Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2023, 11:40 uur
Is dit een alternatieve versie van De Vlieger, of luister ik niet genoeg Hazes en laat mijn geheugen me in de steek? Hij lijkt trager en dat prominente accordeonnetje herinner ik me helemaal niet.
1
geplaatst: 30 december 2023, 11:44 uur
Kramer schreef:
Is dit een alternatieve versie van De Vlieger, of luister ik niet genoeg Hazes en laat mijn geheugen me in de steek? Hij lijkt trager en dat prominente accordeonnetje herinner ik me helemaal niet.
Ik had precies hetzelfde; zong sneller mee dan het nummer

0
geplaatst: 30 december 2023, 11:46 uur
Ik denk dat ik dit uur en dat uur hierna ff uitschakel. Ik schakel weer in bij black hole sun 

0
geplaatst: 30 december 2023, 11:55 uur
Gretz schreef:
Vinden jullie metal ook het meest overrated genre in de Top 2000? Bijna alle metalplaten horen we op de laatste twee dagen? Zelfs de left overs van Metallica (afbeelding)
(afbeelding)
RuudC kom er maar in
Vinden jullie metal ook het meest overrated genre in de Top 2000? Bijna alle metalplaten horen we op de laatste twee dagen? Zelfs de left overs van Metallica (afbeelding)
(afbeelding)
RuudC kom er maar in
Underrated bedoel je zeker?
1
geplaatst: 30 december 2023, 11:58 uur
Juul1998B schreef:
Andre hazes is objectief kut.
Andre hazes is objectief kut.
Fun fact: ik krijg zelden boze DM's op MuMe - iedereen houdt van me, alsof ik Raymond ben - maar toen ik ooit dit soort Nederlandstalige muziek tokkiemuziek, bleek een mede-MuMe-bewoner daar bepaald niet van gediend.
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:03 uur
Ede Staal's Hoogeland is een van de mooiste nummers uit Nederland, maar die zal er wel niet in staan.
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:04 uur
Slowgaze schreef:
Fun fact: ik krijg zelden boze DM's op MuMe - iedereen houdt van me, alsof ik Raymond ben - maar toen ik ooit dit soort Nederlandstalige muziek tokkiemuziek, bleek een mede-MuMe-bewoner daar bepaald niet van gediend.
(quote)
Ik ken dat gevoel. Bedoel dat iedereen van me houdt.

Jokejoke.
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:05 uur
Annemieke vind ik trouwens ook een zeeer leuke radio dj hoor, een soort emmely light.
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:07 uur
Slowgaze schreef:
Namen, rugnummers!(quote)
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:12 uur
Slowgaze schreef:
(quote)
Ja sorry, had ik gewoon niet moeten doen.
3
geplaatst: 30 december 2023, 12:30 uur
Diggy Dex: wanneer je rapper bent, maar vermoed dat Acda & De Munnik-fans een kapitaalkrachtigere doelgroep zijn.
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:34 uur
Nee, dat klopt dan ook weer. Wanneer gaan wij techno maken voor het A&dM publiek?
2
geplaatst: 30 december 2023, 12:35 uur
Joren999 schreef:
Nee, dat klopt dan ook weer. Wanneer gaan wij techno maken voor het A&dM publiek?
Goed idee. jordidj1 moet meedoen, als DJ Jordi 1.
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:37 uur
Johnny Marr schreef:
jordidj ff behoorlijk taggen
jordidj ff behoorlijk taggen
Sorry, ik ben parttimedyslect.
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:38 uur
itchy schreef:
Haal snel de Steen van Renesse!
Haal snel de Steen van Renesse!
Songteksten Bløf ontcijferd dankzij 'Steen van Renesse' - speld.nl hier
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:39 uur
Ik word altijd zo woedend van 'Ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat'. WAT VOOR EEN WAT DAN VERDOMME?
0
geplaatst: 30 december 2023, 12:40 uur
Hoeveel hebben ze Adam Duritz eigenlijk betaald? Zo'n samenwerking doe je toch niet voor je plezier?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.