Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 31 december 2023, 20:48 uur
Absoluut één van mijn hoogtepunten van de avond, zo niet hét hoogtepunt van de avond. Eén van de beste verhalende tracks die ik ooit heb gehoord met een fenomenale opbouw. Boomerrock op zijn best, in de meest positieve zin van het woord.
Telegraph Road rules!

3
geplaatst: 31 december 2023, 21:35 uur
Dat Viva La Vida heeft zo'n nikszeggende tekst, geen spannende instrumentatie of melodie; waarom staat dat zo hoog. Coldplay heeft veel betere gemaakt.
0
geplaatst: 31 december 2023, 22:11 uur
Telegraph Road is voor mij de enige DS die wel de moeite waard is.
3
geplaatst: 31 december 2023, 22:17 uur
ABDrums schreef:
Absoluut één van mijn hoogtepunten van de avond, zo niet hét hoogtepunt van de avond. Eén van de beste verhalende tracks die ik ooit heb gehoord met een fenomenale opbouw. Boomerrock op zijn best, in de meest positieve zin van het woord.
Telegraph Road rules!
(quote)
Telegraph Road rules!
Ik kan je van harte The Decemberists aanbevelen. Denk aan The Mariners Revenge Song, Crane Wife (pt. 1, 2 en 3) en het album Hazards of Love.
3
geplaatst: 31 december 2023, 22:20 uur
Waarom naar deze cover luisteren als het origineel oneindig veel beter is.
Bombastische over the top troep. Objectief kut.
Bombastische over the top troep. Objectief kut.
0
geplaatst: 31 december 2023, 23:19 uur
Heel mooi hoe mensen in het café met Pearl Jam proberen mee te zingen, maar overduidelijk een gezicht hebben van 'wat zingt die gast in godsnaam?'
9
geplaatst: 31 december 2023, 23:31 uur
Ik heb m’n moeder tijdens het 23u journaal er nog net op tijd op kunnen wijzen dat Boudewijn de Groot - Avond zo voorbij kwam.
Dat is namelijk haar favoriete nummer in de hogere regionen o+ Tijdens de bezoeken in het revalidatiecentrum gingen (gaan) we ook Nederlandse liedjes zingen (dat helpt voor de spraak), uiteraard diegenen die ze het best kent. En toen hadden we het ook even over de Top 2000, waar ze stiekem toch best veel van meekrijg in eerdere jaren (de laatste uurtjes althans).
Mn vader en moeder waren de conference aan het kijken, maar hebben die even op pauze gezet om Avond te horen O+ De tekst is voor haar echt wonderschoon, en geeft zeker nu ook hoop
Dat is namelijk haar favoriete nummer in de hogere regionen o+ Tijdens de bezoeken in het revalidatiecentrum gingen (gaan) we ook Nederlandse liedjes zingen (dat helpt voor de spraak), uiteraard diegenen die ze het best kent. En toen hadden we het ook even over de Top 2000, waar ze stiekem toch best veel van meekrijg in eerdere jaren (de laatste uurtjes althans).
Mn vader en moeder waren de conference aan het kijken, maar hebben die even op pauze gezet om Avond te horen O+ De tekst is voor haar echt wonderschoon, en geeft zeker nu ook hoop

0
geplaatst: 31 december 2023, 23:33 uur
FIKSE
Ik ben helaas vergeten om de gehele tekst uit te typen. Nu heb ik er geen tijd meer voor
Ik ben helaas vergeten om de gehele tekst uit te typen. Nu heb ik er geen tijd meer voor

0
geplaatst: 31 december 2023, 23:43 uur
Volgens mijn vrouw is Stairway to Heaven muzikaal gezien interessanter dan BoRap.
0
geplaatst: 31 december 2023, 23:44 uur
Ik heb slechtere redenen gehoord om met een nieuwe vrouw het nieuwe jaar in te gaan 

0
geplaatst: 31 december 2023, 23:52 uur

Here we go
On this rollercoaster life we know
With those crazy heights and real deep lows
I really don't know why
And I will go
To the farthest place on earth I know
I can travel all the roads, you see
'Cause I know you there with me
You don't have to slow me down
'Cause I will always be around
I will find my way back home
Where magnolia grows, where magnolia grows
Here we go
With those crazy highs and real deep lows
I really don't know why
And I will go
To the farthest place on earth I know
'Cause I know you're there with me
O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D O+ *; :9~ :S___D
Here we go
'Cause I know you're there with me
'Cause I know, oh I know
You're there with me

2
geplaatst: 31 december 2023, 23:57 uur
Slowgaze schreef:
Heel mooi hoe mensen in het café met Pearl Jam proberen mee te zingen, maar overduidelijk een gezicht hebben van 'wat zingt die gast in godsnaam?'
Terwijl het voor de oplettende luisteraar toch vrij duidelijk is waar de tekst over gaat. Prachtsong!Heel mooi hoe mensen in het café met Pearl Jam proberen mee te zingen, maar overduidelijk een gezicht hebben van 'wat zingt die gast in godsnaam?'
8
geplaatst: 1 januari 2024, 00:05 uur
Van mijn kant officieel een gezond 2024 gewenst! Het was weer super gezellig in het topic en ik hoop dat we dat aan het eind van dit jaar kunnen overdoen, bij de eerstvolgende editie van de Top 2000!
7
geplaatst: 1 januari 2024, 00:10 uur
Daar sluit ik me van harte bij aan. Aan iedereen een gelukkig, gezond en mooi 2024 toegewenst! Hopelijk wordt het voor iedereen een topjaar!! 

8
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 1 januari 2024, 00:16 uur
Iedereen een mooi, gezond en muzikaal 2024 gewenst! Dankjulliewel voor de zin & onzin in dit topic!

7
geplaatst: 1 januari 2024, 00:23 uur
Gelukkig Nieuwjaar allen! De lijst van 2024 wordt mooier dan ooit 

8
geplaatst: 1 januari 2024, 00:26 uur
Op een knallend 2024! Echt heerlijk genoten afgelopen week, tot volgend jaar! 

7
geplaatst: 1 januari 2024, 00:39 uur
Gelukkig Nieuwjaar mede muziekliefhebbers! Ik begin mijn jaar traditioneel met Jools Holland. Het echte begin van mijn muzikale jaar is op 24 januari, wanneer Polaroid Lovers van Sarah Jarosz uitkomt.
Ik heb objectief genoten van de grappen en grollen in dit topic en de bijbehorende muziek in de top 2000.
Ik heb objectief genoten van de grappen en grollen in dit topic en de bijbehorende muziek in de top 2000.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.