Muziek / Toplijsten en favorieten / Top-10 Australische artiesten
zoeken in:
0
geplaatst: 25 februari 2007, 03:42 uur
1. Dead Can Dance - Spleen and Ideal
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
3. Dead Can Dance - The Serpent's Egg
4. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
5. Nick Cave & The Bad Seeds - Tender Prey
6. Dead Can Dance - Dead Can Dance
7. Dead Can Dance - Into the Labyrinth
8. Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral...My Trial
9. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In
10.Dead Can Dance - Toward the Within
Nogal eentonig.. maar ik kón mezelf niet brengen tot Kylie Minogue
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
3. Dead Can Dance - The Serpent's Egg
4. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
5. Nick Cave & The Bad Seeds - Tender Prey
6. Dead Can Dance - Dead Can Dance
7. Dead Can Dance - Into the Labyrinth
8. Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral...My Trial
9. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In
10.Dead Can Dance - Toward the Within
Nogal eentonig.. maar ik kón mezelf niet brengen tot Kylie Minogue
0
geplaatst: 25 februari 2007, 04:18 uur
Jezus wat ze je veel over het hoofd, en dat met name Celibate Rifles
0
JonnieBrasco
geplaatst: 25 februari 2007, 07:44 uur
Had hier graag Nieuw-Zeeland ook nog even bijgetrokken!
1. Pivot - Make Me Love You
2. The Church - After Everything Now This
3. Laura - Mapping Your Dreams
4. The Cat's Miaow - A Kiss and a Cuddle
5. The Triffids - Born Sandy Devotional
6. Triosk - The Headlight Serenade
7. AC/DC - For Those About to Rock We Salute You
8. Architecture in Helsinki - In Case We Die
9. Natalie Imbruglia - Left of the Middle
10. The Vines - Highly Evolved
1. Pivot - Make Me Love You
2. The Church - After Everything Now This
3. Laura - Mapping Your Dreams
4. The Cat's Miaow - A Kiss and a Cuddle
5. The Triffids - Born Sandy Devotional
6. Triosk - The Headlight Serenade
7. AC/DC - For Those About to Rock We Salute You
8. Architecture in Helsinki - In Case We Die
9. Natalie Imbruglia - Left of the Middle
10. The Vines - Highly Evolved
0
DutchViking
geplaatst: 25 februari 2007, 09:46 uur
1. INXS - Live Baby Live
2. Alchemist - Austral Alien
3. Midnight Oil - Diesel and Dust
4. INXS - Kick
5. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son
6. AC/DC - Back in Black
7. INXS - X
8. Men at Work - Business as Usual
9. Vanishing Point - Embrace the Silence
10. Powderfinger - Odyssey Number Five
2. Alchemist - Austral Alien
3. Midnight Oil - Diesel and Dust
4. INXS - Kick
5. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son
6. AC/DC - Back in Black
7. INXS - X
8. Men at Work - Business as Usual
9. Vanishing Point - Embrace the Silence
10. Powderfinger - Odyssey Number Five
0
geplaatst: 25 februari 2007, 10:37 uur
Ik heb Nieuw Zeeland er maar bij gedaan. Vooral omdat Crowded House een mix is. En ik moet echt een keer een album van Dead can Dance aanschaffen.
01. Crowded House - Together alone
02. Dirty Three - Whatever you love, you are
03. AC/DC - Powerage
04. Crowded House - Temple of low men
05. AC/DC - Let there be rock
06. Inxs - Welcome to wherever you are
07. Neil Finn - Try whistlin this
08. Nick Cave & the Bad Seeds - Murder ballads
09. Cruel sea - Three legged dog
10. Inxs - Kick
01. Crowded House - Together alone
02. Dirty Three - Whatever you love, you are
03. AC/DC - Powerage
04. Crowded House - Temple of low men
05. AC/DC - Let there be rock
06. Inxs - Welcome to wherever you are
07. Neil Finn - Try whistlin this
08. Nick Cave & the Bad Seeds - Murder ballads
09. Cruel sea - Three legged dog
10. Inxs - Kick
0
ElMeroMero
geplaatst: 25 februari 2007, 12:22 uur
1. Hungry Ghosts - Hungry Ghosts
2. Dirty Three - Horse Stories
3. Shinjuku Thief - The Witch Hammer
4. Hungry Ghosts - Alone Alone
5. Pivot- Make Me Love You
6. Dirty Three - Ocean Songs
7. Triosk - The Headlight Serenade
8. Shinjuku Thief - Bloody Tourists
9. Dirty Three - Cinder
10. Laura - Mapping Your Dreams
2. Dirty Three - Horse Stories
3. Shinjuku Thief - The Witch Hammer
4. Hungry Ghosts - Alone Alone
5. Pivot- Make Me Love You
6. Dirty Three - Ocean Songs
7. Triosk - The Headlight Serenade
8. Shinjuku Thief - Bloody Tourists
9. Dirty Three - Cinder
10. Laura - Mapping Your Dreams
0
geplaatst: 25 februari 2007, 14:05 uur
Australië én Nieuw-Zeeland, 1 album per artiest:
01. Hash Jar Tempo - Wel-Oiled (1997)
02. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son (1990)
03. Dirty Three - Ocean Songs (1998)
04. Dadamah - This Is Not A Dream (1995)
05. Daevid Allen - Banana Moon (1970)
06. Scraping Foetus Off The Wheel - Nail (1985)
07. The Vaselines - All the Stuff and More (1992)
08. Lamp of the Universe - Echo in Light (2002)
09. Dissolve - Third Album for the Sun (1997)
10. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun (1987)
01. Hash Jar Tempo - Wel-Oiled (1997)
02. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son (1990)
03. Dirty Three - Ocean Songs (1998)
04. Dadamah - This Is Not A Dream (1995)
05. Daevid Allen - Banana Moon (1970)
06. Scraping Foetus Off The Wheel - Nail (1985)
07. The Vaselines - All the Stuff and More (1992)
08. Lamp of the Universe - Echo in Light (2002)
09. Dissolve - Third Album for the Sun (1997)
10. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun (1987)
0
geplaatst: 25 februari 2007, 14:37 uur
Australië én Nieuw-Zeeland, eveneens 1 album per artiest:
1. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
2. Grinderman - Grinderman
3. The Veils - The Runaway Found
4. AC/DC - Let There Be Rock
5. The Triffids - Calenture
6. The Dubrovniks - Audio Sonic Love Affair
7. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
8. The Church - Starfish
9. Crowded House - Woodface
10. INXS - Kick
1. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
2. Grinderman - Grinderman
3. The Veils - The Runaway Found
4. AC/DC - Let There Be Rock
5. The Triffids - Calenture
6. The Dubrovniks - Audio Sonic Love Affair
7. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
8. The Church - Starfish
9. Crowded House - Woodface
10. INXS - Kick
0
geplaatst: 25 februari 2007, 17:31 uur
1 Album per artiest (en ik zal er vast een paar over het hoofd gezien hebben, maar daar zijn updates voor...):
1. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
2. Grinderman - Grinderman
3. The Veils - The Runaway Found
4. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
5. Devastations - Coal
6. Crowded House - Woodface
7. The Church - Starfish
8. Architecture in Helsinki - In Case We Die
9. Wolfmother - Wolfmother
10. The Living End - Roll On
1. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
2. Grinderman - Grinderman
3. The Veils - The Runaway Found
4. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
5. Devastations - Coal
6. Crowded House - Woodface
7. The Church - Starfish
8. Architecture in Helsinki - In Case We Die
9. Wolfmother - Wolfmother
10. The Living End - Roll On
0
geplaatst: 25 februari 2007, 17:36 uur
1. Icehouse - Man of Colours
2. The Bee Gees – Main Course
3. Little River Band – World Wide Love
4. The Little Heroes – Watch the World
5. John Farnham – Age of Reason
6. Midnight Oil - Diesel and Dust
7. Men At Work - Cargo
8. Flash and the Pan - Nights in France
9. INXS - Kick
10. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
2. The Bee Gees – Main Course
3. Little River Band – World Wide Love
4. The Little Heroes – Watch the World
5. John Farnham – Age of Reason
6. Midnight Oil - Diesel and Dust
7. Men At Work - Cargo
8. Flash and the Pan - Nights in France
9. INXS - Kick
10. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
0
titan (crew)
geplaatst: 25 februari 2007, 19:08 uur
01. Nick Cave & the bad seeds - Henry's dream
02. Dead can dance - Spleen and ideal
03. Nick Cave & the bad seeds - No more shall we part
04. Nick Cave & the bad seeds - Tender prey
05. Dead can dance - Within the realm of a dying sun
06. Nick Cave & the bad seeds - Let love in
07. Nick Cave & the bad seeds - Abattoior blues/The lyre of Orpheus
08. The church - Starfish
09. Inxs - Welcome to wherever you are
10. Devastations - Coal
02. Dead can dance - Spleen and ideal
03. Nick Cave & the bad seeds - No more shall we part
04. Nick Cave & the bad seeds - Tender prey
05. Dead can dance - Within the realm of a dying sun
06. Nick Cave & the bad seeds - Let love in
07. Nick Cave & the bad seeds - Abattoior blues/The lyre of Orpheus
08. The church - Starfish
09. Inxs - Welcome to wherever you are
10. Devastations - Coal
0
geplaatst: 26 februari 2007, 00:21 uur
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream (1992)
2. The Avalanches - Since I Left You (2000)
3. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Murder Ballads (1996)
5. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In (1994)
6. Ratcat - Blind Love (1991)
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus (2004)
8. Midnight Oil - Diesel and Dust (1987)
9. INXS - Kick (1987)
10. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call (1997)
2. The Avalanches - Since I Left You (2000)
3. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Murder Ballads (1996)
5. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In (1994)
6. Ratcat - Blind Love (1991)
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus (2004)
8. Midnight Oil - Diesel and Dust (1987)
9. INXS - Kick (1987)
10. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call (1997)
0
geplaatst: 26 februari 2007, 02:45 uur
Ik ken te weinig Australische topacts (albums op 4 sterren of hoger), dus het is wat weinig afwisselend:
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral...My Trial
3. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
5. AC/DC - Back in Black
6. Dirty Three - Horse Stories
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Tender Prey
8. AC/DC - Highway to Hell
9. The Berzerker - Dissimulate
10. AC/DC - Let There Be Rock
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Your Funeral...My Trial
3. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
5. AC/DC - Back in Black
6. Dirty Three - Horse Stories
7. Nick Cave & The Bad Seeds - Tender Prey
8. AC/DC - Highway to Hell
9. The Berzerker - Dissimulate
10. AC/DC - Let There Be Rock
0
geplaatst: 27 februari 2007, 06:43 uur
Australia & New Zealand Top 10
1. Ed Kuepper - Today Wonder
2. The Aints - Ascension
3. Ed Kuepper - Electrical Storm
4. The Saints - All Fools Day
5 The Chills - Kaleidoscope World
6. Died Pretty - Free Dirt
7. The Hoodoo Gurus - Stoneage Romeos
8. The Triffids - Born Sandy Devotional
9. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
10.Ed Kuepper - Rooms of the Magnificent
1. Ed Kuepper - Today Wonder
2. The Aints - Ascension
3. Ed Kuepper - Electrical Storm
4. The Saints - All Fools Day
5 The Chills - Kaleidoscope World
6. Died Pretty - Free Dirt
7. The Hoodoo Gurus - Stoneage Romeos
8. The Triffids - Born Sandy Devotional
9. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
10.Ed Kuepper - Rooms of the Magnificent
0
OasisFAnatic
geplaatst: 19 september 2007, 20:34 uur
Powderfinger mag in dit topic niet ontbreken naar mijn mening!
0
timon
geplaatst: 26 september 2007, 21:40 uur
Australia (& New Zealand) Top 10
1. Midnight Oil - Blue sky mining
2. Nick Cave & Bad Seeds - Let love in
3. Yothu Yindi - Tribal Voice
4. Men at Work - Business as Usual
5. Midnight Oil - Diesel and dust
6. Nick Cave & Bad Seeds - Henry's dream
7. Wolfmother - Wolfmother
8. Inxs - Kick
9. The Church - Starfish
10. The Avalanches - Since I left you
1. Midnight Oil - Blue sky mining
2. Nick Cave & Bad Seeds - Let love in
3. Yothu Yindi - Tribal Voice
4. Men at Work - Business as Usual
5. Midnight Oil - Diesel and dust
6. Nick Cave & Bad Seeds - Henry's dream
7. Wolfmother - Wolfmother
8. Inxs - Kick
9. The Church - Starfish
10. The Avalanches - Since I left you
0
geplaatst: 29 september 2007, 03:34 uur
Ik heb maar van 8 Ausie artiesten platen in huis, dus ik zal er van mijn favoriete bands, NC&TBS en DCD telkens twee plaatsen:
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In
3. Dead Can Dance - Dead Can Dance
4. Informatics - In the Garden of Euterpe 02
5. Dead Can Dance - Spleen and Ideal
6. Grinderman - Grinderman *
7. The Birthday Party - Junkyard *
8. The Church - Starfish
9. The Triffids - Born Sandy Devotional
10. Icehouse - Primitive Man
[* Edit:] Die N van die NC&TBS komt er natuurlijk nog vaker tussen geslopen
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
2. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In
3. Dead Can Dance - Dead Can Dance
4. Informatics - In the Garden of Euterpe 02
5. Dead Can Dance - Spleen and Ideal
6. Grinderman - Grinderman *
7. The Birthday Party - Junkyard *
8. The Church - Starfish
9. The Triffids - Born Sandy Devotional
10. Icehouse - Primitive Man
[* Edit:] Die N van die NC&TBS komt er natuurlijk nog vaker tussen geslopen
0
geplaatst: 29 september 2007, 11:21 uur
01. Sol Seppy - The Bells of 1 2 (2006)
02. Dirty Three - Ocean Songs (1998)
03. Architecture in Helsinki - In Case We Die (2005)
04. Ben Frost - Theory of Machines (2007)
05. Architecture in Helsinki - Fingers Crossed (2003)
06. Laura - Mapping Your Dreams (2004)
07. Nick Cave - From Her to Eternity (1984)
08. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call (1997)
09. Architecture in Helsinki - Kindling (2003)
10. Grinderman - Grinderman (2007)
Hm, toch maar eens meer Dirty Three platen luisteren, want die 3*-platen op het eind horen hier niet thuis.
02. Dirty Three - Ocean Songs (1998)
03. Architecture in Helsinki - In Case We Die (2005)
04. Ben Frost - Theory of Machines (2007)
05. Architecture in Helsinki - Fingers Crossed (2003)
06. Laura - Mapping Your Dreams (2004)
07. Nick Cave - From Her to Eternity (1984)
08. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call (1997)
09. Architecture in Helsinki - Kindling (2003)
10. Grinderman - Grinderman (2007)
Hm, toch maar eens meer Dirty Three platen luisteren, want die 3*-platen op het eind horen hier niet thuis.
0
geplaatst: 3 juni 2008, 16:20 uur
Inclusief Nieuw-Zeeland:
1. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son
2. Crowded House - Together Alone
3. The Church - Starfish
4. The Veils - Nux Vomica
5. The Triffids - Calenture
6. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
7. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
8. Dead Can Dance - Aion
9. Robert Forster - The Evangelist
10. The Triffids - Raining Pleasure
1. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son
2. Crowded House - Together Alone
3. The Church - Starfish
4. The Veils - Nux Vomica
5. The Triffids - Calenture
6. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
7. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
8. Dead Can Dance - Aion
9. Robert Forster - The Evangelist
10. The Triffids - Raining Pleasure
0
Mordor
geplaatst: 3 juni 2008, 20:38 uur
1. Ikon - Flowers Of The Gathering
2. Dead Can Dance - Within The Realm Of A Dying Sun
3. Ikon - In The Shadow Of The Angel
4. Nick Cave & the Bad Seeds - Abbatoir Blues/The Lyre of Orpheus
5. The Chuch - Starfish
6. Dead Can Dance - The Serpent's Egg
7. The Veils - Nux Vomica
8. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
9. Nick Cave & the Bad Seeds - Let Love In
10. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son
2. Dead Can Dance - Within The Realm Of A Dying Sun
3. Ikon - In The Shadow Of The Angel
4. Nick Cave & the Bad Seeds - Abbatoir Blues/The Lyre of Orpheus
5. The Chuch - Starfish
6. Dead Can Dance - The Serpent's Egg
7. The Veils - Nux Vomica
8. Nick Cave & the Bad Seeds - Henry's Dream
9. Nick Cave & the Bad Seeds - Let Love In
10. Nick Cave & the Bad Seeds - The Good Son
0
Allmusic
geplaatst: 3 juni 2008, 21:55 uur
1. Dirty Three - Horse Stories (1996)
2. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
3. Devastations - Coal (2006)
4. Nick Cave & The Bad Seeds - The Good Son (1990)
5. Dirty Three - Dirty Three (1995)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In (1994)
7. AC/DC - highway To Hell (1979)
8. Howling Bells - Howling Bells (2006)
9. Angus & Julia Stone - A Book Like This (2007)
10. Midnight Oil - Diesel and Dust (1987)
2. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
3. Devastations - Coal (2006)
4. Nick Cave & The Bad Seeds - The Good Son (1990)
5. Dirty Three - Dirty Three (1995)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In (1994)
7. AC/DC - highway To Hell (1979)
8. Howling Bells - Howling Bells (2006)
9. Angus & Julia Stone - A Book Like This (2007)
10. Midnight Oil - Diesel and Dust (1987)
0
geplaatst: 4 juni 2008, 00:27 uur
1. Dead Can Dance - Dead Can Dance
2. The Church - Starfish
3. The Sound Movement - Ichi Go Ichi E
4. Nightswimmer - Can the Mechanical Be Beautiful...?
5. Hunters & Collectors - The Fireman's Curse
6. The Birthday Party - Junkyard
7. The Triffids - Born Sandy Devotional
8. The Chills - Kaleidoscope World (Nw Zeeland weliswaar)
9. Split Enz - Time and Tide (tja ook ...)
10. Crowded House - Woodface (ik zeg niets meer..)
2. The Church - Starfish
3. The Sound Movement - Ichi Go Ichi E
4. Nightswimmer - Can the Mechanical Be Beautiful...?
5. Hunters & Collectors - The Fireman's Curse
6. The Birthday Party - Junkyard
7. The Triffids - Born Sandy Devotional
8. The Chills - Kaleidoscope World (Nw Zeeland weliswaar)
9. Split Enz - Time and Tide (tja ook ...)
10. Crowded House - Woodface (ik zeg niets meer..)
0
geplaatst: 4 juni 2008, 01:35 uur
1. Dead Can Dance - Within The Realm Of A Dying Sun
2. Dirty Three - Whatever You Love, You Are (2000)
3. Oren Ambarchi - In the Pendulum's Embrace (2007)
4. Dirty Three - Ocean Songs (1998)
5. Cut Copy - Bright Like Neon Love (2004)
6. The Avalanches - Since I Left You (2000)
7. Dead Can Dance - Spleen and Ideal (1985)
8. Dead Can Dance - Dead Can Dance
9. Dirty Three - Cinder (2005)
10. Dirty Three - Dirty Three (1995)
2. Dirty Three - Whatever You Love, You Are (2000)
3. Oren Ambarchi - In the Pendulum's Embrace (2007)
4. Dirty Three - Ocean Songs (1998)
5. Cut Copy - Bright Like Neon Love (2004)
6. The Avalanches - Since I Left You (2000)
7. Dead Can Dance - Spleen and Ideal (1985)
8. Dead Can Dance - Dead Can Dance
9. Dirty Three - Cinder (2005)
10. Dirty Three - Dirty Three (1995)
0
bennerd
geplaatst: 31 oktober 2008, 22:05 uur
1. The Berzerker - Animosity
2. Parkway Drive - Killing With a Smile
3. Agents of Abhorrence - Salt and Earth
4. The Berzerker - Dissimulate
5. The Berzerker - The Berzerker
6. Parkway Drive - Horizons
7. The Berzerker - World of Lies
8. Fuck, the Retarded Girl - Abuse
9. The Day Everything Became Nothing - Invention: Destruction
2. Parkway Drive - Killing With a Smile
3. Agents of Abhorrence - Salt and Earth
4. The Berzerker - Dissimulate
5. The Berzerker - The Berzerker
6. Parkway Drive - Horizons
7. The Berzerker - World of Lies
8. Fuck, the Retarded Girl - Abuse
9. The Day Everything Became Nothing - Invention: Destruction
0
geplaatst: 14 oktober 2012, 14:54 uur
1. Stoneage Romeo -Hoodoo Gurus
2. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part
3. Cosmic Psychos - Cosmic Psychos
4. Wolfmother - Wolfmother
5. Triffids - Calenture
6. New Christs - Distemper
7. Celebite Rifles - Roman Beach Party
8. Dirty Three - Ocean Songs
9. Crime & The City Solution - Room Of Light
10. Silverchair - Neon Ballroom
2. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part
3. Cosmic Psychos - Cosmic Psychos
4. Wolfmother - Wolfmother
5. Triffids - Calenture
6. New Christs - Distemper
7. Celebite Rifles - Roman Beach Party
8. Dirty Three - Ocean Songs
9. Crime & The City Solution - Room Of Light
10. Silverchair - Neon Ballroom
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 15:32 uur
Dan ook maar eens een update, 1 plaat per artiest deze keer:
01. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
02. The Church - Priest=Aura
03. Dead Can Dance - Dead Can Dance
04. The Sound Movement - Ichi Go Ichi E
05. Ikon - Flowers for the Gathering
06. Grinderman - Grinderman
07. Crime & The City Solution - Room of Lights
08. Severed Heads - Since the Accident
09. The Triffids - Born Sandy Devotional
10. Pseudo Echo - Autumnal Park
01. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
02. The Church - Priest=Aura
03. Dead Can Dance - Dead Can Dance
04. The Sound Movement - Ichi Go Ichi E
05. Ikon - Flowers for the Gathering
06. Grinderman - Grinderman
07. Crime & The City Solution - Room of Lights
08. Severed Heads - Since the Accident
09. The Triffids - Born Sandy Devotional
10. Pseudo Echo - Autumnal Park
0
bennerd
geplaatst: 27 oktober 2012, 18:34 uur
1. Carpathian - Isolation
2. 50 Lions - Time is the Enemy
3. Brightside - Lovers
4. Thy Art is Murder - Infinite Death
5. Parkway Drive - Killing With a Smile
6. Agents of Abhorrence - Earth. Water. Sun
7. 50 Lions - 50 Lions
8. Deez Nuts - Stay True
9. Germ - Loss
10. Robotosaurus - Sayra Bahk Vol. 1: The Last Refuge of the Exiled Man
2. 50 Lions - Time is the Enemy
3. Brightside - Lovers
4. Thy Art is Murder - Infinite Death
5. Parkway Drive - Killing With a Smile
6. Agents of Abhorrence - Earth. Water. Sun
7. 50 Lions - 50 Lions
8. Deez Nuts - Stay True
9. Germ - Loss
10. Robotosaurus - Sayra Bahk Vol. 1: The Last Refuge of the Exiled Man
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 18:50 uur
1. Angus & Julia Stone - Down the Way (2010)
2. Nick Cave and The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
3. Nick Cave and The Bad Seeds - Murder Ballads (1996)
4. Nick Cave and The Bad Seeds - Let Love In (1994)
5. Tame Impala - Lonerism (2012)
6. The Golden Filter - Voluspa (2010)
7. The Church - The Blurred Crusade (1982)
8. Clue to Kalo - Come Here When You Sleepwalk (2003)
9. Architecture in Helsinki - In Case We Die (2005)
10. PVT - Church with No Magic (2010)
2. Nick Cave and The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
3. Nick Cave and The Bad Seeds - Murder Ballads (1996)
4. Nick Cave and The Bad Seeds - Let Love In (1994)
5. Tame Impala - Lonerism (2012)
6. The Golden Filter - Voluspa (2010)
7. The Church - The Blurred Crusade (1982)
8. Clue to Kalo - Come Here When You Sleepwalk (2003)
9. Architecture in Helsinki - In Case We Die (2005)
10. PVT - Church with No Magic (2010)
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 19:16 uur
1. Nick Cave and The Bad Seeds - No More Shall We Part
2. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
3. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
4. The Triffids – Calenture
5. The Hoodoo Gurus - Stoneage Romeos
6. Ed Kuepper - Today Wonder
7. Angus & Julia Stone - Down the Way
8. The Birthday Party - Prayers on Fire
9. The Saints - Eternally Yours
10. The Avalanches - Since I Left You
2. Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call
3. Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun
4. The Triffids – Calenture
5. The Hoodoo Gurus - Stoneage Romeos
6. Ed Kuepper - Today Wonder
7. Angus & Julia Stone - Down the Way
8. The Birthday Party - Prayers on Fire
9. The Saints - Eternally Yours
10. The Avalanches - Since I Left You
0
geplaatst: 4 december 2019, 20:02 uur
Leuke interessante lijstjes. Maarre, Dead Can Dance ware dan toch maar deels Australian, of...
Enne, zie maar één x Died Pretty staan en echt ja, hun Doughboy Hollow is toch echt een onvolprezen meesterwerk hoor. Briljante plaat in sound, songs en teksten. Icehouse zag ik ook voorbij komen met Man of Colours, hun meest verkochte. Ga ik lekker voor de voorganger, met No Promises, Measure for Measure. Een iets meer uitgekristalliseerde sound en de betere nummers. Tijdloze plaat, al blijft Crazy ook een tijdloos nummer, van MoC yes. Eens kijken of ik er ook een top 10 tegenaan gooi. Maar da's dan voor een next time. Moet er ff induiken ja.
Enne, zie maar één x Died Pretty staan en echt ja, hun Doughboy Hollow is toch echt een onvolprezen meesterwerk hoor. Briljante plaat in sound, songs en teksten. Icehouse zag ik ook voorbij komen met Man of Colours, hun meest verkochte. Ga ik lekker voor de voorganger, met No Promises, Measure for Measure. Een iets meer uitgekristalliseerde sound en de betere nummers. Tijdloze plaat, al blijft Crazy ook een tijdloos nummer, van MoC yes. Eens kijken of ik er ook een top 10 tegenaan gooi. Maar da's dan voor een next time. Moet er ff induiken ja.
0
geplaatst: 4 december 2019, 20:05 uur
Leuke interessante lijstjes. Maarre, Dead Can Dance ware dan toch maar deels Australian, of...
Enne, zie maar één x Died Pretty staan en echt ja, hun Doughboy Hollow is toch echt een onvolprezen meesterwerk hoor. Briljante plaat in sound, songs en teksten. Icehouse zag ik ook voorbij komen met Man of Colours, hun meest verkochte. Ga ik lekker voor de voorganger, met No Promises, Measure for Measure. Een iets meer uitgekristalliseerde sound en de betere nummers. Tijdloze plaat, al blijft Crazy ook een tijdloos nummer, van MoC yes. Eens kijken of ik er ook een top 10 tegenaan gooi. Maar da's dan voor een next time. Moet er ff induiken ja.
Enne, zie maar één x Died Pretty staan en echt ja, hun Doughboy Hollow is toch echt een onvolprezen meesterwerk hoor. Briljante plaat in sound, songs en teksten. Icehouse zag ik ook voorbij komen met Man of Colours, hun meest verkochte. Ga ik lekker voor de voorganger, met No Promises, Measure for Measure. Een iets meer uitgekristalliseerde sound en de betere nummers. Tijdloze plaat, al blijft Crazy ook een tijdloos nummer, van MoC yes. Eens kijken of ik er ook een top 10 tegenaan gooi. Maar da's dan voor een next time. Moet er ff induiken ja.
0
geplaatst: 4 december 2019, 20:07 uur
Meteen maar 2 xx zie ik, foutje dus. Ikon zag ik staan, wow, aangenaam verrast, ook nog met zo'n beetje hun 2 beste platen. Mooi mooi. Ff ter aanvulling dus.
* denotes required fields.