MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Zomerhits

zoeken in:
sq
Grappig: ik wilde precies hetzelfde posten, je was me nét 5 minuten voor. En dat op de vroege ochtend

sq
VeX- schreef:
The Shapeshifters - Incredible

Deze ook wel. Ik heb m zelf al een tijdje, en dit gaat er op een zomereestje goed tussendoor, hoor.

Electro_ schreef:
Nee de zomerhit word vast en zeker Gnarls Barkley - Crazy. Deze week nieuw binnen op 14 in de Top-40!

Die is over 2 maanden wel weer uit de hitlijsten hoor...

Electro_
Ja, misschien wel. Het is denk ik nu nog te vroeg om een échte zomerhit te kunnen voorspellen. Alhoewel het weer al wel de goede kant op gaat

iets van Belle Perez!

oww Belle, ge zijt een snelle

iets van Belle Perez!

oww Belle, ge zijt een snelle

Sean Paul ft. Rihanna - Break it of maakt ook een grote kans want die komt rond die tijd uit.

Nelly Furtado - Maneater/Promiscuous/No hay igual (licht eraan welke er als eerst in ned. word uitgebracht) maakt vast ook wel kans erop.

Maar uiteindelijk zal het wel een 1dagvlieg worden. Net zoals Nina Sky, O-zone, Las ketchup en die verschrikkelijke van dat Kylie nummer.

oja, las ketchup! whahahaha:P
Voor mij is het toch Crazy van Gnarls Barkley:)

Nee die is toch veels te vroeg? En het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het zomerse er niet van in er zit niet eens een vrolijk refrein in?

It's all about the video:P Ik word gehypnotiseerd door die clip en dan zit ik helemaal in de feeling van dat liedje. Maar het is niet heel zomers innd.. Ik vind Corinne Bailey Rae ook heerlijk klinken

Cath schreef:
It's all about the video:P

Haha dan koop jij dus nooit singles of CD's

Nou nooit singles nee, zonde van me geld. Maar ik koop regelmatig een album hoor:)

(let's go back on-Topic)

Haha ik kan wel weer over het topic beginnen maar ik heb gezet wat ik kwijt wou dus verlaat ik het topic

Voor mij wordt de zomerhit van dit jaar Pete Philly - Mellow

Ik hóóp Heaven van Los Lonely Boys, maar dat zal wel weer niet!

Geronimootje schreef:
Ik hóóp Heaven van Los Lonely Boys, maar dat zal wel weer niet!

wel topnummer

La Camisa Negra van Juanes maakt op zich ook wel kans. En dat is wel een lekker nummer

Die maakt apsoluut geen kans die is al lang uit en hij heeft alweer een nieuwe dus beetje te vroeg.

Joy Division met Decades voor mij de komende zomerplaat!

Kos
Ik gok op die nieuwe van Shakira.

ook al te vroeg Er valt hier over nog niet te discuseren daar is het te vroeg voor

the viking schreef:
Joy Division met Decades voor mij de komende zomerplaat!

Lijkt me ook wel wat!! Een keer wat anders.

Een nummer van Tool's 10.000 days zou ik wel gaaf vinden , alhoewel ik dat nog niet zo snel zie gebeuren...

Nee die zijn denk ik niet commercieel genoeg. Maar anders misschien wel op deze site zijn ze iniedergeval positief over hun!

Laten we deze discussie in een later stadium voortzetten, als het zomer dreigt te worden en de aankomende hits van dan bekend zijn.

jowietje schreef:
Nelly Furtado - Maneater/Promiscuous/No hay igual (licht eraan welke er als eerst in ned. word uitgebracht) maakt vast ook wel kans erop.

Maneater komt in Nederland als eerst uit.

Mojo Pin
Beautiful van Damian Marley en Bobby Brown klinkt eigenlijk ook best wel zomers.

In Overigen > Algemeen > Zomerplaten!! Wat zijn ze voor jou??:

Ben gewoon eens benieuwd naar wat mensen met dit prachtige Mei-weer draaien...

Zit zelf helemaal vast aan:
Nightmares on Wax - Smoker's Delight
Pete Philly & Perquisite - Mind.state
Jurassic 5 - Power in Numbers

Relekst zo lekker weg in het zonnetje....

sq
Dreadzone - Second Light

echt voor de zomer tevoorschijn gehaald

Der Koennemans schreef:
BEn gewoon eens benieuwd naar wat mensen met dit prachtige Mei-weer draaien...

Zie rotatielijst.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.