MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Onweerwolf
Je zult maar al een kaartje voor BKS hebben gekocht en dan daarna Eefje als 'head'liner krijgen. Janken!

Onweerwolf schreef:
Je zult maar al een kaartje voor BKS hebben gekocht en dan daarna Eefje als 'head'liner krijgen. Janken!

Los daarvan is dat een alternatief festival dat het gros van Nederland weinig zegt. Het is een specifieke bubbel waarin Eefje bekend is.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Wie?

(afbeelding)

Arno alert!!

Arrie schreef:
(quote)

Los daarvan is dat een alternatief festival dat het gros van Nederland weinig zegt. Het is een specifieke bubbel waarin Eefje bekend is.

Zelfs dan. Waarom zou Spinvis die in vergelijkbare zalen als Eefje speelt, al decennialang - maar wel 4 noteringen in de Top 2000 heeft - niet enkel in een specifieke bubbel bekend zijn??

Eefje heeft ook gewoon grote shows gespeeld op Pinkpop, Lowlands en DTRH. Dat telt allemaal voor bekendheid

https://ibb.co/TqH4XV0t
vs.
https://ibb.co/PB52BBc

Welterusten https://www.forumsmileys.nl

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

Zelfs dan. Waarom zou Spinvis die in vergelijkbare zalen als Eefje speelt, al decennialang - maar wel 4 noteringen in de Top 2000 heeft - niet enkel in een specifieke bubbel bekend zijn??

Eefje heeft ook gewoon grote shows gespeeld op Pinkpop, Lowlands en DTRH. Dat telt allemaal voor bekendheid

(afbeelding)
vs.
(afbeelding)

Welterusten (afbeelding)

Spinvis is gaaf, daarom.

Perfect Day ❤️. Stemplaatje. Twee keer Trainspotting in hetzelfde uur.

Onweerwolf
Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)
(afbeelding)

Deze hangt in mijn toilet:

https://i.vgy.me/UrWrhf.png

Hey Jude is toch echt geweldig lekker, veel te laag in de lijst tegenwoordig. Heel goed uur dit trouwens

Cradle of Filth was headliner op pitfest, moet die dan ook in de top2000 staan volgens de logica van gretz?

Na dit pubersentimentplaatje ga ik ook maar eens slapen. Tot morgen/straks!

Een slechte smaak bestaat niet, maar er is veel dat ik niet lust.

Voor deze Sara van Fleetwood Mac heb ik ook een zwak. Prachtig nummer

Een van hun mooiste, en ze hebben veel moois gemaakt

Ik durf langzaam de stelling wel aan dat mijn stem tijdens de afgelopen Verrukkelijke 500 weliswaar supergaar was, maar nog altijd beter klonk dan die van Jeroen van Inkel vanavond.. Kruip lekker onder de wol joh, doe jezelf en ons een plezier

Dirruk schreef:
(quote)

Welk uur eigenlijk?

02:00-03:00. Geen lekkere meezingers dat uur helaas.

Otis ❤️

Dubbel Stemplaatje, dit was echt hét nummer van mijn vader en ik.

Looks like nothing's gonna change
Everything still remains the same
I can't do what ten people tell me to do
So I guess I'll remain the same

catdog schreef:
(quote)

02:00-03:00. Geen lekkere meezingers dat uur helaas.

Ik zie het ja. Maar over het algemeen wel een sterk uurtje. Goodnight Saigon had je zo te zien ook. Jarenlang kon je daar op rekenen op 31 december rond het middaguur. Dat nummer werd voor mij een beetje een Oudjaarsdag traditie. Nu zakt hij al wat jaartjes weg, helaas.

De laatste dag alweer mensen. 31 december, de scherpe randjes zijn er ongeveer wel van af. Maar verder genoeg moois om van te genieten.

Germ (crew)
Twilight Zone, beste Earring nummer toch wel!

Niet de beste denk ik, wel heel erg goed. Beter dan Radar Love!

Goeiemorgen! Vandaag wakker worden met Sinéad Godin♥️♥️♥️♥️♥️ + terwijl het gisteren een verschrikkelijke U2 was. Ik ben zoooo blij lieve MuMe’ers ♥︎

En met TRACY GODIN, amai ♡

Mooi blokje ja

Daarnet toch wel een traantje gelaten tijdens Sinéad. En daarna nog Tracy, phoeh, veeg me op hoor.

NU BROOEEEES BROEEEEES

Joren999 schreef:
Beter dan Radar Love!

Dit is onjuist. En When The Lady Smiles is ook nog beter.

De spijkerbroek die ik aantrek heet Bruce. Geen grap.

Dikke DAB+ voor Ruthless Queen, terecht hoor

Ik ben ook weer ingeschakeld. Net op tijd voor de Drentse koning van het levenslied

Gast
geplaatst: vandaag om 00:00 uur

geplaatst: vandaag om 00:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.