menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes

zoeken in:
avatar van bonothecat
Leuke nieuwe functie op last fm.....je lijstjes in een forum zetten. Bij deze


(afbeelding)


Meest gedraaid in de week van 5 maart - 12 maart


sxesven

(afbeelding)


Leuke functie, inderdaad!



Sietse
ik doe dit al een tijdje op een andere forum, maar dan als volgt:

(afbeelding)

Sietse
Goodfella, mooi heh Dictaphone

avatar van HiLL
He Sietse moet jij het nu weer anders doen..?

avatar van bonothecat
Sietse schreef:
ik doe dit al een tijdje op een andere forum, maar dan als volgt:
(afbeelding)


En is bij mij pas leesbaar als ik hem aanklik!


Sietse
HiLL schreef:
He Sietse moet jij het nu weer anders doen..?


tsja deze heb ik sneller te voorschijn dan die jullie gebruiken. Ik weet nl. precies waar ik deze heb staan (1 url in voeren, 2 klikken) en die op last.fm moet ik zoeken (1 url in voeren, minimaal 5x klikken)

EDIT: en die van mij heeft iets wat die van jullie niet heeft. Nl. positie ten opzichte van de week ervoor en percentage van het totaal gespeelde. Maar dat komt omdat ik Firefox met Greasemonkey gebruik (ja zo cool ben ik wel )

Sietse
bonothecat schreef:
(quote)


En is bij mij pas leesbaar als ik hem aanklik!


Das raar, ik zie hem hier toch echt duidelijk in het beeld passen. Hij wordt wel iets kleiner gemaakt, maar de letters zijn hier goed leesbaar.

avatar van Goodfella
Sietse schreef:
Goodfella, mooi heh Dictaphone

Heb vooral hun nieuwe bij CCO de afgelopen week een paar keer gedraaid. Zoals bijna altijd bij dat label fijne niets-aan-de-hand muziek

Sietse
dacht al dat het die zou zijn. Ik vind hem erg goed. Ik ga hem wel kopen als ie uit is (als ie dat nog niet is) Ik heb die eerste op plaat...want die moest ik hebben nadat ik ze had gezien bij Het Amstel Festival in Studio DeSmet.

avatar van bonothecat
Sietse schreef:
(quote)


Das raar, ik zie hem hier toch echt duidelijk in het beeld passen. Hij wordt wel iets kleiner gemaakt, maar de letters zijn hier goed leesbaar.


Ik heb een wat ouder scherm....jaar of zeven oud denk ik... dat verklaart het waarschijnlijk

avatar van BoordAppel
Lekker loos topic .


(afbeelding)

avatar van Koekebakker
Was afgelopen week te lui om bij onbekende plaatjes zelf de informatie aan te vullen...


(afbeelding)




moviefreak#1

(afbeelding)


avatar van Lying Mouth
Bijna in MuMe kleurtjes een totaal overzicht:


(afbeelding)


avatar van HammerHead

(afbeelding)

Verder draai ik nog altijd zeker de helft van mijn muziek gewoon in m'n CD-speler buiten de computer om, dus dit zegt vrij weinig over wat ik afgelopen week werkelijk het meeste heb gedraait.

avatar van HammerHead
En nog interessanter, alles sinds Augustus:


(afbeelding)

avatar van herman
Hier ook maar een lijstje dan:


(afbeelding)

Vooruit dan maar:

(afbeelding)

Ace

(afbeelding)


Ik was buren met Bono deze week!

handsome_devil

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.