MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 (2021): Eindspel

zoeken in:
Bedankt Chev, weer een puike lijst!

Bedankt Chevy voor dit spektakel

Thanks Chev.

Wederom dank chevy. Mooie presentatie als vanouds

Thanks Chevy. Paar mooie verschuivingen in de lijst ook

Maar dit zijn de echte helden, de gebruikers die de meeste lijsten hebben opgestuurd in de afgelopen negen edities (maximaal 68)

68 Rudi S
67 aERodynamIC, chevy93
66 GrafGantz
63 vigil
62 herman
61 ArthurDZ, Ataloona
59 Casartelli
58 Brunniepoo, Lying Mouth, Rogyros, Superbitch
57 LucM, nico1616, Noordpool

cosmic kid (moderator)
Mooi werk weer chevy ook al heb ik niet alle edities meegedaan. Ik kijk nu al weer uit naar volgend jaar (top 1000?)

Hartelijk dank chevy, wat een werk.

Ben je het zelf ooit een keer vergeten Chev? Of was er ooit een one man Rudi editie

Ha,ha, was dat niet zo'n oude plaatjes editie?

Bedankt Chevy. Was weer leuk om te volgen.

aerobag schreef:
(quote)

Ben je het zelf ooit een keer vergeten Chev? Of was er ooit een one man Rudi editie
De allereerste 50s-editie is niet door mij (maar door herman) georganiseerd. Destijds vond ik dat ik nog niet genoeg 50s-platen kende om een lijstje in te sturen.

Bedankt voor de organisatie, chevy

Bedankt chevy voor dit fantastische werk en de users die dit mogelijk hebben gemaakt.

Leuk dat "zwarte muziek" het goed doet dit jaar, maar ik denk dat die trend zichtbaar was elders, zoals bvb. in de muziekgames. Goed jaar voor jazz in de jaren '50 editie, Miles Davis, John Coltrane, de hip hop platen en Marvin Gaye.

Naar aanleiding van deze game wel weer wat nieuwe albums geluisterd, die ik misschien anders minder snel zou beluisterd hebben. Vooral ook wel wat jazz geluisterd, bijna een hele week lang.

Als er volgend jaar een MuMe top 1000 komt, doe ik voor de eerste keer mee, al zal ik wellicht het kleinste aantal mogelijk insturen (dus minimum top 100 is ook gewoon een top 100). Het zal een meer persoonlijke lijst worden dan, dus wellicht devieer ik dan wel ook weer wederom van de "eindlijst". Ik ben benieuwd hoeveel albums van mijn lijst uiteindelijk dan de eindlijst zullen halen. Hopelijk kan ik er toch enkele nieuwelingen in plaatsen, en andere een duwtje in de rug geven.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:03 uur

geplaatst: vandaag om 23:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.