MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
A Forest > Paradise > Thunderstruck

Telegraph Road

laxus11 schreef:
Telegraph Road

Absoluut één van mijn hoogtepunten van de avond, zo niet hét hoogtepunt van de avond. Eén van de beste verhalende tracks die ik ooit heb gehoord met een fenomenale opbouw. Boomerrock op zijn best, in de meest positieve zin van het woord.

Telegraph Road rules!

Ok boomer

DS sucks

Dat Viva La Vida heeft zo'n nikszeggende tekst, geen spannende instrumentatie of melodie; waarom staat dat zo hoog. Coldplay heeft veel betere gemaakt.

laxus11 schreef:
Telegraph Road

Gewoon nee.

Telegraph Road is voor mij de enige DS die wel de moeite waard is.

ABDrums schreef:
(quote)

Absoluut één van mijn hoogtepunten van de avond, zo niet hét hoogtepunt van de avond. Eén van de beste verhalende tracks die ik ooit heb gehoord met een fenomenale opbouw. Boomerrock op zijn best, in de meest positieve zin van het woord.

Telegraph Road rules!

Ik kan je van harte The Decemberists aanbevelen. Denk aan The Mariners Revenge Song, Crane Wife (pt. 1, 2 en 3) en het album Hazards of Love.

Waarom naar deze cover luisteren als het origineel oneindig veel beter is.

Bombastische over the top troep. Objectief kut.

Die cover is Onweerwolfcore.

Heel mooi hoe mensen in het café met Pearl Jam proberen mee te zingen, maar overduidelijk een gezicht hebben van 'wat zingt die gast in godsnaam?'

De beste Coldplay, echt mooi.

Ik heb m’n moeder tijdens het 23u journaal er nog net op tijd op kunnen wijzen dat Boudewijn de Groot - Avond zo voorbij kwam.

Dat is namelijk haar favoriete nummer in de hogere regionen o+ Tijdens de bezoeken in het revalidatiecentrum gingen (gaan) we ook Nederlandse liedjes zingen (dat helpt voor de spraak), uiteraard diegenen die ze het best kent. En toen hadden we het ook even over de Top 2000, waar ze stiekem toch best veel van meekrijg in eerdere jaren (de laatste uurtjes althans).

Mn vader en moeder waren de conference aan het kijken, maar hebben die even op pauze gezet om Avond te horen O+ De tekst is voor haar echt wonderschoon, en geeft zeker nu ook hoop

FIKSE

Ik ben helaas vergeten om de gehele tekst uit te typen. Nu heb ik er geen tijd meer voor

Fix You Kom vechten dan, Joren999 x

Fix You is de beste Coldplay, mondje dicht Slowgaze

Volgens mijn vrouw is Stairway to Heaven muzikaal gezien interessanter dan BoRap.

Ik heb slechtere redenen gehoord om met een nieuwe vrouw het nieuwe jaar in te gaan

Here we go
On this rollercoaster life we know
With those crazy heights and real deep lows
I really don't know why
And I will go
To the farthest place on earth I know
I can travel all the roads, you see
'Cause I know you there with me
You don't have to slow me down
'Cause I will always be around
I will find my way back home
Where magnolia grows, where magnolia grows
Here we go
With those crazy highs and real deep lows
I really don't know why
And I will go
To the farthest place on earth I know
'Cause I know you're there with me
O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D

Here we go
'Cause I know you're there with me
'Cause I know, oh I know
You're there with me

Slowgaze schreef:
Heel mooi hoe mensen in het café met Pearl Jam proberen mee te zingen, maar overduidelijk een gezicht hebben van 'wat zingt die gast in godsnaam?'
Terwijl het voor de oplettende luisteraar toch vrij duidelijk is waar de tekst over gaat. Prachtsong!

BoRap heeft objectief de kutste gitaarsolo ooit.

Van mijn kant officieel een gezond 2024 gewenst! Het was weer super gezellig in het topic en ik hoop dat we dat aan het eind van dit jaar kunnen overdoen, bij de eerstvolgende editie van de Top 2000!

Daar sluit ik me van harte bij aan. Aan iedereen een gelukkig, gezond en mooi 2024 toegewenst! Hopelijk wordt het voor iedereen een topjaar!!

Allemaal een gelukig en gezond 2024 gewenst !

cosmic kid (moderator)
Iedereen een mooi, gezond en muzikaal 2024 gewenst! Dankjulliewel voor de zin & onzin in dit topic!

Gelukkig Nieuwjaar allen! De lijst van 2024 wordt mooier dan ooit

Op een knallend 2024! Echt heerlijk genoten afgelopen week, tot volgend jaar!

Gelukkig Nieuwjaar mede muziekliefhebbers! Ik begin mijn jaar traditioneel met Jools Holland. Het echte begin van mijn muzikale jaar is op 24 januari, wanneer Polaroid Lovers van Sarah Jarosz uitkomt.

Ik heb objectief genoten van de grappen en grollen in dit topic en de bijbehorende muziek in de top 2000.

Iedereen objectief de beste wensen gewenst!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:28 uur

geplaatst: vandaag om 09:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.