Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 25 december 2024, 12:38 uur
Let's Go Crazy staat laag. Sowieso staan bijna alle Prince relatief laag, behalve het obligate Purple Rain. Dan hoor ik toch veel liever deze (of eender welke andere Prince-notering).
2
geplaatst: 25 december 2024, 12:41 uur
francodipolly schreef:
Doorzocht het internet waarom radio 2 de top2000 zichzelf de lijst der lijsten noemt. En kwam bij dit forum uit. Wat ik mij afvraag: wat is een lijst der lijsten zonder of bijna geen Chuck berry, buddy holly, Sam cooke, percy sledge, ben e king, supremes, stevie wonder, kinks en nog vele vele andere, maar wel 15x blof. Noem het de lijst van Nederland en niet de lijst der lijsten!
Ja, het wordt lastig om tot een lijst der lijsten te komen die aan ieders smaak voldoet, kan het niet simpeler zeggen. Niet te serieus nemen, er zijn ook andere zenders.Doorzocht het internet waarom radio 2 de top2000 zichzelf de lijst der lijsten noemt. En kwam bij dit forum uit. Wat ik mij afvraag: wat is een lijst der lijsten zonder of bijna geen Chuck berry, buddy holly, Sam cooke, percy sledge, ben e king, supremes, stevie wonder, kinks en nog vele vele andere, maar wel 15x blof. Noem het de lijst van Nederland en niet de lijst der lijsten!
0
geplaatst: 25 december 2024, 12:42 uur
7
geplaatst: 25 december 2024, 12:42 uur
francodipolly schreef:
Doorzocht het internet waarom radio 2 de top2000 zichzelf de lijst der lijsten noemt. En kwam bij dit forum uit. Wat ik mij afvraag: wat is een lijst der lijsten zonder of bijna geen Chuck berry, buddy holly, Sam cooke, percy sledge, ben e king, supremes, stevie wonder, kinks en nog vele vele andere, maar wel 15x blof. Noem het de lijst van Nederland en niet de lijst der lijsten!
Wel met Hannah Mae.
3
geplaatst: 25 december 2024, 12:43 uur
Geen lijst is compleet zonder Hannah Mae *hangt vlag ondersteboven op naast de Snelle-vlag*
0
geplaatst: 25 december 2024, 12:45 uur
Titmeister schreef:
Sowieso staan bijna alle Prince relatief laag.
Sowieso staan bijna alle Prince relatief laag.
Dat is wel een dingetje inderdaad

0
geplaatst: 25 december 2024, 12:57 uur
Hier ook net ingeschakeld.
Die tekst is van P!nk's Dear Mr. President nu horen voelt wel anachronistisch als je ziet hoe de kaarten nu geschud zijn in de VS. In bijna 20 jaar zijn ze/we wel flink afgegleden. De verwijten die worden gemaakt zijn nu aan de orde van de dag.
Verder dramatisch nummer. Gelukkig is daar Biggie Smalls. Ben benieuwd of ik nog een betere ga horen vanmiddag (over een uurtje gaan we op pad en dan is het voorlopig weer klaar met de top2000 hier).
Die tekst is van P!nk's Dear Mr. President nu horen voelt wel anachronistisch als je ziet hoe de kaarten nu geschud zijn in de VS. In bijna 20 jaar zijn ze/we wel flink afgegleden. De verwijten die worden gemaakt zijn nu aan de orde van de dag.
Verder dramatisch nummer. Gelukkig is daar Biggie Smalls. Ben benieuwd of ik nog een betere ga horen vanmiddag (over een uurtje gaan we op pad en dan is het voorlopig weer klaar met de top2000 hier).
0
geplaatst: 25 december 2024, 12:58 uur
De president kreeg net even de schuld voor alle armoede van P!nk. Lekker goedkoop weer.
Biggie was heeeerlijk! Maar hoorde ik daar nou Diddy?!
Biggie was heeeerlijk! Maar hoorde ik daar nou Diddy?!
0
geplaatst: 25 december 2024, 12:59 uur
Verre van een hiphop liefhebber maar Hypnotize altijd al een lekker nummer gevonden
0
geplaatst: 25 december 2024, 13:09 uur
herman schreef:
Hier ook net ingeschakeld.
Begin van dit uur direct al een echte topper, nietwaar?Hier ook net ingeschakeld.
0
geplaatst: 25 december 2024, 13:11 uur
Kan best wat van Bowie horen, maar dit vind ik niet echt prettig. Maar die jazz invloeden zijn wel weer cool.
1
geplaatst: 25 december 2024, 13:11 uur
Ja, zeg dat wel. Ook echt een decemberplaat voor mij, in de kerstperiode van 2015 helemaal grijsgedraaid.
Dikke 5*.
En de volgende 5*-plaat komt pas op 1775 weer zie ik.
0
geplaatst: 25 december 2024, 13:14 uur
Ergens een lekker nummer van BIG, maar die tekst is wel heel erg zeg, vrij macho en zelfs homofoob.
0
geplaatst: 25 december 2024, 13:15 uur
jasper1991 schreef:
Ergens een lekker nummer van BIG, maar die tekst is wel heel erg zeg, vrij macho en zelfd homofoob.
Ergens een lekker nummer van BIG, maar die tekst is wel heel erg zeg, vrij macho en zelfd homofoob.
Om de pijn te verzachten: Biggie schepte weliswaar veel op over zijn auto's, maar hij scheen niet te kunnen rijden.
0
geplaatst: 25 december 2024, 13:28 uur
Goh, die James Taylor is wel heel erg suf #nietmijnfavorieteTaylor
2
geplaatst: 25 december 2024, 13:42 uur
Beste uitvoering van Voor ik vergeet was in Luxor Live, toen de dame vóór me zo enthousiast aan het dansen was en haar handen zo naar voren en achteren zwiepten dat ik praktisch een handjob kreeg.
3
geplaatst: 25 december 2024, 13:44 uur
Slowgaze schreef:
Beste uitvoering van Voor ik vergeet was in Luxor Live, toen de dame vóór me zo enthousiast aan het dansen was en haar handen zo naar voren en achteren zwiepten dat ik praktisch een handjob kreeg.
Heb je dat ook bij de motivatie gezet?
0
geplaatst: 25 december 2024, 13:49 uur
Dat was een aardig blokje. De lagere regionen van de lijst zijn altijd zo veel leuker.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.