MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Zomerhits

zoeken in:
juist....

Weer een topic overbodig gemaakt...relekst

Der Koennemans schreef:

Zit zelf helemaal vast aan:
Nightmares on Wax - Smoker's Delight
Pete Philly & Perquisite - Mind.state
Jurassic 5 - Power in Numbers

Voor mij is het het lekkere zomerse album van Rihanna - A girl like me, en Music of the sun is ook nog lekker in het zonnetje

oa:

Dogs Die in Hot Cars - Please Describe Yourself
Magic Numbers - s/t
Zombies - Odessey and Oracle
Hal - s/t
Zutons - Tired of Hangin' Around
Van Morrison - Moondance

En uiteraard is daar nu ook Gnarls Barkley bijgekomen.... Briljant gewoon....

Archie Bronson Oufit- cherry lips!

Wikipedia: Her third single Break it Off, which features Sean Paul will hit radio in early July.

Dus zal dat waarschijnlijk wel de zomerhit van 2006 worden, hij maakt in ieder geval grooooote kans.

Alles van Kraak & Smaak

Sandi Thom - I Wish I Was A Punk Rocker (With Flowers In My Hair)

Ik ben op dit moment fan van Snow van RHCP

edejong
Sandi Thom maakt een kans.. of Unfaithful van Rihanna

Unfaithful is nou niet echt een vrolijk zomers liedje Break it of maakt meer kans als die nog op tijd uitkomt in NL, waarschijnlijk niet.

Vast een van deze nummers:

hoops&yoyo | Audios - hallmark.com

Die moeten jullie gewoon gaan luisteren geweldig daar zou een album van moeten komen

Edit: er is een CD van, ik zal hem wel keertje toevoegen.

dollie
Break it off is een leuk nummertje, voor de liefhebbers van rihanna, sean paul en dus ook een hele boel jeugd, maakt wel een grote kans denk ik, ik weet niet juist wanneer déjà vu van beyonce uitkomt, maar ik veronderstel dat die ook niet slecht zal scoren.

dollie schreef:
Break it off is een leuk nummertje, voor de liefhebbers van rihanna, sean paul en dus ook een hele boel jeugd, maakt wel een grote kans denk ik, ik weet niet juist wanneer déjà vu van beyonce uitkomt, maar ik veronderstel dat die ook niet slecht zal scoren.

Break it off ret het niet meer, aangezien Unfaithful pas net op tv is. En dat Break it off de volgende single word zijn nog maar geruchten. Deja vu maakt ook een grote kans ja, die red het misschien wel nog voor de zomer.

miloz
Queens of the Stone Age - Feel Good Hit Of The Summer

luc011190 schreef:

Dat nummer ben je snel zat zeg, k vind er nu al niets meer aan. Wat ik nu draai voor het zomergevoel?

Urban Dance Squad - Deeper Shade of Soul
Kraak & Smaak - Jolie Banane
Damian Marley ft Bobby Brown - Beautiful
C-Mon ft Raymzter - M'n Schoen Is Te Groot Voor Je Voet
Opgezwolle - De Jug

Misschien wel Paris Hilton met haar Stars Are Blind, je weet nooit he).

dollie
laten we hopen van niet...

luc011190 schreef:

Een zomernummer genaamd Snow lijkt mij niet alles

Ik ga voor dat nummer van Sergio Mendes met The Black Eyed Peas, heerlijk nummer.

Reijersen schreef:
Ik ga voor dat nummer van Sergio Mendes met The Black Eyed Peas, heerlijk nummer.

Ik mag hopen van niet.

jowietje schreef:
(quote)

Ik mag hopen van niet.

jawel

Reijersen schreef:
(quote)

jawel

Maar jij bent mij niet

jowietje schreef:
(quote)

Maar jij bent mij niet

nee, dat zou er ook nog eens bijkomen

Ik had trouwens hoeie hoop dat Break it off van Sean en RIhanna de zomerhit werd, nu blijkt het dat We ride de volgende single word. Al is die ook goed! (beter dan breakt it off maar minder zomers)

Ik gok ook op Mas Que Nada van Sergio Mendes. Krijg er in ieder geval een erg zomers gevoel bij. Maar qua cijfers is Juanes met La Camisa Negra al de zomerhit van 2006..

Joy
Reijersen schreef:

nog ff en bep (b.e.p.) is niet meer dan een coverbandje

das geen sampelen meer, das gewoon schaamteloos misbruiken als volledig nummer uit de tijd dat in de top 40 nog muziek stond - er een gillende meid en wat gerap doorheen sampelen, en voila weer een hit

jammer

Joy schreef:
(quote)

nog ff en bep (b.e.p.) is niet meer dan een coverbandje

das geen sampelen meer, das gewoon schaamteloos misbruiken als volledig nummer uit de tijd dat in de top 40 nog muziek stond - er een gillende meid en wat gerap doorheen sampelen, en voila weer een hit

jammer

Geef niet bep de schuld want het nummer is niet eens van hun, ze doen alleen mee. Hte nummer is van Sergio Mendes, dus het is zijn schuld

(vind heel dat nummer trouwens toch geen reet aan)

Joy
[/quote]

Geef niet bep de schuld want het nummer is niet eens van hun, ze doen alleen mee. Hte nummer is van Sergio Mendes, dus het is zijn schuld

(vind heel dat nummer trouwens toch geen reet aan) [/quote]

nog erger dus, ze lenen zich voor dergelijke bagger

ach het scoort

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.