MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
(quote)

Jezus.

Weet je ook al in welke richting ze veegt?

Waar zie je me voor aan? Op de ladder van Spinvismeisjes of andersoortige Nederlandstalige zangeressen staat ze nog niet in m'n top 50 hoor https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Lijkt me verder wel een sympathieke meid die heel gewoon is gebleven
The Sky is the Limit
"Ik heb eigenlijk altijd wel gedacht dat je groot moet dromen", vertelt Hannah. Wat wil je van me vloog dan ook zo de Nederlandse en Belgische Top 40 binnen en staat daar nog steeds. Hannah probeert zich stadig door het woud van aandacht te bewegen en dat gaat prima. "Ik heb een lieve vriend, Rowdy, die speelt ook met mij mee vandaag. En die zegt altijd: 'Beide voetjes in het veen'. En dan denk ik: ja, zo is het ook."
De zangeres legt uit dat ze veel nuchtere mensen om haar heen heeft en dat geeft rust. "En ik ben Drents hè, dat helpt ook." Een aantal van haar dromen heeft ze inmiddels waargemaakt, maar er blijft genoeg te dromen over, "Nog een keer de Top 40 zou ik wel heel cool vinden en ik zou heel graag nog een keer in de Ziggo Dome willen spelen, ooit. En Vrienden van Amstel, lijkt me heel gaaf om een keer aan mee te doen. Gewoon met al die verschillende artiesten samenwerken lijkt me echt de droom."
Of al die dromen waargemaakt gaan worden zal de tijd uitwijzen. De droom die Hannah vier jaar geleden op het zandpad achter haar huis had, in de voetsporen treden van Ilse DeLange, begint voorzichtig vorm te krijgen. Voordat het zover is heeft ze in ieder geval binnenkort nog een mooi optreden staan. "23 april heb ik mijn eigen bandshow in Hedon, in Zwolle. Dus niet in Drenthe, net niet, maar daar kijk ik echt heel erg naar uit. Het is mijn eerste show met band in een club. We zijn nu al druk aan het voorbereiden, de setlist is al gemaakt, allemaal ideeën; het wordt echt super leuk."

Onweerwolf
Is Hannah een Spinvismeisje? Nu begin ik wel benieuwd te worden.

Onweerwolf schreef:
Is Hannah een Spinvismeisje? Nu begin ik wel benieuwd te worden.

Nee, eerder een andersoortige Nederlandstalige singer-songwriter

Gretz schreef:
Over Düsseldorf gesproken, wanneer kunnen we deze banger verwachten in de muzikale hoogmis?

(embed)

Ik vind dit een briljant nummer maar ben wel bang dat dit iets te niche is voor de Top 2000

Onweerwolf
SanderT schreef:
(quote)

Ik vind dit een briljant nummer maar ben wel bang dat dit iets te niche is voor de Top 2000

Mwah, Editors staan er ook in toch?

Ben benieuwd of we deze plaat van Martin Garrix over een/twee jaar nog terug gaan zien in de Top 2000. Deze is ook al redelijk op weg naar de uitgang.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Mwah, Editors staan er ook in toch?

Véél mainstream bekender dan Teleman. Zeker in Nederland

Wat gaan sommige nummers lang door hè

Ik vrees dat we weer de radio-edit van Living In Another World gaan horen...

Edit: yep.

Een van de mooiste Blaat Blaat nummers 🩷 (Ladderklassieker, Titmeister alert!!)

Onweerwolf
SanderT schreef:
(quote)

Véél mainstream bekender dan Teleman. Zeker in Nederland

Ik dacht dat je met niche de sound bedoelde.

Dit is denk ik de eerste keer in mijn leven dat ik best een klein beetje geniet van een Prince-liedje.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik dacht dat je met niche de sound bedoelde.

Nee, gewoon dat het niet zo bekend is. Tenzij ze ineens Tiktok-viral gaan of zo zie ik dat niet zo snel gebeuren

Bullet With Butterfly Wings blijft een kneiter van een plaat!

Precies op tijd voor deze van de Pumpkins. Wat top!

Opgevolgd door de beste van Kiss.

En een puike Volbeat.

En Lucky Man van The Verve moet er ook zo snel mogelijk bij!

Met stip op #1 in de Objectief Kutlijst is sowieso De Wals van Van Inkel

WAPPIE genot

Green Gloves > Green Eyes

Ik wilde eigenlijk net zeggen dat ik blij ben dat de Coldplay-pareltjes uit de begindagen er ook nog in staan.

De vroege Coldplays zijn sowieso een verademing met het latere werk van na 2008 ja

Prima nummer van Coldplay dat Green Eyes. Waarom hebben die zichzelf zo verpest joh..

Zijn er trouwens nog meer mensen die Everybody (Backstreet's Back) op Fuck With Dre Day vinden lijken?

Hier had ook De Leven kunnen staan in plaats van Diggy Dex https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif

Onweerwolf
Of echte muziek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:53 uur

geplaatst: vandaag om 21:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.