MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Let's Go Crazy staat laag. Sowieso staan bijna alle Prince relatief laag, behalve het obligate Purple Rain. Dan hoor ik toch veel liever deze (of eender welke andere Prince-notering).

Gold is er helaas uitgevallen, ondanks mijn stem

I Would Die 4 U is ook hard op weg naar de uitgang.

francodipolly schreef:
Doorzocht het internet waarom radio 2 de top2000 zichzelf de lijst der lijsten noemt. En kwam bij dit forum uit. Wat ik mij afvraag: wat is een lijst der lijsten zonder of bijna geen Chuck berry, buddy holly, Sam cooke, percy sledge, ben e king, supremes, stevie wonder, kinks en nog vele vele andere, maar wel 15x blof. Noem het de lijst van Nederland en niet de lijst der lijsten!
Ja, het wordt lastig om tot een lijst der lijsten te komen die aan ieders smaak voldoet, kan het niet simpeler zeggen. Niet te serieus nemen, er zijn ook andere zenders.

kaj_666 schreef:
(quote)
(embed)

Oh mijn God, die is echt verschrikkelijk.

francodipolly schreef:
Doorzocht het internet waarom radio 2 de top2000 zichzelf de lijst der lijsten noemt. En kwam bij dit forum uit. Wat ik mij afvraag: wat is een lijst der lijsten zonder of bijna geen Chuck berry, buddy holly, Sam cooke, percy sledge, ben e king, supremes, stevie wonder, kinks en nog vele vele andere, maar wel 15x blof. Noem het de lijst van Nederland en niet de lijst der lijsten!

Wel met Hannah Mae.

Geen lijst is compleet zonder Hannah Mae *hangt vlag ondersteboven op naast de Snelle-vlag*

GrafGantz schreef:
(quote)

Oh mijn God, die is echt verschrikkelijk.
Nietes!

Titmeister schreef:
Sowieso staan bijna alle Prince relatief laag.

Dat is wel een dingetje inderdaad

Hier ook net ingeschakeld.

Die tekst is van P!nk's Dear Mr. President nu horen voelt wel anachronistisch als je ziet hoe de kaarten nu geschud zijn in de VS. In bijna 20 jaar zijn ze/we wel flink afgegleden. De verwijten die worden gemaakt zijn nu aan de orde van de dag.

Verder dramatisch nummer. Gelukkig is daar Biggie Smalls. Ben benieuwd of ik nog een betere ga horen vanmiddag (over een uurtje gaan we op pad en dan is het voorlopig weer klaar met de top2000 hier).

De president kreeg net even de schuld voor alle armoede van P!nk. Lekker goedkoop weer.

Biggie was heeeerlijk! Maar hoorde ik daar nou Diddy?!

Verre van een hiphop liefhebber maar Hypnotize altijd al een lekker nummer gevonden

Biggies vlezige wegen.

herman schreef:
Hier ook net ingeschakeld.
Verder dramatisch nummer. Gelukkig is daar Biggie Smalls. Ben benieuwd of ik nog een betere ga horen vanmiddag (over een uurtje gaan we op pad en dan is het voorlopig weer klaar met de top2000 hier).
Begin van dit uur direct al een echte topper, nietwaar?

Kan best wat van Bowie horen, maar dit vind ik niet echt prettig. Maar die jazz invloeden zijn wel weer cool.

Joren999 schreef:
(quote)
Begin van dit uur direct al een echte topper, nietwaar?

Ja, zeg dat wel. Ook echt een decemberplaat voor mij, in de kerstperiode van 2015 helemaal grijsgedraaid.

Dikke 5*.

En de volgende 5*-plaat komt pas op 1775 weer zie ik.

Ergens een lekker nummer van BIG, maar die tekst is wel heel erg zeg, vrij macho en zelfs homofoob.

Hypnotize > Blackstar

jasper1991 schreef:
Ergens een lekker nummer van BIG, maar die tekst is wel heel erg zeg, vrij macho en zelfd homofoob.

Om de pijn te verzachten: Biggie schepte weliswaar veel op over zijn auto's, maar hij scheen niet te kunnen rijden.

Goh, die James Taylor is wel heel erg suf #nietmijnfavorieteTaylor

Een van de beste Beatles-songs, magisch outro vooral.

Onweerwolf
Slowgaze schreef:
Hypnotize > Blackstar

Beste uitvoering van Voor ik vergeet was in Luxor Live, toen de dame vóór me zo enthousiast aan het dansen was en haar handen zo naar voren en achteren zwiepten dat ik praktisch een handjob kreeg.

Beste Spinvis!

Deze Spinvis is geweldig.

En ook de beste Spinvis erachteraan.

Slowgaze schreef:
Beste uitvoering van Voor ik vergeet was in Luxor Live, toen de dame vóór me zo enthousiast aan het dansen was en haar handen zo naar voren en achteren zwiepten dat ik praktisch een handjob kreeg.

Heb je dat ook bij de motivatie gezet?

1 van de beste Beasties!

Annemiek en gitaarmuziek gaat geweldig samen.

Dat was een aardig blokje. De lagere regionen van de lijst zijn altijd zo veel leuker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.