Muziek / Toplijsten en favorieten / Zomerhits
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2006, 10:47 uur
In Muziek > Algemeen > Wat wordt de Zomerhit van 2006??:
Wat wordt de zomerhit van anno 2006???
Ik ben benieuwd of er al kanshebbers zijn, zodat we een lijstje kunnen maken...
Mijn eerste ingeving was Gnarls Barkley - Crazy...
0
geplaatst: 16 april 2006, 11:14 uur
Nee, geen Gnarls Barkley, dat is nu al een hit. Het moet rond juni een hit zijn.
0
geplaatst: 16 april 2006, 11:35 uur
Rihanna - S.O.S is wel een zomerhit, maar wel een beetje vroeg 

0
geplaatst: 16 april 2006, 15:28 uur
hmm ligt er aan hoe snel Gnarls Barkley naar de top stijgt.. Als dat rustig gaat kan het nog wel eens een zomerhit worden.. afwachten maar..
0
titan (crew)
geplaatst: 16 april 2006, 15:37 uur
De meeste echte zomerhits staan in Nederland doorgaans pas in pakweg november in de hitlijsten.
0
geplaatst: 16 april 2006, 15:58 uur
Prince - Get on the boat
Dat nummer heeft denk ik wel potentie, maar weet niet ofie uitkomt op single. Het klinkt iig erg zomers !
Dat nummer heeft denk ik wel potentie, maar weet niet ofie uitkomt op single. Het klinkt iig erg zomers !
0
geplaatst: 16 april 2006, 16:02 uur
titan schreef:
De meeste echte zomerhits staan in Nederland doorgaans pas in pakweg november in de hitlijsten.

Met andere woorden, hier kan voorlopig een slotje op.

Ik zou het verder niet weten... Misschien dat ik de zomerhits van vroeger weer ´s op ga graven. La Cumbia, Ritmo de la Nocha, etc.

0
geplaatst: 16 april 2006, 16:08 uur
Junior Jack is sowieso wel grappig. Voor een platte houseact hebben ze nog best veel variatie in hun singles.
0
geplaatst: 16 april 2006, 21:36 uur
Asjeblieft niet de O-zone was echt verschrikkelijk en die Akcent ook al van zo'n nerden, bah bah.
0
geplaatst: 16 april 2006, 22:02 uur
Dat nummer van Akcent was in België trouwens geen hit. Tenzij ik me vergis want ik weet niet zo veel van de top 50. Dat nummer speelde ik trouwens ongeveer 25 keer per dag. 

0
geplaatst: 17 april 2006, 14:22 uur
Jason schreef:
Dat lied Crazy is lelijk zeg en zeker geen zomerlied, ik word er niet echt vrolijk van, ook vreemd dat dat nummer op 1 staat in de uk chart.
0
geplaatst: 17 april 2006, 16:12 uur
Joy Division met Decades heerlijke zomerse muziek die de diepste depressies verwijderd !
0
geplaatst: 17 april 2006, 19:41 uur
La Camisa Negra - Juanes, heel vrolijk maar tis nu lente duss.. Lente nummer, zomer voorproefje dan 

0
geplaatst: 17 april 2006, 19:45 uur
kimmywol schreef:
La Camisa Negra - Juanes, heel vrolijk maar tis nu lente duss.. Lente nummer, zomer voorproefje dan
Haha dat woord zocht ik, S.O.S van RIhanna is een voorproefje op de zomer

0
geplaatst: 17 april 2006, 22:08 uur
jowietje schreef:
(quote)
Nee hoor S.O.S is een noodsein van dump mij maar !
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:09 uur
Ik denk dat Corinne Bailey Rae de komende weken aan populariteit zal winnen.
Meer een lente-hitje maar goed. November duurt nog zo lang.
Meer een lente-hitje maar goed. November duurt nog zo lang.
0
geplaatst: 19 april 2006, 22:23 uur
kimmywol schreef:
Inderdaad een erg 's zomers nummer jaah

0
geplaatst: 22 april 2006, 10:04 uur
Misschien kunnen we de topic naam dan beter veranderen in: Nummers waar je het Zomergevoel van krijgt.
Van die heerlijke vrolijke nummers, die je lekker in de auto kunt draaien als het 25 graden is, of die je wil horen op een stampende beachparty.
Nummers als:
Juanes - La Camisa Negra
Prince - Get on the Boat
Mylo ft Gloria Estefania - Dr Pressure
Beyonce ft Jay-Z - Crazy in Love
Franz Ferdinand - This Fire
Otis Redding - Sittin on the Dock of the Bay
NWA - Express Yourself
Pharrel ft Daddy Yankee - Mamacita
Relax - Mr Sleeves
geven me dat gevoel wel
Van die heerlijke vrolijke nummers, die je lekker in de auto kunt draaien als het 25 graden is, of die je wil horen op een stampende beachparty.Nummers als:
Juanes - La Camisa Negra
Prince - Get on the Boat
Mylo ft Gloria Estefania - Dr Pressure
Beyonce ft Jay-Z - Crazy in Love
Franz Ferdinand - This Fire
Otis Redding - Sittin on the Dock of the Bay
NWA - Express Yourself
Pharrel ft Daddy Yankee - Mamacita
Relax - Mr Sleeves
geven me dat gevoel wel

0
geplaatst: 23 april 2006, 20:38 uur
Hips don't lie van Shakira
Je wordt er in de kroeg nou al mee doodgegooid
Je wordt er in de kroeg nou al mee doodgegooid

0
geplaatst: 23 april 2006, 20:42 uur
Ik word schijtziek van dat lied, op tv krijg je niets anders meer te zien, en de opvolgers van de meest gedraaide platen op de tv van nu zijn S.O.S - Rihanna en LL cool J's control myself. Word gek van die platen die supervaak worden gedraaid, zo zijn ze maar even leuk en daarna geen reet meer aan, slecht voor de singleverkoop. (al vind ik S.O.S nog steeds wel leuk, maar komt veeeel te veel op tv. en als ik Rihanna voort weg zap is het wel heeeel erg)
0
geplaatst: 7 mei 2006, 09:48 uur
Wat dachten de mensen van Jack Johnson? Dat klinkt nog eens flink zomers.
Maar helaas wordt het weer iets als Akcent en O-Zone of van een aantal meer jaar geleden Que Si Que No ofzow je weet wel van Jodi Bernal *kots* Wel zonde dat het altidj zo'n slecht nummer wordt
Maar helaas wordt het weer iets als Akcent en O-Zone of van een aantal meer jaar geleden Que Si Que No ofzow je weet wel van Jodi Bernal *kots* Wel zonde dat het altidj zo'n slecht nummer wordt
0
Electro_
geplaatst: 7 mei 2006, 09:50 uur
Nee de zomerhit word vast en zeker Gnarls Barkley - Crazy. Deze week nieuw binnen op 14 in de Top-40!
* denotes required fields.