MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Zomerhits

zoeken in:
Maar ook:

Be Your Own PET - Adventure
Coldcut & Dom Spitzer - Colours the Soul
Tiga - Far from Home
The Rakes - All To Human
Red Hot Chilli Peppers - Tell Me Baby
Junkie XL - Today
Infadels - Can't Get Enough
Phoenix - Long Distance Call

Net pas ontdekt, het is uit 1997: Plaid met 'Myopia'. Deze roep ik uit tot mijn zomerhit!

Basshunter - Boten Anna

Blijft in mijn hoofd zitten!

Basshunter - Boten Anna

Blijft in mijn hoofd zitten

Smile van Lily Allen blijft in mijn hoofd zitten.
Ik ga nooit meer naar de luisterpaal toe.

from paris to berlin (8) kut nummer maar ik word er vrolijk van

Jorisch schreef:
from paris to berlin (8) kut nummer maar ik word er vrolijk van

Dus is het voor jou geen kutlied

In het begin van de zomer Mas Que Nada (BEP ft. Sergio Mendez), gevolgd door Buttons (Pusscat Dolls), momenteel Walk Away (Kelly C.) en Promiscuous (Nelly F. ft. Timbaland)

Phoenix- Rally

Op eenzame hoogte deze zomer voor mij:
Jamie Lidell - Multiply [Herbert's Hoedown Bump Instrumental]

Ik ga voor BassHunter, wat is dat toch een heerlijk nummer .

Gebroeders Co - Ik heb een boot

veel leuker als da domme zweedse gelul van Bass Hunter.Ik hoop dat ie nog bekendheid gaat krijgen op de radio.

Misty44 schreef:
Gebroeders Co - Ik heb een boot

veel leuker als da domme zweedse gelul van Bass Hunter.Ik hoop dat ie nog bekendheid gaat krijgen op de radio.

Juist niet, het enige leuke aan dat liedje is het Zweedse gezang.
Zweeds is cøøl!

Voor deze zomer ben ik een fervent supporter van "Let's Make Love and Listen to Death from Above" van Cansei de Ser Sexy(CSS). Ik heb de clip al op MTV gezien en het nummer gehoord op KinkFM, maarja het zal waarschijnlijk geen hit worden, wegens te underground, ze staan nog niet eens met hun album op MuMe, maar wel op Bazar Curieux 2006!

levenvergeten schreef:
Voor deze zomer ben ik een fervent supporter van "Let's Make Love and Listen to Death from Above" van Cansei de Ser Sexy(CSS). Ik heb de clip al op MTV gezien en het nummer gehoord op KinkFM, maarja het zal waarschijnlijk geen hit worden, wegens te underground, ze staan nog niet eens met hun album op MuMe, maar wel op Bazar Curieux 2006!

Ik heb de clip ook gezien, het lied vind ik erg leuk. Maar die mensen zijn lichtelijk gestoord

Gretz schreef:
Ik tip de volgende nummers (van kansrijk naar minder kansrijk):

The Feeling - Fill My Little World (als ie op tijd in NL wordt uitgebracht)
Keane - Crystal Ball
Do - Beautiful Thing
Elize - Into Your System
The Veronicas - When It All Falls Apart
En o ja, ik zou het ook wel leuk vinden als Unfaithful van Rihanna een dikke hit wordt maar voor een echte zomerhit is het misschien niet swingend genoeg. Ik krijg er wel een lekker gevoel bij maar het is waarschijnlijk te emotioneel. Precies hetzelfde geldt voor Just Hold Me van Maria Mena.

Boten Anna kende ik toen nog niet, maar dat is het enige nummer op m'n mp3-speler dat ik op vakantie zo vaak kon luisteren als ik wilde, zonder dat ik er genoeg van kreeg. Dit nummer heeft gewoon alles in huis. Het is helemaal terecht als dit de zomerhit van 2006 wordt!

En verder zullen Snow van de RHCP en Chasing Cars van Snow Patrol ook nummers zijn waaraan ik deze zomer nog zal herinneren.

levenvergeten schreef:

Geniaal nummer inderdaad. Ik wil ze al een tijdje toevoegen, maar dat kan pas half augustus weer.

herman schreef:

Geniaal nummer inderdaad. Ik wil ze al een tijdje toevoegen, maar dat kan pas half augustus weer.

Grappig ik wilde ze ook toevoegen toen ik ontdekte dat dat nog niet kan.

Kos
Ik zal Boten Anna eens gaan checken, nog nooit van gehoord .

Luister en huiver

Kos, heb je het overleefd? Best schokkend he?

Kos
Wacht, zal het nu doen .

Kos
Oh, het is die, ken ik wel ja.

0.5 ster werk uiteraard.

DutchViking
Boten Anna vind ik persoonlijk een verschrikkelijk nummer. Ik ben deze zomer enkele weken naar Zweden op vakantie geweest en overal waar ik kwam, draaiden ze dat nummer...

Boten Anna is nu echt de nummer 1 hit in de Top 40. Op het juiste moment lijkt me. Nu moet Basshunter het nog langer dan 2 weken volhouden en dan is Toppertje! verslagen.

Volgens officiele cijfers is La Camisa Negra de zomerhit van 2006.

Ik denk dat Dance of the Swans van Tchaikovsky het goed doet man deze zomer

schizodeclown schreef:
Ik denk dat Dance of the Swans van Tchaikovsky het goed doet man deze zomer

In de houseversie?

Louis2703 schreef:
Volgens officiele cijfers is La Camisa Negra de zomerhit van 2006.

Nogal logisch, het nummer staat al 28 weken in de top 40 nu...

musicfriek schreef:
(quote)

Nogal logisch, het nummer staat al 28 weken in de top 40 nu...

Hè bah, staat ie er nu nóg in?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:37 uur

geplaatst: vandaag om 15:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.