MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes

zoeken in:

Ruby1966

(afbeelding)

Sietse
nieuwe week:

(afbeelding)

(afbeelding)

Ja dat zien jullie goed, The Beatles op 1 .

Sietse schreef:
nieuwe week:

(afbeelding)

Ik vind jou manier van weergeven toch wel erg smaakvol Sietse Mag ik vragen hoe je dat doet?

Ik lijk wel een echte trip-hop fan zo

(afbeelding)

(afbeelding)

Electronic in m'n lijstje... het moet niet gekker worden.

Xanopticon & Lapsed. Meneer heeft nog smaak ook

JonnieBrasco
Vaakst gedraaide nummers van afgelopen week:

(afbeelding)

HammerHead schreef:

Electronic in m'n lijstje... het moet niet gekker worden.

Kan het nog gekker?

(afbeelding)

Wel grappig om te zien dat mensen duidelijk door MuM beinvloed zijn .

Yak

(afbeelding)

Check ook de onderste in mijn lijstje, LOL!

Track's:

(afbeelding)

Leuk zo'n plaat met 1 track (Orthrelm).

Ruby1966
Meest gedraaid deze week:

(afbeelding)

Zou er geen mogelijkheid zijn zulke lijstjes in je profiel te krijgen? Je wekelijkse top-artists en je laatst gespeelde nummers

Sietse
obsessed schreef:
(quote)

Ik vind jou manier van weergeven toch wel erg smaakvol Sietse Mag ik vragen hoe je dat doet?

Ik gebruik firefox. Voor firefox heb je een extensie (plugin) genaamd Greasemonkey. Met greasemonkey kun je scripts instaleren die websites aanpassen. Zo heb je ook scripts voor Last.fm. Met deze scripts kun je op last.fm heel veel doen, bijv je playstatiscs bijhouden (alleen werkt dat niet lekker als je een keer gereset hebt, zoals ik) Ook kun je percentages laten zien van hoeveel je een bepaalde artiest die week hebt gespeeld, of in je totale artiest top. En het leukste (vind ik) is wat je in mijn plaatje heel duidelijk ziet, worden de veranderingen in je toplijsten bij gehouden, stijgers, dalers, nieuwkomers enz.

Hier een aantal links waar je alles kunt vinden:
http://greasemonkey.mozdev.org/
http://userscripts.org/

Er staan voor veel meer websites userscripts op, dus je kunt je helemaal uitleven.

Wat ik verder uiteindelijk doe is een printscreen van mijn last.fm pagina maken, deze uitknippen in een grafisch programma (meestal the gimp, want die start snel op) zet deze op mijn website en post een paar links over het internet.

Bedankt voor de uitleg. Ik zal het zometeen eens proberen Ik vond inderdaad ook vooral de stijgers/dalers een leuke toevoeging.

BoordAppel schreef:
(afbeelding)

Ja dat zien jullie goed, The Beatles op 1 .

Boordappel!

(afbeelding)

Nummer 4

Toine Rorije
Ik vind het de moeite niet me daar helemaal voor aan te melden, maar voor degenen die dit allemaal netjes bij willen houden in een schriftje; ik luister al een week lang alleen maar naar the Pop Group en Bob Dylan. Ook duidelijk te zien in de volgende grafiek:

(afbeelding)

ik heb mijn stats van vorige week nog altijd niet binnen, het duurt weer lang...

SelmaDuim
En daar is de mijne dan eindelijk!

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.