MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Is dit een alternatieve versie van De Vlieger, of luister ik niet genoeg Hazes en laat mijn geheugen me in de steek? Hij lijkt trager en dat prominente accordeonnetje herinner ik me helemaal niet.

Andre hazes is objectief kut.

Kramer schreef:
Is dit een alternatieve versie van De Vlieger, of luister ik niet genoeg Hazes en laat mijn geheugen me in de steek? Hij lijkt trager en dat prominente accordeonnetje herinner ik me helemaal niet.

Ik had precies hetzelfde; zong sneller mee dan het nummer

Ik denk dat ik dit uur en dat uur hierna ff uitschakel. Ik schakel weer in bij black hole sun

It's like a jungle sometimes, mama.

Gretz schreef:
Vinden jullie metal ook het meest overrated genre in de Top 2000? Bijna alle metalplaten horen we op de laatste twee dagen? Zelfs de left overs van Metallica (afbeelding)

(afbeelding)

RuudC kom er maar in

Underrated bedoel je zeker?

Juul1998B schreef:
Andre hazes is objectief kut.

Fun fact: ik krijg zelden boze DM's op MuMe - iedereen houdt van me, alsof ik Raymond ben - maar toen ik ooit dit soort Nederlandstalige muziek tokkiemuziek, bleek een mede-MuMe-bewoner daar bepaald niet van gediend.

Ede Staal's Hoogeland is een van de mooiste nummers uit Nederland, maar die zal er wel niet in staan.

Slowgaze schreef:
(quote)

Fun fact: ik krijg zelden boze DM's op MuMe - iedereen houdt van me, alsof ik Raymond ben - maar toen ik ooit dit soort Nederlandstalige muziek tokkiemuziek, bleek een mede-MuMe-bewoner daar bepaald niet van gediend.

Ik ken dat gevoel. Bedoel dat iedereen van me houdt.

Jokejoke.

Annemieke vind ik trouwens ook een zeeer leuke radio dj hoor, een soort emmely light.

Slowgaze schreef:
(quote)

Namen, rugnummers!

Slowgaze schreef:
(quote)

Ja sorry, had ik gewoon niet moeten doen.

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(quote)

Ja sorry, had ik gewoon niet moeten doen.

Net als die dicpics.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Net als die dicpics.

Beetje flauw, eerst om meer vragen, en nu klagen achteraf.

Get a room jullie xoxo

Zo’n feestje die doorgaat? Terug naar school, gauw.

Diggy Dex: wanneer je rapper bent, maar vermoed dat Acda & De Munnik-fans een kapitaalkrachtigere doelgroep zijn.

Het legt hem geen windeieren, dus geef hem eens ongelijk.

Hoor je me hem ongelijk geven dan?

Nee, dat klopt dan ook weer. Wanneer gaan wij techno maken voor het A&dM publiek?

Joren999 schreef:
Nee, dat klopt dan ook weer. Wanneer gaan wij techno maken voor het A&dM publiek?

Goed idee. jordidj1 moet meedoen, als DJ Jordi 1.

Slowgaze schreef:
(quote)

Goed idee. jordi1 moet meedoen, als DJ Jordi 1.

jordidj1 ff behoorlijk taggen

jordidj1 lees je mee?

Johnny Marr schreef:
jordidj ff behoorlijk taggen

Sorry, ik ben parttimedyslect.

Gretz tijd voor Wanstaltige Songtekst-memes!

Volgens mij is Gretz weer in slaap

Haal snel de Steen van Renesse!

Ik word altijd zo woedend van 'Ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat'. WAT VOOR EEN WAT DAN VERDOMME?

Hoeveel hebben ze Adam Duritz eigenlijk betaald? Zo'n samenwerking doe je toch niet voor je plezier?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:32 uur

geplaatst: vandaag om 04:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.