke zaadband is dat zeg.

Coldplay heeft absoluut een paar toffe nummers. Paradise en Magic zijn toch best guilty pleasures, en dat nummer met Queen Bey dat eigenlijk gewoon Sing van Blur is. Verder liefde voor God Put a Smile Upon Your Face en Yellow. Maar ik geef toe: daar staat veel tegenover dat - zacht gezegd - wat minder leuk is.

Onweerwolf schreef:
Blof is beter dan minstens de helft van de artiesten uit de T2000 en Pascal zou ik best op een BBQ willen tegenkomen.

Wel tijdig omdraaien!

Nu komen er mensen die gaan zeggen dat de eerste 2-3 platen van Coldplay goed waren. Alsof dat de stroom bagger die daarna kwam goedmaakt.

cosmic kid (moderator)
Juul1998B schreef:
Als mensen tegen mij zeggen ik luister coldplay op de vraag van welke muziek houd je, dan ren ik heel snel weg.

Terwijl de eerste twee, drie albums meer dan prima zijn. Zet ik graag op

Edit: itchy

cosmic kid schreef:
(quote)

Terwijl de eerste twee, drie albums meer dan prima zijn. Zet ik graag op

De eerste 2 zijn op uitzondering van enkele nummers idd redelijk te doen. Alles wat hierna komt is toch wel redelijke bagger helaas. Zonde wel!

Titmeister schreef:
DJ Paul Elstak jonguh!

Gelukkig heb ik mijn peuter vorige week leren hakken, zijn net samen door de kamer gestuiterd

Goede opvoeding.

Vroeger ook vaak op staan dansen, blijft een leuk nummer.

Onweerwolf
Coldplay is een beetje overgewaardeerd maar heeft een reeks goede nummers. Maar zelfs als ze alleen Fix You hadden zouden ze nog goden zijn want Fix You is een van de beste nummers uit de geschiedenis.

Coldplay was Radiohead light, of gewoon The Bends maar dan iets minder scherp. Daarna werd RH nog veel beter en Coldplay precies andersom

En Keane was Coldplay light. En Muse het hijgende zusje van Coldplay.

Is Blof dan de nageboorte?

Onweerwolf
Joren999 schreef:
Muse het hijgende zusje van Coldplay.

Wat vindt Gretz eigenlijk van Muse?

Dat kan niet want Blof was actief voor Muse, Keane en Coldplay.

Joren999 schreef:
Dat kan niet want Blof was actief voor Muse, Keane en Coldplay.

Dus je wilt zeggen dat Muse, Keane en Coldplay eigenlijk schatplichtig zijn aan Bløf?

WT is toch stiekem ook wel jeugdsentiment; mijn broertje draaide dit album grijs.

Coldplay heeft slechts 1 echt goed nummer geschreven en dat is Don't Panic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.