Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
4
geplaatst: 26 oktober 2024, 18:29 uur
Hoe is dit een vraag voor €32.000? https://www.forumsmileys.nl
https://i.ibb.co/N3MBzgn/Whats-App-Image-2024-10-26-at-18-27-29.jpg
https://i.ibb.co/BNXYCYn/Aan-de-Kust.jpg
https://i.ibb.co/N3MBzgn/Whats-App-Image-2024-10-26-at-18-27-29.jpg
https://i.ibb.co/BNXYCYn/Aan-de-Kust.jpg
1
geplaatst: 26 november 2024, 11:14 uur
Ah, ik begin alweer in de stemming te komen, binnenkort stemmen. Kaartjes voor de Top 2000 quiz in Arnhem zijn ook al binnen!
1
geplaatst: 26 november 2024, 13:09 uur
Ik ook, en dit jaar een stuk actiever. Vorig jaar was ik ik hier voornamelijk op de achtergrond 

1
geplaatst: 27 november 2024, 09:26 uur
Ik ben er natuurlijk ook weer bij om de goede smaak te behouden 

2
geplaatst: 27 november 2024, 12:14 uur
Even ter discussie, gebruiken we de 'Objectief R.E.M.-balladslijst' dit jaar verder of starten we met een schone lei? Gijs Staverman is iig weg.
3
geplaatst: 27 november 2024, 12:21 uur
Het presentatieschema:
00.00 – 02.00 uur Desiree van der Heiden
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Jasper de Vries
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jeroen van Inkel
Dus Emmely is er gewoon bij (en Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte vind ik ook een prettig duo).
00.00 – 02.00 uur Desiree van der Heiden
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Jasper de Vries
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jeroen van Inkel
Dus Emmely is er gewoon bij (en Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte vind ik ook een prettig duo).
3
geplaatst: 27 november 2024, 17:53 uur
Mag ik Morad El Ouakili echt een heel matige dj vinden? Ik hoop van wel in ieder geval.
1
geplaatst: 27 november 2024, 19:03 uur
Ik ben ook niet per se gecharmeerd van hem, van wat ik heb gehoord. Heeft geen prettige radiostem iig.
2
geplaatst: 27 november 2024, 21:14 uur
Vind het eigenlijk wel een prettige stem en een goeie gozer. Heb eigenlijk niks met Ruud om eerlijk te zijn.
2
geplaatst: 27 november 2024, 21:55 uur
Joren999 schreef:
Even ter discussie, gebruiken we de 'Objectief R.E.M.-balladslijst' dit jaar verder of starten we met een schone lei? Gijs Staverman is iig weg.
Ik zeg schone lei. Maar ik nomineer R.E.M.-ballads sowieso weer, dus die kunnen we net zo goed laten staan.
0
geplaatst: 28 november 2024, 21:04 uur
Er waren altijd drie top 2000-dj's die ik behoorlijk vervelend vind en laten dat nou net de drie grootste namen zijn. Jeroen van Inkel, Ruud de Wild en Gijs Staverman. Die laatste is weg, Nog twee over. De rest is minimaal goed te doen. Ik heb 100x liever Morad El Ouakili dan Jeroen en Ruud. Van Inkel is vergane glorie en De Wild is een trucje dat 25 jaar geleden al doorzichtig was.
8
geplaatst: 28 november 2024, 21:09 uur
Ik heb me wel echt erg verbaasd afgelopen zondag in de top 2000 Quiz hoe slecht de muziekkennis van Mourad El Ouakili is. Vind het toch echt gek dat je als radio-dj zo door de mand valt op welke feiten je kent over de muziek die je draait.
0
geplaatst: 28 november 2024, 21:12 uur
Bonk schreef:
Ik heb me wel echt erg verbaasd afgelopen zondag in de top 2000 Quiz hoe slecht de muziekkennis van Mourad El Ouakili is. Vind het toch echt gek dat je als radio-dj zo door de mand valt op welke feiten je kent over de muziek die je draait.
Nou, dit dus!
Dat was echt een aanfluiting.
0
Germ (crew)
geplaatst: 28 november 2024, 22:37 uur
Bonk schreef:
Viel mij ook op. Blijkbaar een dj die de muziek wegdraait als hij zijn praatje heeft gedaan, zo zijn er wel meer.
0
geplaatst: 29 november 2024, 07:54 uur
Bonk schreef:
Wat is de definitie van muziekkennis?
6
geplaatst: 29 november 2024, 08:17 uur
Gijs Staverman weg???? Ik gun die man privé het aller-aller-beste, want het is vast een heel aardige man, maar wat HEERLIJK dat hij niet meer constant door werkelijk IEDERE plaat heen gaat lullen straks!!!!
0
geplaatst: 29 november 2024, 08:58 uur
Vergeleken met vorig jaar zijn er toch wel wat kopstukken verdwenen. Wouter en Frank zijn nog niet genoemd maar dat waren toch ook aardige 'top2000 gezichten' naar mijn idee. En die nieuwslezer die had ook een hoop fans.
1
geplaatst: 29 november 2024, 09:10 uur
vielip schreef:
Vergeleken met vorig jaar zijn er toch wel wat kopstukken verdwenen. Wouter en Frank zijn nog niet genoemd maar dat waren toch ook aardig 'top2000' gezichten naar mijn idee. En die nieuwslezer die had ook een hoop fans.
Vergeleken met vorig jaar zijn er toch wel wat kopstukken verdwenen. Wouter en Frank zijn nog niet genoemd maar dat waren toch ook aardig 'top2000' gezichten naar mijn idee. En die nieuwslezer die had ook een hoop fans.
Oh joh nu je het zegt, ik had eerlijk gezegd niet meegekregen dat Matijn Nijhuis weg was, maar ik heb 'm idd al een tijd niet meer gehoord.. Nu zijn nieuwslezers op zich (in principe) wat inwisselbaarder dan DJ's, maar ik vind het toch ergens ook wel leuk als ze een beetje eigen persoonlijkheid meebrengen. En dat kun je Matijn (en bv ook Carmen Verheul) niet ontzeggen
0
geplaatst: 29 november 2024, 09:19 uur
Ik vond gijs staverman altijd wel fijn eigenlijk. Vrolijk en eigenlijk mijn eerste associatie met de top 2000 qua gezicht. Jammer dat ie er niet meer bij is.
3
geplaatst: 29 november 2024, 10:27 uur
De stemweek is inmiddels geopend. Er is deze keer een wijziging in de formule van de stemweek aangebracht: Je kunt je stemlijstje nu naderhand aanpassen nadat je hem hebt ingeleverd. Bart Arens benoemde dit zowat drie kwartier geleden.
2
geplaatst: 29 november 2024, 10:44 uur
Juul1998B schreef:
Ik vond gijs staverman altijd wel fijn eigenlijk. Vrolijk en eigenlijk mijn eerste associatie met de top 2000 qua gezicht. Jammer dat ie er niet meer bij is.
Voor mij is Gijs Staverman de verpersoonlijking van de dj-ziekte: continu het hele intro van de muziek vol lullen en exact stoppen op het moment dat de zang begint. En dan soms ook nog eens bij het outtro er doorheen kwekken. Ik vond gijs staverman altijd wel fijn eigenlijk. Vrolijk en eigenlijk mijn eerste associatie met de top 2000 qua gezicht. Jammer dat ie er niet meer bij is.
Ik weet dat veel meer dj's dat hebben, maar ik vind het echt irritant. Gij Staverman is in mijn ogen wereldkampioen op dit gebied.
Mijn eerste associatie met de Top 2000 is trouwens Frits Spits.
1
geplaatst: 29 november 2024, 10:48 uur
Even kijken op welke 35 nummers van Eefje de Visser ik vorig jaar heb gestemd. Of staat ze al in de keuzelijst?
2
geplaatst: 29 november 2024, 12:30 uur
Ik heb ook gestemd!
André Hazes
Eenzame Kerst
Divine
Shoot Your Shot
Amanda Lear
Follow Me
Benny Neyman
Vrijgezel
Divine
Native Love (Step By Step)
Mannekoor Karrespoor
Mooi Man
Mannenkoor Karrespoor
Lekker Op De Trekker
Jody Bernal
Que Si Que No
Zangeres Zonder Naam
Mexico
Normaal
Ik Bun Moar Een Eenvoudige Boerenlul
Marco Borsato
Afscheid Nemen Bestaat Niet
Justin Bieber
What Do You Mean
Harry Styles
As It Was
Vanity 6
Nasty Girl
Rowwen Hèze
De Neus Umhoeg
Dr. Alban
It's My Life
Gerard Joling
Zing Met Me Mee
Robert Long
Kalverliefde
Van Kooten & De Bie (Simplisties Verbond)
Zoek Je Zelf
Polle Eduard
Ik Wil Jou
Def Rhymz
Doekoe
Peter Koelewijn
Kl 204 (Als Ik God Was)
Andre van Duin
Pizza Lied
Andre van Duin
Bim Bam
Leen Jongewaard & Andre Van Den Heuvel
Op Een Mooie Pinksterdag
Céline Dion
My Heart Will Go On
Tata Vega
Miss Celie's Blues (Sister)
J
im Diamond
I Should Have Known Better
Neil Diamond
Beautiful Noise
Blue Diamonds
Ramona
Neil Diamond
Song Sung Blue
André Hazes
Eenzame Kerst
Divine
Shoot Your Shot
Amanda Lear
Follow Me
Benny Neyman
Vrijgezel
Divine
Native Love (Step By Step)
Mannekoor Karrespoor
Mooi Man
Mannenkoor Karrespoor
Lekker Op De Trekker
Jody Bernal
Que Si Que No
Zangeres Zonder Naam
Mexico
Normaal
Ik Bun Moar Een Eenvoudige Boerenlul
Marco Borsato
Afscheid Nemen Bestaat Niet
Justin Bieber
What Do You Mean
Harry Styles
As It Was
Vanity 6
Nasty Girl
Rowwen Hèze
De Neus Umhoeg
Dr. Alban
It's My Life
Gerard Joling
Zing Met Me Mee
Robert Long
Kalverliefde
Van Kooten & De Bie (Simplisties Verbond)
Zoek Je Zelf
Polle Eduard
Ik Wil Jou
Def Rhymz
Doekoe
Peter Koelewijn
Kl 204 (Als Ik God Was)
Andre van Duin
Pizza Lied
Andre van Duin
Bim Bam
Leen Jongewaard & Andre Van Den Heuvel
Op Een Mooie Pinksterdag
Céline Dion
My Heart Will Go On
Tata Vega
Miss Celie's Blues (Sister)
J
im Diamond
I Should Have Known Better
Neil Diamond
Beautiful Noise
Blue Diamonds
Ramona
Neil Diamond
Song Sung Blue
9
geplaatst: 29 november 2024, 12:45 uur
Geheel belangeloos wil ik met jullie delen dat de volgende nummers NIEUW op de keuzelijst zijn (en daarmee relatief een kans hebben om de Top 2000 te behalen):
Talk Talk - I Don't Believe In You
Living Colour - Cult of Personality
Psychedelic Furs - Pretty in Pink
Gorillaz - On Melancholy Hill
Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
NERD - Lapdance
New Order - Bizarre Love Triangle
Cure - Just Like Heaven
Smiths - Pretty Girls Make Graves
Taylor Swift/National - Coney Island
Fleetwood Mac - Silver Springs
Elton John - Funeral For a Friend/Love Lies Bleeding
Blossoms - Charlemagne
Bush - Everything Zen
Velvet Underground - I'm Waiting For The Man
MGMT - Electric Feel
Talk Talk - I Don't Believe In You
Living Colour - Cult of Personality
Psychedelic Furs - Pretty in Pink
Gorillaz - On Melancholy Hill
Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
NERD - Lapdance
New Order - Bizarre Love Triangle
Cure - Just Like Heaven
Smiths - Pretty Girls Make Graves
Taylor Swift/National - Coney Island
Fleetwood Mac - Silver Springs
Elton John - Funeral For a Friend/Love Lies Bleeding
Blossoms - Charlemagne
Bush - Everything Zen
Velvet Underground - I'm Waiting For The Man
MGMT - Electric Feel
4
geplaatst: 29 november 2024, 12:56 uur
Gorillaz - On Melancholy Hill en MGMT - Electric Feel zijn ook nieuw in de keuzelijst.
1
geplaatst: 29 november 2024, 12:58 uur
Electric Feel was ik inderdaad vergeten, dank voor de aanvulling!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.