Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2025, 15:31 uur
Joren999 schreef:
Ik mis wel mensen die ons hier vertellen dat elk nummer van Queen Goddelijk is, zelfs de meuk die niet door Mercury werd gezongen.
Ik mis wel mensen die ons hier vertellen dat elk nummer van Queen Goddelijk is, zelfs de meuk die niet door Mercury werd gezongen.
Wie heb je dan specifiek op het oog?
1
geplaatst: 31 december 2025, 15:31 uur
Het verschil tussen mij en Marco is dat elke keer als ik een leuke meid in het top 2000 café zie, ik mezelf eraan herinner dat ze waarschijnlijk veel te jong is voor me.
Dat ik getrouwd ben is secundair.
Al wordt een scheiding, gelet op de overwaarde van mijn huis, steeds minder aantrekkelijk.
1
geplaatst: 31 december 2025, 15:32 uur
Stemplaatje van Paul Nutella, IJzeren Man is een modern systeemanthem. Genieton.
0
Ga ik niet taggen, aangezien ze hier wel waren geweest als ze daar behoefte aan hadden. Maar in 2023 hadden we leuke discussies iig 
Iron Sky
#huilendeGiel

Iron Sky
#huilendeGiel
0
Joren999 schreef:

Iron Sky
#huilendeGiel
(quote)
Ga ik niet taggen, aangezien ze hier wel waren geweest als ze daar behoefte aan hadden. Maar in 2023 hadden we leuke discussies iig 
Iron Sky
#huilendeGiel Ik blader wel even door het oude topic

0
geplaatst: 31 december 2025, 15:33 uur
GrafGantz schreef:
Je had verwacht na 2 borrels al niet meer te kunnen typen? Wist niet dat je zo'n lichtgewicht was
(quote)
Je had verwacht na 2 borrels al niet meer te kunnen typen? Wist niet dat je zo'n lichtgewicht was
20 kilo lichter dan vorig jaar rond deze tijd.
Scherpe randjes zijn er al wel af inmiddels ja. Al houden de meesten niet van kartelrandjes hoorde ik eerder.
1
geplaatst: 31 december 2025, 15:34 uur
Jij

https://media.tenor.com/9-7EOFKmN9AAAAAM/marco-borsato.gif
HET IJZEREN HEMELTJE KAPOTJE VAN GENOTJEEEE

0
geplaatst: 31 december 2025, 15:34 uur
Ik was Paolo Nutini sinds z'n New Shoes en de show op Lowlands 2006 een beetje uit het oog verloren, dus toen ik Iron Sky voor het eerst hoorde kon ik amper geloven dat het dezelfde jongeman was. 

0
geplaatst: 31 december 2025, 15:35 uur
0
geplaatst: 31 december 2025, 15:35 uur
harm1985 schreef:
Scherpe randjes zijn er al wel af inmiddels ja. Al houden de meesten niet van kartelrandjes hoorde ik eerder.
(quote)
Dat kan je gewoon trainen hoor, ik doe niet anders

0
geplaatst: 31 december 2025, 15:36 uur
harm1985 schreef:
Al wordt een scheiding, gelet op de overwaarde van mijn huis, steeds minder aantrekkelijk.
En hoeveel borrels heb jij nu dan op

0
geplaatst: 31 december 2025, 15:36 uur
Je was twee jaar geleden wel on fire moet ik zeggen, Joren999. Fijn vertier om die oude discussies terug te lezen.
2
geplaatst: 31 december 2025, 15:37 uur
Ben het wel eens met harm1985 dat dit wellicht Coldplays beste is. Credit must be given where it is due: dit is een goed nummer.
2
geplaatst: 31 december 2025, 15:38 uur
ABDrums schreef:
Je was twee jaar geleden wel on fire moet ik zeggen, Joren999. Fijn vertier om die oude discussies terug te lezen.
Een kind krijgen maakte me milder. Geen scherpe randjes meer (quote)

1
Nu die kerel in dat audioberichtje zegt dat dat concert van Coldplay in het Goffertpark al 16 jaar geleden is, besef ik ineens hoe fucking oud ik aan het worden ben 

1
The Scientist > Fix You
Kunnen we die plaatjes niet even ruilen bitte
Onweerwolf vindt dat vast ook een episch idee
https://media1.tenor.com/m/ioqkmL9yHdUAAAAd/the-scientist.gif
Kunnen we die plaatjes niet even ruilen bitte
Onweerwolf vindt dat vast ook een episch idee
https://media1.tenor.com/m/ioqkmL9yHdUAAAAd/the-scientist.gif
1
geplaatst: 31 december 2025, 15:39 uur
Dan krijg ik weer gezeik van de NOGEPA arts bij mijn medische keuring.
Blijkbaar is een grote lever, in tegenstelling tot een groot hart, niet goed voor je.
Maar zoals Willie Nelson ooit zong: there's more old drunks than there are old doctors, so I guess I'll have another round!
1
geplaatst: 31 december 2025, 15:39 uur
kaj_666 schreef:
Nu die kerel in dat audioberichtje zegt dat dat concert van Coldplay in het Goffertpark al 16 jaar geleden is, besef ik ineens hoe fucking oud ik aan het worden ben
Ik zag ze 20 jaar geleden toen ik met twee vrienden op vakantie was in Engeland. 🫣
2
geplaatst: 31 december 2025, 15:40 uur
Komt even als een mokerslag binnen https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gifhttps://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif 

Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh, take me back to the start

Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh, take me back to the start
0
Veel is al gezegd over Coldplay. Graag voeg ik daar nog aan toe dat ook dit nummer erg saai, suf en braaf is.
0
Gretz schreef:
The Scientist > Fix You
The Scientist > Fix You
Dit is logischerwijs een deductief ongeldige redenering.
2
kaj_666 schreef:
Het debuut van Coldplay is 25 jaar oud.
Bohemian Rhapsody was ten tijde van de eerste top 2000 jonger.
1
geplaatst: 31 december 2025, 15:41 uur
Joren999 schreef:
Okee, deze is toch wel mooi.
Okee, deze is toch wel mooi.
Kom vloeren dan. Vloerend hard.
1
TRANE !!

je kan me nu opvegen hoor, ben een emotioneel wrak JM
1
harm1985 schreef:
(quote)
Dit zijn van die realisaties die ik wens te onderdrukken...
* denotes required fields.