Muziek / Toplijsten en favorieten / Zomerhits
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:32 uur
Der Koennemans schreef:
Zit zelf helemaal vast aan:
Nightmares on Wax - Smoker's Delight
Pete Philly & Perquisite - Mind.state
Jurassic 5 - Power in Numbers
Zit zelf helemaal vast aan:
Nightmares on Wax - Smoker's Delight
Pete Philly & Perquisite - Mind.state
Jurassic 5 - Power in Numbers

0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:35 uur
Voor mij is het het lekkere zomerse album van Rihanna - A girl like me, en Music of the sun is ook nog lekker in het zonnetje 

0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:39 uur
oa:
Dogs Die in Hot Cars - Please Describe Yourself
Magic Numbers - s/t
Zombies - Odessey and Oracle
Hal - s/t
Zutons - Tired of Hangin' Around
Van Morrison - Moondance
Dogs Die in Hot Cars - Please Describe Yourself
Magic Numbers - s/t
Zombies - Odessey and Oracle
Hal - s/t
Zutons - Tired of Hangin' Around
Van Morrison - Moondance
0
geplaatst: 15 mei 2006, 19:16 uur
En uiteraard is daar nu ook Gnarls Barkley bijgekomen.... Briljant gewoon....
0
geplaatst: 21 mei 2006, 16:10 uur
Wikipedia: Her third single Break it Off, which features Sean Paul will hit radio in early July.
Dus zal dat waarschijnlijk wel de zomerhit van 2006 worden, hij maakt in ieder geval grooooote kans.
Dus zal dat waarschijnlijk wel de zomerhit van 2006 worden, hij maakt in ieder geval grooooote kans.
0
geplaatst: 6 juni 2006, 01:36 uur
Sandi Thom - I Wish I Was A Punk Rocker (With Flowers In My Hair)

0
geplaatst: 11 juni 2006, 14:39 uur
Unfaithful is nou niet echt een vrolijk zomers liedje
Break it of maakt meer kans als die nog op tijd uitkomt in NL, waarschijnlijk niet.
Break it of maakt meer kans als die nog op tijd uitkomt in NL, waarschijnlijk niet.
0
geplaatst: 11 juni 2006, 15:49 uur
Vast een van deze nummers:
hoops&yoyo | Audios - hallmark.com
Die moeten jullie gewoon gaan luisteren geweldig
daar zou een album van moeten komen 
Edit: er is een CD van, ik zal hem wel keertje toevoegen.
hoops&yoyo | Audios - hallmark.com
Die moeten jullie gewoon gaan luisteren geweldig
daar zou een album van moeten komen 
Edit: er is een CD van, ik zal hem wel keertje toevoegen.
0
dollie
geplaatst: 20 juni 2006, 12:03 uur
Break it off is een leuk nummertje, voor de liefhebbers van rihanna, sean paul en dus ook een hele boel jeugd, maakt wel een grote kans denk ik, ik weet niet juist wanneer déjà vu van beyonce uitkomt, maar ik veronderstel dat die ook niet slecht zal scoren.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 12:38 uur
dollie schreef:
Break it off is een leuk nummertje, voor de liefhebbers van rihanna, sean paul en dus ook een hele boel jeugd, maakt wel een grote kans denk ik, ik weet niet juist wanneer déjà vu van beyonce uitkomt, maar ik veronderstel dat die ook niet slecht zal scoren.
Break it off ret het niet meer, aangezien Unfaithful pas net op tv is. En dat Break it off de volgende single word zijn nog maar geruchten. Deja vu maakt ook een grote kans ja, die red het misschien wel nog voor de zomer.
0
geplaatst: 21 juni 2006, 17:01 uur
Dat nummer ben je snel zat zeg, k vind er nu al niets meer aan. Wat ik nu draai voor het zomergevoel?
Urban Dance Squad - Deeper Shade of Soul
Kraak & Smaak - Jolie Banane
Damian Marley ft Bobby Brown - Beautiful
C-Mon ft Raymzter - M'n Schoen Is Te Groot Voor Je Voet
Opgezwolle - De Jug
0
geplaatst: 21 juni 2006, 17:07 uur
Misschien wel Paris Hilton met haar Stars Are Blind, je weet nooit he).
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:22 uur
luc011190 schreef:
Ik ben op dit moment fan van Snow van RHCP
Ik ben op dit moment fan van Snow van RHCP
Een zomernummer genaamd Snow lijkt mij niet alles

0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:26 uur
Ik ga voor dat nummer van Sergio Mendes met The Black Eyed Peas, heerlijk nummer.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:27 uur
Reijersen schreef:
Ik ga voor dat nummer van Sergio Mendes met The Black Eyed Peas, heerlijk nummer.
Ik mag hopen van niet.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:29 uur
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:30 uur
jowietje schreef:
Maar jij bent mij niet
(quote)
Maar jij bent mij niet
nee, dat zou er ook nog eens bijkomen

0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:31 uur
Ik had trouwens hoeie hoop dat Break it off van Sean en RIhanna de zomerhit werd, nu blijkt het dat We ride de volgende single word. Al is die ook goed! (beter dan breakt it off maar minder zomers)
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:19 uur
Ik gok ook op Mas Que Nada van Sergio Mendes. Krijg er in ieder geval een erg zomers gevoel bij. Maar qua cijfers is Juanes met La Camisa Negra al de zomerhit van 2006..
0
Joy
geplaatst: 22 juni 2006, 22:14 uur
Reijersen schreef:
nog ff en bep (b.e.p.) is niet meer dan een coverbandje
das geen sampelen meer, das gewoon schaamteloos misbruiken als volledig nummer uit de tijd dat in de top 40 nog muziek stond - er een gillende meid en wat gerap doorheen sampelen, en voila weer een hit
jammer
0
geplaatst: 22 juni 2006, 23:10 uur
Joy schreef:
das geen sampelen meer, das gewoon schaamteloos misbruiken als volledig nummer uit de tijd dat in de top 40 nog muziek stond - er een gillende meid en wat gerap doorheen sampelen, en voila weer een hit
jammer
(quote)
jammer
Geef niet bep de schuld want het nummer is niet eens van hun, ze doen alleen mee. Hte nummer is van Sergio Mendes, dus het is zijn schuld

(vind heel dat nummer trouwens toch geen reet aan)
0
Joy
geplaatst: 23 juni 2006, 18:02 uur
[/quote]
Geef niet bep de schuld want het nummer is niet eens van hun, ze doen alleen mee. Hte nummer is van Sergio Mendes, dus het is zijn schuld
(vind heel dat nummer trouwens toch geen reet aan) [/quote]
nog erger dus, ze lenen zich voor dergelijke bagger
ach het scoort

(vind heel dat nummer trouwens toch geen reet aan) [/quote]
nog erger dus, ze lenen zich voor dergelijke bagger
ach het scoort

* denotes required fields.