MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Pfff, wat een geneuzel.

vielip schreef:
Boudewijn > Sting

Vind ik ook

Deze ABBA is nog wel te doen.

Deze ABBA is prima te doen, zoals bijna elke ABBA. Maar waar die letters nou voor staan...

Misschien toch eens een studioplaat van ABBA opnieuw een kans geven, deze banger smaakte mij ook erg goed.

Joren999 schreef:
(quote)
Dan ook crowdsurfen vanaf de bar?

Dan zou z'n luchtgitaar afmoeten, maar het zou wel kunnen.

Voor wie straks geen genoeg krijgt van allertijdenlijstjes, ik heb een nieuwe game gestart om mijn gegrasduin met ChatGPT vervolg te geven: MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time - MusicMeter.nl

Onder de Druk genotjeeeeeee Gretz!!!

Zo goed dit.

Hee The warondirestraitsbobdylanarcadefirebrucespringsteen

itchy schreef:
Hee The warondirestraitsbobdylanarcadefirebrucespringsteen

Je vergeet Tom Petty.

GrafGantz schreef:
(quote)

Je vergeet Tom Petty.

Hee The warondirestraitsbobdylanarcadefirebrucespringsteenjevergeettompetty.

Morad denkt nog steeds dat er iets gaat gebeuren in die outro. Die kent altijd maar 3 nummers per uur.

Allerlei nummers worden afgekapt, maar die 3 minuten dat de producer van TWOD de feedback is vergeten uit te zetten wordt wel helemaal gedraaid

Ik zeg het nog maar even voor de zekerheid. The War On Drugs is de beste band uit de 21e eeuw.

Mijn promillage ligt nog (veel) te laag om dit echt leuk te vinden, maar vooruit.

Hoe oud is dat nummer inmiddels? En lult heel holland al limburgs? Nee he?

itchy schreef:
35 jaar oud, 29 jaar in de liveversie. En nee, niet heel Holland lult Limburgs, het helpt ook niet dat elk dorp een eigen variant op het dialect heeft.

Titmeister schreef:
Mijn promillage ligt nog (veel) te laag om dit echt leuk te vinden, maar vooruit.

Ik heb maar even een Duveltje gepakt. Ik kan dit nuchter nét hebben, maar het houdt niet over. November en De Peel In Brand (het liedje dan hè?) vind ik leuker.

itchy schreef:

Het gerucht gaat dat Fred uit Asten inmiddels Limburgs lult. In dit tempo is het in het jaar 9719 zo ver.

Darts is wel een mooie dagbesteding voor die mensen, zo'n organisatie krijgt subsidie en die ouders hebben een poos rust. Niks mis mee

Hey, Korn, geinig dat die er ook instaan.

Al 8 jaar zie ik nu

Freak on a Leash ❤️

Jeugdsentiment, heeft veel invloed gehad op het verloop van mijn muzikale ontwikkeling. Ik was denk ik een jaar of 12 toen dit uitkwam.

Best een prima nummer, maar die bridge komt wel iets te dichtbij die onzin van Disturbed. Gelukkig duurt dat niet te lang.

Veel leuker dan veel in de lijst!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:07 uur

geplaatst: vandaag om 07:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.