MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Schaamteloos meeblèren hier. It's true...

Zeikplaatje xoxo

Okee laat maar deze is veel erger.

Viva la Vida is objectief kut

Viva La Vida is dan nog best draaglijk, zeker na Yellow. Hier zit voor mij ook best wel wat jeugdsentiment in, kom ik nu achter.

staralfur schreef:
Wat is het Dorp dan suf he, zo direct na iets episch.

Dat is objectief gezien gewoon niet waar. Echt niet.

Is Titmeister er nog? Of heeft die corvee van het RATM-fiasco?

DANSENDE KONINGIN!!!!

*SLEURT Johnny Marr EN Gretz DE DANSVLOER OP*

Mag ik er bij? Dansvloer overbevolkt

Wednesday night and the lights are loooowwww...

ABBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Yellow
Viva La Vida

Komend jaar ga ik meer ABBA draaien, net afgesproken hier thuis. Dan mogen die enorme speakers die ik gisteren naar binnen heb gesleept blijven staan

Joren999 schreef:
Mag ik er bij? Dansvloer overbevolkt

JAAAAAA

*DRAAIT RONDJES MET Joren999*

ABDrums schreef:
Deze van Nothing But Thieves vind ik schitterend. Volgend jaar maar in de stemlijst, denk ik.

In 2020, het jaar dat het liedje uitkwam, durfde ik het nog niet in mijn stemlijstje op te nemen. In de jaren daarna wel een vaste waarde in mijn stemlijstje. Dat feit zal wel weer een bandreiging opleveren.

Sgt. Revolver schreef:
(quote)

In 2020, het jaar dat het liedje uitkwam, durfde ik het nog niet in mijn stemlijstje op te nemen. In de jaren daarna wel een vaste waarde in mijn stemlijstje. Dat feit zal wel weer een bandreiging opleveren.

Hoe reig je een band?

Sgt. Revolver schreef:
(quote)

Ban.

Gretz schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)(afbeelding)

You also find the truth... at 17.

Ik ga zo in de auto (op weg naar m'n oudejaarsfeestje) genieten van (en een beetje huilen bij) het geweldige blokje Cold Little Heart, Heroes en Smells Like Teen Spirit. Daarna ga ik offline sociaal doen.

Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid de afgelopen week, fijne jaarwisseling! ✨

GrafGantz schreef:
(quote)

You also find the truth... at 17.

Janis Ian GOdin

staralfur schreef:
Ik ga zo in de auto (op weg naar m'n oudejaarsfeestje) genieten van (en een beetje huilen bij) het geweldige blokje Cold Little Heart, Heroes en Smells Like Teen Spirit. Daarna ga ik offline sociaal doen.

Ik wil jullie bedanken voor de gezelligheid de afgelopen week, fijne jaarwisseling! ✨

Veel plezier en tot in het nieuwe jaar
(afbeelding)

GrafGantz schreef:
Hoe reig je een band?

Deze opmerking zag ik verdorie gewoon aankomen.

Waarom zit er eigenlijk Sims-muziek onder die spierziektereclame?

Ik pak de dweil voor alle tranen die ik ga laten bij Het Kleine Koude Hartje. Wat een wereldnummer.

Verder geen groot Kiwanuka fan, maar deze is gewoon dikke prima.

Gewoon een 7,5 dit. Wel bijzonder om dit zo hoog in deze lijst tegen te komen nog steeds.

Joren999 schreef:
Gewoon een 7,5 dit. Wel bijzonder om dit zo hoog in deze lijst tegen te komen nog steeds.

Beetje overrated wel

Ons aller Kabbelkoning Kiwanuka
http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gif

Met het Koude Kleine Hartje!!

Joren999 schreef:

Het is een lang nummer, dus episch, dus goed, dus top 100.

Niet dat ik het niet waardeer, maar 41 is wellicht wat hoog.

harm1985 schreef:
Niet dat ik het niet waardeer, maar 41 is wellicht wat hoog.

Dat dan weer wel natuurlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:32 uur

geplaatst: vandaag om 21:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.